Na 2 weken is de spanning bij mij wel weg, zeker na fillers.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:21 schreef Merkie het volgende:
Om de week een aflevering, wat is daar mis mee?
bij ons 3 tot 4 uur 's nachts.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe laat wordtie uitgezonden onze tijd?
9uur avonds, is bij ons 2 uur nachts![]()
op ABC om 21:00 Eastern Time.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:17 schreef Woep het volgende:
Op welke zender en hoe laat wordt deze serie uitgezonden?
download via de bekende programma's s'ochtends te vinden op de meeste bekende sites.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:17 schreef Woep het volgende:
Op welke zender en hoe laat wordt deze serie uitgezonden?
Ik krijg hm altijd opgestuurd via een video-tapequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:17 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
download via de bekende programma's s'ochtends te vinden op de meeste bekende sites.
1 2 3 4 5 | 2-20 220 3 May 06 Two for the Road 2-21 221 10 May 06 ? 2-22 222 17 May 06 Three Minutes 2-23 223 24 May 06 Live Together, Die Alone |
De titel is "vraagteken". Waarschijnlijk gaan ze in die aflevering dus op zoek naar dat vraagteken op de kaart die locke zag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:28 schreef t-x-m het volgende:
Typisch dat ze voor ep 21 nog geen titel hebbenvoor de rest van de ep's hebben ze ze al wel, zouden ze wat verborden willen houden?
[ code verwijderd ]
Jaja, morgenochtendquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb vandaag ep19 gezien (Season 1 en 2 in de afgelopen 2 weken gekeken![]()
)
Morgen nieuwe ep![]()
je signaturequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef Bergie88 het volgende:
Eindelijk morgen een nieuwe ep, abc zuigt op dit punt. Kunnen ze daar niet gewoon een standaard schema aanhouden i.p.v. iedere keer er een week tussen te laten vallen en dan weer twee weken achter elkaar uit te zenden. Stelletje klootviolen die amerikanen.
Het ging nergens over. De afleveringen daarvoor ook niet. Eigenlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef Trancelocator het volgende:
Ik moest echt even diep graven om weer te weten waar de laatste aflevering over ging. Rose en Bernard (toch?).
Damn, mijn geheugen. Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb. De volgende aflevering moet echt van hoog niveau zijn wil ik weer een beetje enthousiast worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:23 schreef Merkie het volgende:
Zoiets. En Henry zit al 2 maanden opgesloten in de hatch, verder is er niks gebeurd.
Laten we hopen dat seizoen 2 gewoon stiekem het laatste seizoen is en ze alles afrondenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Damn, mijn geheugen. Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb. De volgende aflevering moet echt van hoog niveau zijn wil ik weer een beetje enthousiast worden.![]()
Dan heb ik altijd 24 nog. Dat schijnt wel een aardige serie te zijn. (quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat seizoen 2 gewoon stiekem het laatste seizoen is en ze alles afronden.
Oh ja, Michael was teruggekomen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk wel dat ze de laatste afleveringen weer gaan vlammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |