quote:Op maandag 24 april 2006 19:19 schreef Del_Toro het volgende:
en ja right alsof fatzilla die blonde tietenmadam ooit aan de haak zou kunnen slaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Libby is idd wel lekkah![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Autoreply op 24-04-2006 19:51:39 ]
quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Libby is idd wel lekkah![]()
![]()
ober 10 bier
Quickpar fo shizzle
Analucia d'r tieten, wat doe jequote:
quote:Op maandag 24 april 2006 18:41 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody likes us.We Don't Care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens tv.comQuickpar fo shizzle
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Merkie het volgende:
Als het volgende week donderdag begint gaat het toch wel non-stop door tot het einde? Hoop ik?
Lezen skatjuhquote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef CrookedEye het volgende:
Onbevestigde uitzendschema (Bron)
2.18 - 5 april 06
2.19 - 12 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06 (Dubbele ep wordt verwacht)
Inderdaad, dat is al wel weer een tijdje geleden. Die had ik toen nog geplaatst.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef dapluiz het volgende:
Ehm, zij en libby waren al 5 topics geleden al opgepakt toch ?
Toen stonden hun mug shots ook hier gepost ...
Fatman begins!quote:Op donderdag 27 april 2006 08:43 schreef splendor het volgende:
Wat ik nu weer tegen kwam, vooral die laatste.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef dapluiz het volgende:
ze kijkt niet echt blij
Alhoewel ze niet vaak blij kijkt
Nee, het is zo'n herhaling aflevering. ? is pas over twee afleveringen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Molluck het volgende:
Ik wil Alex ook wel weer eens zien ja
Maar is dit nu die aflvering die 'question mark'heet?
De volgende aflevering bedoel ik dus...en die is al over 1 week, niet over 2...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n herhaling aflevering. ? is pas over twee afleveringen.
Eerst komt Two for the Road.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
De volgende aflevering bedoel ik dus...en die is al over 1 week, niet over 2...
http://en.wikipedia.org/w(...)Discredited_theoriesquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben er achter! Lost is gewoon 1 hele grote Truman-show!
quote:* The survivors are dead and/or in Purgatory — dismissed by J. J. Abrams [16]
* The survivors are in a time warp — dismissed by Damon Lindelof [17]
* Spaceships or aliens influence the events on the island — dismissed by Damon Lindelof [17]
* Everything seen is a fictional reality taking place in one or more of the survivors' minds — dismissed by Damon Lindelof [18]
* The island is a reality TV show and the castaways unwitting housemates — dismissed by Carlton Cuse [19]
* The "black smoke" is a nanobot cloud similar to the one featured in Michael Crichton's novel Prey — dismissed by Damon Lindelof [20] [21]
Het is dus effectief '?'. Het symbool in het midden van het eiland van de kaart die te zien was is Lockdown.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:28 schreef remlof het volgende:
Dus, volgens tv.com:
03-05-2006 220 Two for the Road
10-05-2006 221 ?
17-05-2006 222 Three Minutes
24-05-2006 223 Live Together, Die Alone
Is de titel van episode 21 nou 'questionmark' of is ie nog niet bekend? Titel van season final klinkt ook wel gezellig trouwens
Ja inderdaad, die aflevering is daarnaar vernoemd. Ik geloof dat ie inmiddels officieel 'question mark' heet, omdat die '?' inderdaad verwarring opleverde...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is dus effectief '?'. Het symbool in het midden van het eiland van de kaart die te zien was is Lockdown.
ben ik dan de enige die vindt van niet? die uitgelopen kop van dr, net of ze altijd bezopen is.quote:
Gelukkig maar, want dat waren 2 ontwikkelingen die ik uitermate teleurstellend had gevonden. Wat niet wil zeggen dat de uiteindelijke ontknoping niet zou kunnen tegenvallenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef Jig het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)Discredited_theories
The survivors are dead and/or in Purgatory — dismissed by J. J. Abrams [16]
Everything seen is a fictional reality taking place in one or more of the survivors' minds — dismissed by Damon Lindelof
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:31 schreef moomoo het volgende:
ben ik dan de enige die vindt van niet? die uitgelopen kop van dr, net of ze altijd bezopen is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |