Tvtome is nu gewoon tv.com geworden.quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef Symer het volgende:
Waarom staat TVToMe eigenlijk nog in de OP? Dat bestaat toch al een half jaar niet meer?
Overgenomen toch? TVToMe zelf bestaat niet meer.quote:Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Tvtome is nu gewoon tv.com geworden.
+ TVP
Uit de promo.quote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waar komt de TT quote vandaan? kan 'm ff niet herinneren.
Micheal in de promo over the others, vlak voordat die zegt dat die walt terug wilt halen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waar komt de TT quote vandaan? kan 'm ff niet herinneren.
Maar de links werken nog wel gewoonquote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef Symer het volgende:
Waarom staat TVToMe eigenlijk nog in de OP? Dat bestaat toch al een half jaar niet meer?
En dan dus een onafgebroken reeks van (maarliefstquote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht dat we dingen over de promo's in spoilers zouden zetten?
En dan wel een TT met een tekst uit de promo
Dat is wel vaker gedaan, minstens 3 keer als ik het lijstje in de OP zo zie.quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kan me ook een titel als "Sawyer, I need a pregnancy test" herinneren. Die was ook niet echt tactisch.quote:Op zondag 23 april 2006 22:03 schreef Symer het volgende:
Dat is wel vaker gedaan, minstens 3 keer als ik het lijstje in de OP zo zie.
Je bent de eerste die erover klaagt.
Hopelijk wordt het een island-flashback-van-Micheal-aflevering. Dan komt Locke ook nog even met zijn nagetekende hatch-map aanrennen zodat de finale los kan barsten.quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef Gremen het volgende:
Zouden we de volgende aflevering te zien krijgen van micheal zoal heeft uitgespookt![]()
Die hatch waar ze naartoe ontvoerd was? tvpquote:Op zondag 23 april 2006 23:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voordat ik gekke dingen ga zeggen, die Amerikaanse officier die Sayid overhaalt om zn officier te martelen, die heeft Claire gezien in die hatch?
Ik vind haar niet echt bijzonder of zo.quote:Op maandag 24 april 2006 00:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil die Alex wel weer zien, vond ik toch wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
mwah bout is een groot woord.quote:Op maandag 24 april 2006 11:25 schreef Slayage het volgende:
Nog een paar eps en dit bout seizoen komt aan zijn einde.
Wat maakt dat nu weer uit? ‘We can take them’ is niet echt iets bijzonders en ook geen spoilerquote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht dat we dingen over de promo's in spoilers zouden zetten?
Ja, dat was de laatste. In de volgende wordt verteld wat er met Michael is gebeurd.quote:Op maandag 24 april 2006 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik weet niet eens meer of ik nog wel helemaal bij ben, met al die pauzes tussen de uitzendingen.
Was de laatste aflevering nou die waarin Micheal op het laatst opdoemt?
WAAAAAAAAAAALT WAAAAAAAAAALT MY BOYYYYYYYYYYYY WALTTTTTTTTTTT WALTTTTTTquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Babske het volgende:
Al mocht dat van mij wel langer, de schreeuwlelijk.
LOLquote:Op maandag 24 april 2006 17:30 schreef dfens het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAALT WAAAAAAAAAALT MY BOYYYYYYYYYYYY WALTTTTTTTTTTT WALTTTTTT
enz.
![]()
Oh ik nog wel hoor, ben wel benieuwd om in de aankomende nieuwe episode te zien en horen wat Michael allemaal meegemaakt heeft. En wat betreft de break, mooie tijd om even in te halen wat Scofield heeft uitgehaald in die gevangenis.quote:Op maandag 24 april 2006 18:08 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik verhéug me er al niet eens meer op.. Da's sowieso een slecht teken...
Nee hoor, 2x22 gaat pas over Michael en wat'ie heeft uitgespookt. De volgende is een Ana Lucia-episode, en die daarna eentje die over Eko gaat.quote:Op maandag 24 april 2006 17:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, dat was de laatste. In de volgende wordt verteld wat er met Michael is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:19 schreef Del_Toro het volgende:
en ja right alsof fatzilla die blonde tietenmadam ooit aan de haak zou kunnen slaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Libby is idd wel lekkah![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Autoreply op 24-04-2006 19:51:39 ]
quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Libby is idd wel lekkah![]()
![]()
ober 10 bier
Quickpar fo shizzle
Analucia d'r tieten, wat doe jequote:
quote:Op maandag 24 april 2006 18:41 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody likes us.We Don't Care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens tv.comQuickpar fo shizzle
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Merkie het volgende:
Als het volgende week donderdag begint gaat het toch wel non-stop door tot het einde? Hoop ik?
Lezen skatjuhquote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef CrookedEye het volgende:
Onbevestigde uitzendschema (Bron)
2.18 - 5 april 06
2.19 - 12 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06 (Dubbele ep wordt verwacht)
Inderdaad, dat is al wel weer een tijdje geleden. Die had ik toen nog geplaatst.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef dapluiz het volgende:
Ehm, zij en libby waren al 5 topics geleden al opgepakt toch ?
Toen stonden hun mug shots ook hier gepost ...
Fatman begins!quote:Op donderdag 27 april 2006 08:43 schreef splendor het volgende:
Wat ik nu weer tegen kwam, vooral die laatste.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef dapluiz het volgende:
ze kijkt niet echt blij
Alhoewel ze niet vaak blij kijkt
Nee, het is zo'n herhaling aflevering. ? is pas over twee afleveringen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
Ik wil Alex ook wel weer eens zien ja
Maar is dit nu die aflvering die 'question mark'heet?
De volgende aflevering bedoel ik dus...en die is al over 1 week, niet over 2...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n herhaling aflevering. ? is pas over twee afleveringen.
Eerst komt Two for the Road.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
De volgende aflevering bedoel ik dus...en die is al over 1 week, niet over 2...
http://en.wikipedia.org/w(...)Discredited_theoriesquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben er achter! Lost is gewoon 1 hele grote Truman-show!
quote:* The survivors are dead and/or in Purgatory — dismissed by J. J. Abrams [16]
* The survivors are in a time warp — dismissed by Damon Lindelof [17]
* Spaceships or aliens influence the events on the island — dismissed by Damon Lindelof [17]
* Everything seen is a fictional reality taking place in one or more of the survivors' minds — dismissed by Damon Lindelof [18]
* The island is a reality TV show and the castaways unwitting housemates — dismissed by Carlton Cuse [19]
* The "black smoke" is a nanobot cloud similar to the one featured in Michael Crichton's novel Prey — dismissed by Damon Lindelof [20] [21]
Het is dus effectief '?'. Het symbool in het midden van het eiland van de kaart die te zien was is Lockdown.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:28 schreef remlof het volgende:
Dus, volgens tv.com:
03-05-2006 220 Two for the Road
10-05-2006 221 ?
17-05-2006 222 Three Minutes
24-05-2006 223 Live Together, Die Alone
Is de titel van episode 21 nou 'questionmark' of is ie nog niet bekend? Titel van season final klinkt ook wel gezellig trouwens
Ja inderdaad, die aflevering is daarnaar vernoemd. Ik geloof dat ie inmiddels officieel 'question mark' heet, omdat die '?' inderdaad verwarring opleverde...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is dus effectief '?'. Het symbool in het midden van het eiland van de kaart die te zien was is Lockdown.
ben ik dan de enige die vindt van niet? die uitgelopen kop van dr, net of ze altijd bezopen is.quote:
Gelukkig maar, want dat waren 2 ontwikkelingen die ik uitermate teleurstellend had gevonden. Wat niet wil zeggen dat de uiteindelijke ontknoping niet zou kunnen tegenvallenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef Jig het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)Discredited_theories
The survivors are dead and/or in Purgatory — dismissed by J. J. Abrams [16]
Everything seen is a fictional reality taking place in one or more of the survivors' minds — dismissed by Damon Lindelof
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:31 schreef moomoo het volgende:
ben ik dan de enige die vindt van niet? die uitgelopen kop van dr, net of ze altijd bezopen is.![]()
idemquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die vindt van niet? die uitgelopen kop van dr, net of ze altijd bezopen is.![]()
Vrouwen vallen niet op uiterlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat hij niet mag klagen. De man weegt 200 kilo.
Toch niet als je miljonair bentquote:
Er komt geen season 3?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat waren 2 ontwikkelingen die ik uitermate teleurstellend had gevonden. Wat niet wil zeggen dat de uiteindelijke ontknoping niet zou kunnen tegenvallen.
Jammer, 3 seizoenen lijken me genoegquote:Op zondag 30 april 2006 13:31 schreef dapluiz het volgende:
lol, er komt wel een seizoen 3, en misschien 4, 5 en 6 ofzo ?
Volgens de schrijvers hebben ze genoeg materiaal ervoor.
quote:RODRIGUEZ BLAMES STEROIDS FOR BAD BEHAVIOUR
LOST
Also see:
LOST
MICHELLE RODRIGUEZ
LATEST: LOST star MICHELLE RODRIGUEZ has blamed her drink driving and subsequent bad behaviour on her use of steroids. The star was sentenced to serve five days in a Hawaiian jail yesterday (25APR06), after pleading guilty to a drink driving charge. The actress insisted in court the steroid injections she had been taking twice monthly to treat allergies to "dust and cockroach resin" made her "manic". She developed the allergies upon arriving in Hawaii last year (05), where she films her hit TV show. During her December (05) arrest for drink driving in Hawaii, she screamed and yelled at officers, at one point daring them to "put a gun to my head and shoot me". She had to be carried into the police station because she sat down in the station garage and refused to stand up, according to a police source. She said in court, "I wasn't right in my head. None of that verbal behaviour was directed towards them. It was directed towards myself." About her arrest, she said, "I personally am thankful that I was stopped because of the fact that I didn't acknowledge my own behaviour and how sporadic it was until all hell broke loose in my life." While in court, Rodriguez also asked the judge to take into consideration that she only got her driver's license seven years ago, so she could do a "car racing movie" and that "all of my driving experience started and was acquired from a car racing school". The actress claims she's "lost everything" because of her drunken driving arrest and had to sell her house and car to help pay for legal costs. When asked why she chose jail time over 240 hours of community service, she said, "I kind of have to go back to my life, go back to making some money. This sort of gave me a hard hit."
27/04/2006 02:43
Hoe kunnen ze dat in godsnaam voor elkaar krijgen?quote:Op zondag 30 april 2006 23:48 schreef Symer het volgende:
De puzzels zijn zo gemaakt dat de aanwijzingen niet gefotografeerd of gescand kunnen worden
Zulks een triestheidquote:Op zondag 30 april 2006 23:48 schreef Symer het volgende:
En daarna nog 18 maanden de cel in voor het schenden van haar proeftijd in California![]()
Even doorgezocht en ik ben nog wat sites en info tegengekomen:
Gary Troup Books (een site over de schrijver van het manuscript dat Hurley las in 'The Long Con')
Widmore Laboratories
Valenzetti Foundation
Global Paradigm Corporation
Deze zomer komen een aantal legpuzzels uit (1000 stukjes) over Lost die een aanwijzing bevatten. In januari 2007 komt nog een legpuzzel met een aanwijzing die te veel onthuld om deze zomer uit te komen. Als je de puzzels naast elkaar legt wordt nog een aanwijzing duidelijk. De puzzels zijn zo gemaakt dat de aanwijzingen niet gefotografeerd of gescand kunnen worden, dus iedereen moet ze zelf kopen en in elkaar leggen.
Volgende week begint een wereldwijd Lost-spel: Lost Experience, waarbij mensen in verschillende continenten verschillende hints krijgen en samen moeten werken om de raadsels op te lossen. Dinsdag verschijnt de eerste hint in Engeland.
Ey, 't is hier geen VBLquote:Op maandag 1 mei 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooie avater Merkie, 2-4 was het inderdaad
Als ze et verhaal nog zolang willen uitrekken zonder te vertellen wat Dharma doet enzo, en wat die nummers betekenen, dan heb ik et wel gehad met Lostquote:Op zondag 30 april 2006 23:48 schreef Symer het volgende:
En daarna nog 18 maanden de cel in voor het schenden van haar proeftijd in California![]()
Even doorgezocht en ik ben nog wat sites en info tegengekomen:
Gary Troup Books (een site over de schrijver van het manuscript dat Hurley las in 'The Long Con')
Widmore Laboratories
Valenzetti Foundation
Global Paradigm Corporation
Deze zomer komen een aantal legpuzzels uit (1000 stukjes) over Lost die een aanwijzing bevatten. In januari 2007 komt nog een legpuzzel met een aanwijzing die te veel onthuld om deze zomer uit te komen. Als je de puzzels naast elkaar legt wordt nog een aanwijzing duidelijk. De puzzels zijn zo gemaakt dat de aanwijzingen niet gefotografeerd of gescand kunnen worden, dus iedereen moet ze zelf kopen en in elkaar leggen.
Volgende week begint een wereldwijd Lost-spel: Lost Experience, waarbij mensen in verschillende continenten verschillende hints krijgen en samen moeten werken om de raadsels op te lossen. Dinsdag verschijnt de eerste hint in Engeland.
Idd. Pff, who cares about vage sites die nergens over gaan, who cares about stompzinnige hints in nog stompzinnigere legpuzzels. Zo boeiend is Lost nou óók weer niet. Stiekem hoop ik dat de kijkcijfers gaan kelderen en alles in seizoen 3 wordt afgerond, zonder alle troep eromheen.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Die sites interesseren me geen zak. Ik wil mijn antwoorden uit de serie kunnen halen.
Wat hield ze tegen?!!?!?quote:
Idd, ik had er niet naar gekeken, maar volgens mij is alleen de eerste officieel.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Pff, who cares about vage sites die nergens over gaan, who cares about stompzinnige hints in nog stompzinnigere legpuzzels. Zo boeiend is Lost nou óók weer niet. Stiekem hoop ik dat de kijkcijfers gaan kelderen en alles in seizoen 3 wordt afgerond, zonder alle troep eromheen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 09/21 23.47 Man of Science, Man of Faith 09/28 23.17 Adrift 10/05 22.38 Orientation 10/12 21.66 Everybody Hates Hugo 10/19 21.38 ...and Found 11/09 20.01 Abandoned 11/16 21.87 The Other 48 Days 11/23 19.29 Collision 11/30 21.54 What Kate Did 01/11 20.56 The 23rd Psalm 01/18 19.13 The Hunting Party 01/25 19.05 Fire + Water 02/08 18.74 The Long Con 02/15 18.20 One of Them 03/01 16.43 Maternity Leave 03/22 16.06 The Whole Truth 03/29 16.21 Lockdown 04/06 16.38 Dave 04/13 15.7 S.O.S. |
Hier zitten we echt op te wachtenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:40 schreef Symer het volgende:
Ik las trouwens ook dat de schrijvers van Lost met ABC in onderhandeling zijn voor een nieuw uitzendschema. Als het aan de schrijvers ligt begint Lost in oktober met 8 nieuwe afleveringen achter elkaar, 6 weken herhalingen, 7 nieuwe afleveringen, 6 weken herhalingen en tot slot 7 nieuwe afleveringen.
wtf???quote:
jaquote:
quote:Ik las trouwens ook dat de schrijvers van Lost met ABC in onderhandeling zijn voor een nieuw uitzendschema. Als het aan de schrijvers ligt begint Lost in oktober met 8 nieuwe afleveringen achter elkaar, 6 weken herhalingen, 7 nieuwe afleveringen, 6 weken herhalingen en tot slot 7 nieuwe afleveringen.
Ja wat? Waar heb je het over dude?quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dude?
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De Hurley-fanclub is ook weer gesignaleerd..![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De Hurley-fanclub is ook weer gesignaleerd..![]()
quote:
Serieus, het voegt niks toe en het is enkel storend om te lezen.quote:
Inderdaad. Ik kan me ook niet voorstellen, dat we komende seizoen twee pauzes van 6 weken krijgen, zonder gek van te worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze worden balorig omdat ze hun dosis Lost nodig hebben denk ik.
Na 2 weken is de spanning bij mij wel weg, zeker na fillers.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:21 schreef Merkie het volgende:
Om de week een aflevering, wat is daar mis mee?
bij ons 3 tot 4 uur 's nachts.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe laat wordtie uitgezonden onze tijd?
9uur avonds, is bij ons 2 uur nachts![]()
op ABC om 21:00 Eastern Time.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:17 schreef Woep het volgende:
Op welke zender en hoe laat wordt deze serie uitgezonden?
download via de bekende programma's s'ochtends te vinden op de meeste bekende sites.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:17 schreef Woep het volgende:
Op welke zender en hoe laat wordt deze serie uitgezonden?
Ik krijg hm altijd opgestuurd via een video-tapequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:17 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
download via de bekende programma's s'ochtends te vinden op de meeste bekende sites.
1 2 3 4 5 | 2-20 220 3 May 06 Two for the Road 2-21 221 10 May 06 ? 2-22 222 17 May 06 Three Minutes 2-23 223 24 May 06 Live Together, Die Alone |
De titel is "vraagteken". Waarschijnlijk gaan ze in die aflevering dus op zoek naar dat vraagteken op de kaart die locke zag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:28 schreef t-x-m het volgende:
Typisch dat ze voor ep 21 nog geen titel hebbenvoor de rest van de ep's hebben ze ze al wel, zouden ze wat verborden willen houden?
[ code verwijderd ]
Jaja, morgenochtendquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb vandaag ep19 gezien (Season 1 en 2 in de afgelopen 2 weken gekeken![]()
)
Morgen nieuwe ep![]()
je signaturequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef Bergie88 het volgende:
Eindelijk morgen een nieuwe ep, abc zuigt op dit punt. Kunnen ze daar niet gewoon een standaard schema aanhouden i.p.v. iedere keer er een week tussen te laten vallen en dan weer twee weken achter elkaar uit te zenden. Stelletje klootviolen die amerikanen.
Het ging nergens over. De afleveringen daarvoor ook niet. Eigenlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef Trancelocator het volgende:
Ik moest echt even diep graven om weer te weten waar de laatste aflevering over ging. Rose en Bernard (toch?).
Damn, mijn geheugen. Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb. De volgende aflevering moet echt van hoog niveau zijn wil ik weer een beetje enthousiast worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:23 schreef Merkie het volgende:
Zoiets. En Henry zit al 2 maanden opgesloten in de hatch, verder is er niks gebeurd.
Laten we hopen dat seizoen 2 gewoon stiekem het laatste seizoen is en ze alles afrondenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Damn, mijn geheugen. Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb. De volgende aflevering moet echt van hoog niveau zijn wil ik weer een beetje enthousiast worden.![]()
Dan heb ik altijd 24 nog. Dat schijnt wel een aardige serie te zijn. (quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat seizoen 2 gewoon stiekem het laatste seizoen is en ze alles afronden.
Oh ja, Michael was teruggekomen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk wel dat ze de laatste afleveringen weer gaan vlammen
Aardige serie? Man, in één aflevering van 24 (2-4, haha) gebeurt meer dan in een heel seizoen Lostquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd 24 nog. Dat schijnt wel een aardige serie te zijn. ()
Alle afleveringen heb ik, maar ik heb er nog niet één aflevering van gezien.
Het is goed met jequote:Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef Erwtensoep het volgende:
waar doel je met die "2-4 haha" op Merkie?
Ik weet het. Ik wacht wel totdat seizoen 7 is uitgebracht, dan kan ik een 24/7 marathon houden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aardige serie? Man, in één aflevering van 24 (2-4, haha) gebeurt meer dan in een heel seizoen Lost. Moet je zien hoor, is echt tof
.
K'mup, geen smoesjes zoekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wacht wel totdat seizoen 7 is uitgebracht, dan kan ik een 24/7 marathon houden.![]()
Het is geen smoesje. Ik weet alleen van mezelf dat als ik er eenmaal aan begin, ik ook de hele rit in een keer wil uitzitten. Ik zou dat met Lost eigenlijk ook moeten doen: gewoon allemaal opsparen.quote:
24 heeft allemaal op zichzelf staande seizoenen heur. Nieuw seizoen, nieuwe verhaallijn. Er is geen overkoepelend verhaal, natuurlijk wel terugkerende personages.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is geen smoesje. Ik weet alleen van mezelf dat als ik er eenmaal aan begin, ik ook de hele rit in een keer wil uitzitten. Ik zou dat met Lost eigenlijk ook moeten doen: gewoon allemaal opsparen.
Paar dagen volgens mij maar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:23 schreef Merkie het volgende:
Zoiets. En Henry zit al 2 maanden opgesloten in de hatch, verder is er niks gebeurd.
Goed, hij gaat doen alsof Henry dat heeft gedaan, maar wat zijn in godsnaam zijn beweegredenen? Is Michael niet zelf 'one of them' vanaf minuut 1quote:
Henry zal nu waarschijnlijk vermoord worden door Jack en co, precies wat de others willen omdat Henry gefaald heeft.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:14 schreef defpaul het volgende:
Goed, hij gaat doen alsof Henry dat heeft gedaan, maar wat zijn in godsnaam zijn beweegredenen? Is Michael niet zelf 'one of them' vanaf minuut 1![]()
Waar heb je die promo gezienquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:27 schreef Symer het volgende:Mijn God, wat een einde. En die promo!
![]()
![]()
[..]
Henry zal nu waarschijnlijk vermoord worden door Jack en co, precies wat de others willen omdat Henry gefaald heeft.
Ha, dat was mij helemaal niet opgevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef defpaul het volgende:
Verder nog een leuk detail (zoals elke aflevering er velen heeft) ... :
[img=http://img206.imageshack.us/img206/6107/lost209vx.th.jpg]
Hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:18 schreef RickyGervais het volgende:
Waar heb je die promo gezien
hij richte op zijn arm om henry de schuld te geven voor het vermoorden van ana lucia en libby denk ik... misschien omdat ze hem bevolen hebben omdit te doen anders vermoorden ze walt ofzo (of hij is gehersenspoeld)quote:Maar als Michael zichzelf doodschiet lijkt me dat hij of weet dat Walt dood is (hij heeft niets meer om voor te leven) of hij bekeert is tot een 'Other' en accepteert dat Walt bij hun moet blijven en er dus voor zorgen dat Henry doodgaat zodat de oorlog tussen de others en de overlevenden doorgaat.
Ik zat echt met m'n hand voor m'n mond bij dit einde...
Wat is het detail?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef defpaul het volgende:
C_V_S ik ben het niet met je eens maar goed als je het echt tijdens het kijken al zag aankomen.
Duhquote:
de nummers?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef RickyGervais het volgende:
[..]
Duh. als je dat niet ziet ga je maar tekenfilms kijken
quote:
ja viel mij ook op..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef mrkanarie het volgende:
[..]![]()
Ik dacht de combinatie trouwens ook wel uit de code was maar dat is toch niet zo... En met 31, 18 en 1 kun je ook al vrij weinig in de richting van die getallen komen.
En zagen jullie dat het Sawyer was die tegen die deur aan liep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar goed eindelijk weer een goede aflevering, na enkele in mijn ogen minder goede (lees saaie) afleveringen.
zijn schouder zodat het lijkt alsof henry het gedaan heeft micheal is een van de anderen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef moomoo het volgende:
waar was dat laatste schot nou precies op gericht? volgens mij raakt-ie niks als hij zo schiet.
goed mogelijk iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:41 schreef ThaMadEd het volgende:
dus ik denk dat hij door de Others werd gedwongen hen te vermoorden als hij Walt nog een keer wou zien.
zijn verhaal klopte al niet dat ze er allemaal zo barbaars uitzagen dat waren gewoon costuums ik dacht even dat kate het wel door had maar nee hoor.quote:
Moet jij nou in elke topic van een goede serie die kutserie 24 gaan promoten (In 't Prison Break topic ook al)quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef Merkie het volgende:
Best wel een rip-off van 24, om het einde zonder geluidje erbij te doen.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de laatste weken heb ik geen Lost gehad hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmja, inderdaad, op het einde na was het gewoon weer een Lost-aflevering zoals we de laatste weken gewend waren.
Dat zegt genoeg over de afleveringen die voor die Lost-loze periode zaten..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de laatste weken heb ik geen Lost gehad hoor![]()
![]()
Dat deed ik helemaal niet in het Prison Break-topic, en ik zeg alleen maar dat het niet origineel is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Moet jij nou in elke topic van een goede serie die kutserie 24 gaan promoten (In 't Prison Break topic ook al)![]()
![]()
Gaat die Jack Bauer trouwens nooit een keer dood?quote:
Weenie, denk 't nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Gaat die Jack Bauer trouwens nooit een keer dood?![]()
Juist nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
In Lost zou die allang kapot gemaakt zijn..![]()
Jack B. : "We're running out of time!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
In Lost zou die allang kapot gemaakt zijn..![]()
Jack tegen Henry: You're gonna tell me what I need to know, it's just a matter of how much you want it to hurt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jack B. : "We're running out of time!"
Sawyer: "Go fuck yourself..."
ik nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:47 schreef crossover het volgende:
FUCK wat zonde, ik vond Ana Lucia juist tof!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jack B. : "We're running out of time!"
Sawyer: "Go fuck yourself..."
Opzich niet dat die ze zou vermoorden maar wel dat Micheal niet met al te goede bedoelingen terug kwam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef defpaul het volgende:
C_V_S ik ben het niet met je eens maar goed als je het echt tijdens het kijken al zag aankomen.
Vertel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef C_V_S het volgende:
Als ik al die berichten eens hier boven lees leest echt niemand het topic door hé
Kom op zeg mensen sommige dingen zijn toch redelijk klaar als een klontje
Als je Lost al twee seizoenen ziet dan ga je toch zo ongeveer wel snappen hoe sommige mensen in de serie denken.................en hoe de schrijvers dingen vertellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De theorie dat Michael op deze manier zou terugkeren is idd vaak langs gekomen, maar als jij het allemaal zo voorspelbaar vindt, mag je ons de rest van het seizoen even uitleggen. Hoef ik voortaan niet meer te schrikken als er in één keer twee karakters zo de serie worden uitgeschoten..
![]()
quote:
want? zonder ana lucia word de serie gelijk stukken beter...wat een irritant kots wijf is dat zegquote:
Vertel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:59 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Trouwens de code van het slot klopt niet en daardoor kan Micheal Henry niet neer knallen om hem zo de moorden in de schoenen te schuiven,
Vertel...quote:Alle vaagheden op het eiland kan je ook zo ongeveer terug voeren op de experimenten van de Hanso website.
Gewoon zoals ik het zeg, de code van het slot is andersquote:
Denk 't niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:28 schreef ThaMadEd het volgende:
C_V_S let jij wel op tijdens de afleveringen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:28 schreef ThaMadEd het volgende:
C_V_S let jij wel op tijdens de afleveringen
Idd, ben ik nou gek, Michael deed die deur gewoon open...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:26 schreef Merkie het volgende:
Michael deed die deur anders wel open hoor. Raar slot als verkeerde codes ook werken.
Neh, hij moest ze gewoon vermoorden zodat hij Walt terug zou krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef djenneke het volgende:
Ik geloof er echt geen hol van dat Michael zich bekeerd heeft tot the others. Ik denk dat hij oorlog wil, en daarvoor nogal desperate measures neemt.
De hele serie wordt iig de suggestie gewerkt dat the others alles onder controle hebben (en luister maar naar wat Henry zegt over hen). Alles wijst er dus op dat the others ze zo kunnen vermoorden als ze dat willen. Ze zeiden ook zoiets van "The only reason you're still on this sland is because we let you be on this island".quote:Hij kan ze onmogelijk allemaal vermoorden. En als die others echt zo sterk waren, dan waren onze lost-mensen allang dood geweest...
Ze hebben dus Michael echt niet nodig ofzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De hele serie wordt iig de suggestie gewerkt dat the others alles onder controle hebben (en luister maar naar wat Henry zegt over hen). Alles wijst er dus op dat the others ze zo kunnen vermoorden als ze dat willen. Ze zeiden ook zoiets van "The only reason you're still on this Island is because we let you be on this Island".
Waarom zelf iets doen als je ook slaafjes kunt gebruiken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben dus Michael echt niet nodig ofzo.
Je bent ook 24 kijker, dat lijkt me dus sterkquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef Jivis het volgende:
Fucking hell. Dit is het schokkendste wat ik ooit heb gezien in een tvserie. OMG! Ik zat echt te trillen voor m'n pc...
Kan, maar ik denk dat er toch nog wat meer achter zit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Waarom zelf iets doen als je ook slaafjes kunt gebruiken?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:26 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Je bent ook 24 kijker, dat lijkt me dus sterk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar promo's zijn toch nooit te vertrouwen.
Maar verder een kutaflevering. Het enige beetje interessante is dat er weer een link bij is tussen Jack en Anna-Lucia.
En is Sawyer zo dom, dat die niet even checkt of die zijn gun nog heeft nadat die geneukt heeft. En dat noemt zichzelf een con-artist.![]()
Ik destilleer daar niet uit dat het een experiment is (al sluit ik de mogelijkheid niet uit). Een "project" zou ik het liever noemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef Wally__ het volgende:
Wat mij vooral opviel was het feit dat Henry het over 'the good ones' en 'the bad ones' had. De ene helft van de mensen die de crash overleefd hebben bestaan dus uit 'good ones' en de andere helft uit 'bad ones'. Dat het een groot experiment is lijkt nu wel duidelijk, als het dat al niet was.
Dat komt een beetje op het zelfde neerquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik destilleer daar niet uit dat het een experiment is (al sluit ik de mogelijkheid niet uit). Een "project" zou ik het liever noemen.
Die other uit de tailgroep, die vermoord werd door Anna Lucia, had het ook al over mensen die waardig waren en niet. Dat dat er iets mee te maken heeft lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef Wally__ het volgende:
Wat mij vooral opviel was het feit dat Henry het over 'the good ones' en 'the bad ones' had. De ene helft van de mensen die de crash overleefd heeft bestaan dus uit 'good ones' en de andere helft uit 'bad ones'. Dat het een groot experiment is lijkt nu wel duidelijk, als het dat al niet was.
Dat lijkt mij ook duidelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Dat komt een beetje op het zelfde neerDuidelijk is iig dat het een opgezet iets is.
toen ze op het strant werd aangevallen ook nog 1tje met een steen ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Zei Henry trouwens tegen A-L dat ze al twee Others had vermoord?
Alleen Goodwinn toch?![]()
Dat was toch Eko?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
toen ze op het strant werd aangevallen ook nog 1tje met een steen ofzo
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zo nu is Kate dus gewoon weer het enige lekkere wijf op het eiland.
Tenzij Libby nog leeft. Wat best mogelijk is, in de promoMannen en seks... Zodra mannen met hun penis denken is er niet genoeg bloed meer voor hun hersenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar promo's zijn toch nooit te vertrouwen.
Maar verder een kutaflevering. Het enige beetje interessante is dat er weer een link bij is tussen Jack en Anna-Lucia.
En is Sawyer zo dom, dat die niet even checkt of die zijn gun nog heeft nadat die geneukt heeft. En dat noemt zichzelf een con-artist.![]()
![]()
![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damns... nog maar 3 te gaanBij tijd en wijle aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Om iedereen tegen The Others op te fokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef Daemon19 het volgende:
En dat ie zichzelf toen in zn arm schoot, is waarschijnlijk dat hij kan zeggen tegen de rest dat hij ook overmeestert werd door Henry.
Is niet zo. Ik las een interview met een paar van de schrijvers (dacht ik), en die zeiden dat dit daarvoor al besloten was.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Caesu het volgende:
weet niet of het al gezegd is maar Libby en Anna-Lucia zijn natuurlijk door de schrijvers uit de serie geschoten vanwege het schuldig maken aan rijden onder invloed eind vorig jaar.
Dat was wel behoorlijk stupid jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Libby kwam alleen maar de bordenkleden halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |