de nummers?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:06 schreef RickyGervais het volgende:
[..]
Duh. als je dat niet ziet ga je maar tekenfilms kijken
quote:
ja viel mij ook op..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef mrkanarie het volgende:
[..]![]()
Ik dacht de combinatie trouwens ook wel uit de code was maar dat is toch niet zo... En met 31, 18 en 1 kun je ook al vrij weinig in de richting van die getallen komen.
En zagen jullie dat het Sawyer was die tegen die deur aan liep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar goed eindelijk weer een goede aflevering, na enkele in mijn ogen minder goede (lees saaie) afleveringen.
zijn schouder zodat het lijkt alsof henry het gedaan heeft micheal is een van de anderen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef moomoo het volgende:
waar was dat laatste schot nou precies op gericht? volgens mij raakt-ie niks als hij zo schiet.
goed mogelijk iddquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:41 schreef ThaMadEd het volgende:
dus ik denk dat hij door de Others werd gedwongen hen te vermoorden als hij Walt nog een keer wou zien.
zijn verhaal klopte al niet dat ze er allemaal zo barbaars uitzagen dat waren gewoon costuums ik dacht even dat kate het wel door had maar nee hoor.quote:
Moet jij nou in elke topic van een goede serie die kutserie 24 gaan promoten (In 't Prison Break topic ook al)quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:47 schreef Merkie het volgende:
Best wel een rip-off van 24, om het einde zonder geluidje erbij te doen.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de laatste weken heb ik geen Lost gehad hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmja, inderdaad, op het einde na was het gewoon weer een Lost-aflevering zoals we de laatste weken gewend waren.
Dat zegt genoeg over de afleveringen die voor die Lost-loze periode zaten..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de laatste weken heb ik geen Lost gehad hoor![]()
![]()
Dat deed ik helemaal niet in het Prison Break-topic, en ik zeg alleen maar dat het niet origineel is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Moet jij nou in elke topic van een goede serie die kutserie 24 gaan promoten (In 't Prison Break topic ook al)![]()
![]()
Gaat die Jack Bauer trouwens nooit een keer dood?quote:
Weenie, denk 't nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Gaat die Jack Bauer trouwens nooit een keer dood?![]()
Juist nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
In Lost zou die allang kapot gemaakt zijn..![]()
Jack B. : "We're running out of time!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
In Lost zou die allang kapot gemaakt zijn..![]()
Jack tegen Henry: You're gonna tell me what I need to know, it's just a matter of how much you want it to hurt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jack B. : "We're running out of time!"
Sawyer: "Go fuck yourself..."
ik nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:47 schreef crossover het volgende:
FUCK wat zonde, ik vond Ana Lucia juist tof!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jack B. : "We're running out of time!"
Sawyer: "Go fuck yourself..."
Opzich niet dat die ze zou vermoorden maar wel dat Micheal niet met al te goede bedoelingen terug kwam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef defpaul het volgende:
C_V_S ik ben het niet met je eens maar goed als je het echt tijdens het kijken al zag aankomen.
Verder nog een leuk detail (zoals elke aflevering er velen heeft) ... :
[img=http://img206.imageshack.us/img206/6107/lost209vx.th.jpg]
Vertel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:13 schreef C_V_S het volgende:
Als ik al die berichten eens hier boven lees leest echt niemand het topic door hé
Kom op zeg mensen sommige dingen zijn toch redelijk klaar als een klontje
Als je Lost al twee seizoenen ziet dan ga je toch zo ongeveer wel snappen hoe sommige mensen in de serie denken.................en hoe de schrijvers dingen vertellenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
De theorie dat Michael op deze manier zou terugkeren is idd vaak langs gekomen, maar als jij het allemaal zo voorspelbaar vindt, mag je ons de rest van het seizoen even uitleggen. Hoef ik voortaan niet meer te schrikken als er in één keer twee karakters zo de serie worden uitgeschoten..
![]()
quote:
want? zonder ana lucia word de serie gelijk stukken beter...wat een irritant kots wijf is dat zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |