de nummers?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef RickyGervais het volgende:
[..]
Duh. als je dat niet ziet ga je maar tekenfilms kijken
quote:
ja viel mij ook op..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef mrkanarie het volgende:
[..]![]()
Ik dacht de combinatie trouwens ook wel uit de code was maar dat is toch niet zo... En met 31, 18 en 1 kun je ook al vrij weinig in de richting van die getallen komen.
En zagen jullie dat het Sawyer was die tegen die deur aan liep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar goed eindelijk weer een goede aflevering, na enkele in mijn ogen minder goede (lees saaie) afleveringen.
zijn schouder zodat het lijkt alsof henry het gedaan heeft micheal is een van de anderen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef moomoo het volgende:
waar was dat laatste schot nou precies op gericht? volgens mij raakt-ie niks als hij zo schiet.
goed mogelijk iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:41 schreef ThaMadEd het volgende:
dus ik denk dat hij door de Others werd gedwongen hen te vermoorden als hij Walt nog een keer wou zien.
zijn verhaal klopte al niet dat ze er allemaal zo barbaars uitzagen dat waren gewoon costuums ik dacht even dat kate het wel door had maar nee hoor.quote:
Moet jij nou in elke topic van een goede serie die kutserie 24 gaan promoten (In 't Prison Break topic ook al)quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef Merkie het volgende:
Best wel een rip-off van 24, om het einde zonder geluidje erbij te doen.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de laatste weken heb ik geen Lost gehad hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmja, inderdaad, op het einde na was het gewoon weer een Lost-aflevering zoals we de laatste weken gewend waren.
Dat zegt genoeg over de afleveringen die voor die Lost-loze periode zaten..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de laatste weken heb ik geen Lost gehad hoor![]()
![]()
Dat deed ik helemaal niet in het Prison Break-topic, en ik zeg alleen maar dat het niet origineel is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Moet jij nou in elke topic van een goede serie die kutserie 24 gaan promoten (In 't Prison Break topic ook al)![]()
![]()
Gaat die Jack Bauer trouwens nooit een keer dood?quote:
Weenie, denk 't nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Gaat die Jack Bauer trouwens nooit een keer dood?![]()
Juist nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
In Lost zou die allang kapot gemaakt zijn..![]()
Jack B. : "We're running out of time!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
In Lost zou die allang kapot gemaakt zijn..![]()
Jack tegen Henry: You're gonna tell me what I need to know, it's just a matter of how much you want it to hurt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jack B. : "We're running out of time!"
Sawyer: "Go fuck yourself..."
ik nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:47 schreef crossover het volgende:
FUCK wat zonde, ik vond Ana Lucia juist tof!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jack B. : "We're running out of time!"
Sawyer: "Go fuck yourself..."
Opzich niet dat die ze zou vermoorden maar wel dat Micheal niet met al te goede bedoelingen terug kwam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef defpaul het volgende:
C_V_S ik ben het niet met je eens maar goed als je het echt tijdens het kijken al zag aankomen.
Verder nog een leuk detail (zoals elke aflevering er velen heeft) ... :
[img=http://img206.imageshack.us/img206/6107/lost209vx.th.jpg]
Vertel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef C_V_S het volgende:
Als ik al die berichten eens hier boven lees leest echt niemand het topic door hé
Kom op zeg mensen sommige dingen zijn toch redelijk klaar als een klontje
Als je Lost al twee seizoenen ziet dan ga je toch zo ongeveer wel snappen hoe sommige mensen in de serie denken.................en hoe de schrijvers dingen vertellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De theorie dat Michael op deze manier zou terugkeren is idd vaak langs gekomen, maar als jij het allemaal zo voorspelbaar vindt, mag je ons de rest van het seizoen even uitleggen. Hoef ik voortaan niet meer te schrikken als er in één keer twee karakters zo de serie worden uitgeschoten..
![]()
quote:
want? zonder ana lucia word de serie gelijk stukken beter...wat een irritant kots wijf is dat zegquote:
Vertel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:59 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Trouwens de code van het slot klopt niet en daardoor kan Micheal Henry niet neer knallen om hem zo de moorden in de schoenen te schuiven,
Vertel...quote:Alle vaagheden op het eiland kan je ook zo ongeveer terug voeren op de experimenten van de Hanso website.
Gewoon zoals ik het zeg, de code van het slot is andersquote:
Denk 't niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:28 schreef ThaMadEd het volgende:
C_V_S let jij wel op tijdens de afleveringen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:28 schreef ThaMadEd het volgende:
C_V_S let jij wel op tijdens de afleveringen
Idd, ben ik nou gek, Michael deed die deur gewoon open...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:26 schreef Merkie het volgende:
Michael deed die deur anders wel open hoor. Raar slot als verkeerde codes ook werken.
Neh, hij moest ze gewoon vermoorden zodat hij Walt terug zou krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef djenneke het volgende:
Ik geloof er echt geen hol van dat Michael zich bekeerd heeft tot the others. Ik denk dat hij oorlog wil, en daarvoor nogal desperate measures neemt.
De hele serie wordt iig de suggestie gewerkt dat the others alles onder controle hebben (en luister maar naar wat Henry zegt over hen). Alles wijst er dus op dat the others ze zo kunnen vermoorden als ze dat willen. Ze zeiden ook zoiets van "The only reason you're still on this sland is because we let you be on this island".quote:Hij kan ze onmogelijk allemaal vermoorden. En als die others echt zo sterk waren, dan waren onze lost-mensen allang dood geweest...
Ze hebben dus Michael echt niet nodig ofzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De hele serie wordt iig de suggestie gewerkt dat the others alles onder controle hebben (en luister maar naar wat Henry zegt over hen). Alles wijst er dus op dat the others ze zo kunnen vermoorden als ze dat willen. Ze zeiden ook zoiets van "The only reason you're still on this Island is because we let you be on this Island".
Waarom zelf iets doen als je ook slaafjes kunt gebruiken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben dus Michael echt niet nodig ofzo.
Je bent ook 24 kijker, dat lijkt me dus sterkquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef Jivis het volgende:
Fucking hell. Dit is het schokkendste wat ik ooit heb gezien in een tvserie. OMG! Ik zat echt te trillen voor m'n pc...
Kan, maar ik denk dat er toch nog wat meer achter zit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Waarom zelf iets doen als je ook slaafjes kunt gebruiken?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:26 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Je bent ook 24 kijker, dat lijkt me dus sterk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar promo's zijn toch nooit te vertrouwen.
Maar verder een kutaflevering. Het enige beetje interessante is dat er weer een link bij is tussen Jack en Anna-Lucia.
En is Sawyer zo dom, dat die niet even checkt of die zijn gun nog heeft nadat die geneukt heeft. En dat noemt zichzelf een con-artist.![]()
Ik destilleer daar niet uit dat het een experiment is (al sluit ik de mogelijkheid niet uit). Een "project" zou ik het liever noemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef Wally__ het volgende:
Wat mij vooral opviel was het feit dat Henry het over 'the good ones' en 'the bad ones' had. De ene helft van de mensen die de crash overleefd hebben bestaan dus uit 'good ones' en de andere helft uit 'bad ones'. Dat het een groot experiment is lijkt nu wel duidelijk, als het dat al niet was.
Dat komt een beetje op het zelfde neerquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik destilleer daar niet uit dat het een experiment is (al sluit ik de mogelijkheid niet uit). Een "project" zou ik het liever noemen.
Die other uit de tailgroep, die vermoord werd door Anna Lucia, had het ook al over mensen die waardig waren en niet. Dat dat er iets mee te maken heeft lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef Wally__ het volgende:
Wat mij vooral opviel was het feit dat Henry het over 'the good ones' en 'the bad ones' had. De ene helft van de mensen die de crash overleefd heeft bestaan dus uit 'good ones' en de andere helft uit 'bad ones'. Dat het een groot experiment is lijkt nu wel duidelijk, als het dat al niet was.
Dat lijkt mij ook duidelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Dat komt een beetje op het zelfde neerDuidelijk is iig dat het een opgezet iets is.
toen ze op het strant werd aangevallen ook nog 1tje met een steen ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Zei Henry trouwens tegen A-L dat ze al twee Others had vermoord?
Alleen Goodwinn toch?![]()
Dat was toch Eko?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
toen ze op het strant werd aangevallen ook nog 1tje met een steen ofzo
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zo nu is Kate dus gewoon weer het enige lekkere wijf op het eiland.
Tenzij Libby nog leeft. Wat best mogelijk is, in de promoMannen en seks... Zodra mannen met hun penis denken is er niet genoeg bloed meer voor hun hersenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar promo's zijn toch nooit te vertrouwen.
Maar verder een kutaflevering. Het enige beetje interessante is dat er weer een link bij is tussen Jack en Anna-Lucia.
En is Sawyer zo dom, dat die niet even checkt of die zijn gun nog heeft nadat die geneukt heeft. En dat noemt zichzelf een con-artist.![]()
![]()
![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damns... nog maar 3 te gaanBij tijd en wijle aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Om iedereen tegen The Others op te fokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef Daemon19 het volgende:
En dat ie zichzelf toen in zn arm schoot, is waarschijnlijk dat hij kan zeggen tegen de rest dat hij ook overmeestert werd door Henry.
Is niet zo. Ik las een interview met een paar van de schrijvers (dacht ik), en die zeiden dat dit daarvoor al besloten was.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Caesu het volgende:
weet niet of het al gezegd is maar Libby en Anna-Lucia zijn natuurlijk door de schrijvers uit de serie geschoten vanwege het schuldig maken aan rijden onder invloed eind vorig jaar.
Dat was wel behoorlijk stupid jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Libby kwam alleen maar de bordenkleden halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |