Nee, de verwarring is puur semantisch te verklaren, namelijk doordat de begrippen 'zon als hemellichaam' en 'zon als straling van de zon' vrijelijk door elkaar worden gebruikt.quote:Op zondag 23 april 2006 15:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien is Lienekien wel een Egyptische, en vereert ze Ra als zonnegod. Daarmee valt haar geloof in de alomvertegenwoordigheid van de zon te verklaren.
Klopt dit, Lienekien?
* Tha_Erik zich bij DaMart aansluit...quote:Op zondag 23 april 2006 15:46 schreef DaMart het volgende:
Maar uiteindelijk zit ik hier zonder zon...
Ik wou dat de weermannen hun beloftes een nakwamen...
En 3 biggetjes!quote:Op zondag 23 april 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger, toen waren er nog maar zeven geitjes en een wolf.
Damn, nu kan ik geen enkel schaap van de 24 meer vertrouwen...quote:
Gelukkig heb je even geen last meer van het zwar_onte schaap hierquote:Op zondag 23 april 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Damn, nu kan ik geen enkel schaap van de 24 meer vertrouwen...
Ja hallo! Ik maakte daar net een ander grapje over...quote:Op zondag 23 april 2006 15:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
* Het zwarte schaapje meldt zich...
Zolang je maar niet denkt dat ik RunderslashOn ben.quote:Op zondag 23 april 2006 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik maakte daar net een ander grapje over...
Niet?quote:Op zondag 23 april 2006 16:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang je maar niet denkt dat ik RunderslashOn ben.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:02 schreef LXIV het volgende:
Dan blijf ik de pagina "refreshen", en vraag me af waarom iedereen gestopt is met posten. Totdat ik opeens de lumineuze inval krijg dat dit topic wellicht vol kan zijn, en men elders vrolijk verdergaat.
Eigenlijk ben je nog niet echt door de wol geverfd, dus?quote:Op zondag 23 april 2006 16:02 schreef LXIV het volgende:
Altijd, werkelijk altijd vergis ik me bij het volraken van een nieuw topic...![]()
Dan blijf ik de pagina "refreshen", en vraag me af waarom iedereen gestopt is met posten. Totdat ik opeens de lumineuze inval krijg dat dit topic wellicht vol kan zijn, en men elders vrolijk verdergaat.
[afbeelding]
*het (verloren) schaap #24 meldet!
En dan is het eerste wat je denkt dat je je contributie niet op tijd betaald hebt! En dan kom je erachter dat Fok! eigenlijk gewoon gratis is!quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het ook wel eens, hoor...
Dat ik een reactie wil plaatsen, zonder te weten dat het topic allang vol is...
Wat nou, ik heb niet het recht om een reactie te plaatsen?
Hoezo niet? Waarom niet? Wat heb ik misdaan? Stelletje ^%^%^$@!!
't Arme schaap...quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het ook wel eens, hoor...
Dat ik een reactie wil plaatsen, zonder te weten dat het topic allang vol is...
Wat nou, ik heb niet het recht om een reactie te plaatsen?
Hoezo niet? Waarom niet? Wat heb ik misdaan? Stelletje ^%^%^$@!!
... al neemt Danny je gulle contributiegift met een grote glimlach dankbaar in ontvangst...quote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is het eerste wat je denkt dat je je contributie niet op tijd betaald hebt! En dan kom je erachter dat Fok! eigenlijk gewoon gratis is!
Dan doe ik morgen een drol in een enveloppe en stuur ik die op.quote:Op zondag 23 april 2006 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
... al neemt Danny je gulle contributiegift met een grote glimlach dankbaar in ontvangst...
dat dan weer wel.
Ja, ik was er niet, maar blijkbaar heeft die ban er in geresulteerd dat R_ON nu via mijn 'my active topics' het forum doorkruist. Niet echt een verbetering, zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2006 17:00 schreef LXIV het volgende:
Isabeau, ik weet niet wat het is. Maar sinds jij er bent valt de discussie weer helemaal stil.
Is iedereen nu soms bang geworden voor de moderators, nu er hier in TTK zomaar een ban gevallen is?
Nou ja, stalkt is een groot woord, maar het viel me op dat in elk topic waarin ik postte een paar uur later ook een post van hem stond. En dan ook iets behoorlijk zwakzinnigs.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 17:12 schreef LXIV het volgende:
Ik doorkruis het forum zo vaak via "active topics" van mensen die in het algemeen dezelfde interesses hebben. Daarmee vind je vaak leuke onderwerpen.
Waar?quote:Op zondag 23 april 2006 18:52 schreef LXIV het volgende:
Hé wyccie, je hebt zomaar een d/t fout laten staan!![]()
Divide and conquer.quote:Op zondag 23 april 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik kom in best veel verschillende subfora.
Daarmee loop je vaak... -> geen T.quote:Op zondag 23 april 2006 18:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarmee vind je vaak leuke topics.
Of toch niet?
Is dit allemaal waar, of is dit een meerkeuzevraag?quote:Op zondag 23 april 2006 18:57 schreef LXIV het volgende:
Ok.
Overigens, mijn nieuwe signature:
1) Komt uit het boek 1984 (G. Orwell)
2) Hoorde ik onlangs in tramlijn 4
3) Is een recente uitspraak van Bush
Oh ja? Ik had je nog nooit buiten dit subforum gezien hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik kom in best veel verschillende subfora.
Ach, dan komt iemand met een scriptje en kan het wel.quote:Op zondag 23 april 2006 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik een grappige manier om leuke onderwerpen te vinden. Maar eigenlijk ook een beetje een schending van de privacy. Sowieso vind ik dat zo'n lijst niet voor anderen beschikbaar moet zijn eigenlijk.
Andermans fotoboeken. Naar mezelf kijken is niet zo interessant.quote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb je er zelf dan nog geeneen?![]()
Maar dan kunnen we wel terugkijken!quote:Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andermans fotoboeken. Naar mezelf kijken is niet zo interessant.
Maar stel dat ik iets heel genants wil posten in een genant subforum, dan zou ik een kloon moeten aanmaken. En daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, dan komt iemand met een scriptje en kan het wel.
Ik vind het wel vleiend als iemand mijn posts zou gaan nalezen.
Dat is geen goed ideequote:
Ik kan me niet voorstellen dat je echt zo eng bent hoor! En er zijn genoeg mensen die een fotoboek zonder foto's van zichzelf hebben.quote:
Maar dan heb ik dus ook geen fotoboek nodigquote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je echt zo eng bent hoor! En er zijn genoeg mensen die een fotoboek zonder foto's van zichzelf hebben.
Haha, nee hoor. Ik moet alleen niet te veel (chocola) vreten (sowieso ongezond), maar gelukkig kan ik behoorlijk veel op voor zo'n klein meisje.quote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je dan zo ontevreden met je eigen uiterlijk?
Ja, maar dan kun je ook reacties bij fotoboeken plaatsen en reacties terugkrijgen... soms duurt dat even (een half jaar is mogelijk, vraag maar aan Augustinaquote:Op zondag 23 april 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dus ook geen fotoboek nodig![]()
Dat gaat in LPT's dus veel snellerquote:Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je ook reacties bij fotoboeken plaatsen en reacties terugkrijgen... soms duurt dat even (een half jaar is mogelijk, vraag maar aan Augustina)...
En ik ben zelf altijd ook wel nieuwsgierig hoe medefok!kers eruit zien...![]()
Volgens mij ben je stiekem gewoon een BN'er!quote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En anderen hoeven niet te weten wie ik ben, anders had ik ook wel meer in mijn profiel ingevuld.
Ach, als ik uit nieuwsgierigheid in het genante subforum op een genant topic zou klikken zou ik alsnog jouw naam tegenkomen, en veel verraster zijn, en tegen andere mensen zeggen 'moet je kijken wat ik nou weer voor genants over wyccie heb gelezen'.quote:Op zondag 23 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar stel dat ik iets heel genants wil posten in een genant subforum, dan zou ik een kloon moeten aanmaken. En daar heb ik geen zin in.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, als ik uit nieuwsgierigheid in het genante subforum op een genant topic zou klikken zou ik alsnog jouw naam tegenkomen, en veel verraster zijn, en tegen andere mensen zeggen 'moet je kijken wat ik nou weer voor genants over wyccie heb gelezen'.
En voor je het weet staat het op de FP!quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, als ik uit nieuwsgierigheid in het genante subforum op een genant topic zou klikken zou ik alsnog jouw naam tegenkomen, en veel verraster zijn, en tegen andere mensen zeggen 'moet je kijken wat ik nou weer voor genants over wyccie heb gelezen'.
In ieder geval geen BN'er.quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
Wie ben jij eigenlijk wyccie?
R_ON?quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
Wie ben jij eigenlijk wyccie?
quote:
Bupatih, Tha_Erik, Do2, AR en ik zijn ook regelmatig tegelijk online. Gewoon een kwestie van 5 pc's tegelijk aanzetten... dus zoveel zegt dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 23 april 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat kan niet, we zijn wel eens tegelijk on line geweest. En zoveel slechte humor heb ik niet.
Ik denk dat eiccyw heel anoniem is.quote:Op zondag 23 april 2006 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alvast een suffe naam voor een kloon bedenken.
Dat doet me deugd.quote:Op zondag 23 april 2006 19:42 schreef k_man het volgende:
We vinden je allemaal zo'n grappig klein jongetje dat we het spelletje gewoon meespelen.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
En veel funk-lonen, waarmee ik meestal niks doe.
Ik ook.quote:Op zondag 23 april 2006 19:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar 1 account op Fok!. Ik heb zo het vermoeden dat ik daarmee tot een heel select gezelschap behoor.
Jij had toch ooit DeGewoneMan?quote:Op zondag 23 april 2006 19:43 schreef k_man het volgende:
Ik heb enkele klonen, maar die zijn in de praktijk eigenlijk in ruste.
Ik heb er vier. Allemaal verschillende, te onderscheiden personages.quote:Op zondag 23 april 2006 19:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar 1 account op Fok!. Ik heb zo het vermoeden dat ik daarmee tot een heel select gezelschap behoor.
Toevallig was ik net hier aan het kijken: red dress no-identityquote:Op zondag 23 april 2006 19:38 schreef k_man het volgende:
Waaraan ontleen jij je identiteit wyccie?
Ach, ik post heus wel eens dingen waarop ik aangesproken zou kunnen worden IRL. Maar goed, het zijn geen dingen die ik zou verzwijgen, dus eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit). Bovendien ken ik best veel fokkers, dus zelfs zonder fotoboekfoto zou ik opmerkingen over m'n posts kunnen krijgen.quote:Op zondag 23 april 2006 19:45 schreef LXIV het volgende:
Maar wat wyccie zegt klopt wel.
Ik zou me ook veel minder vrij voelen hier om te posten wat ik denk wanneer ik mijn foto in het fotoboek gezet had. Voor je het weet kijkt iemand die je kent mee.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb er vier. Allemaal verschillende, te onderscheiden personages.
Maar deze (LXIV) lijkt het meest op mijn werkelijke ik.
Maar ken je ook FOK!-ers die je zonder FOK! niet gekend zou hebben? Dus mensen uit je RL vóór FOK!, om het zo maar te zeggen?quote:Op zondag 23 april 2006 19:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik post heus wel eens dingen waarop ik aangesproken zou kunnen worden IRL. Maar goed, het zijn geen dingen die ik zou verzwijgen, dus eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit). Bovendien ken ik best veel fokkers, dus zelfs zonder fotoboekfoto zou ik opmerkingen over m'n posts kunnen krijgen.
die reageerd niet in dit kak forum weisneusquote:
Ja, een studiegenoot bijvoorbeeld. En het broertje van een collega. Maar dat is een minderheid vergeleken met mensen die ik via fok IRL heb leren kennen en IRL-mensen die ook op fok posten.quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ken je ook FOK!-ers die je zonder FOK! niet gekend zou hebben? Dus mensen uit je RL vóór FOK!, om het zo maar te zeggen?
Precies... zo doe ik dat ook. Alleen post ik niks daarover... nisk posten is me toch iets te riskant...quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Over het algemeen post ik nisk op FOK! (of de rest van internet) wat ik niet wil dat iemand van mijn bekenden zou mogen weten.
Dat spreekt elkaar tegen....quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ken je ook FOK!-ers die je zonder FOK! niet gekend zou hebben? Dus mensen uit je RL vóór FOK!, om het zo maar te zeggen?
Multiple Personality Disorderquote:
Ik bedoel: Mensen die je dus ook niet via FOK! hebt leren kennen.quote:Op zondag 23 april 2006 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar tegen....
Of...ik begrijp het waarschijnlijk verkeerd.
[..]
Multiple Personality Disorder
Dus mensen die je in het echt kent en die ook Fokken, zonder dat je dat wist. En daar pas door het postgedrag achterkwam?quote:Op zondag 23 april 2006 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel: Mensen die je dus ook niet via FOK! hebt leren kennen.
Je echte vrienden dus.
Oh dat wel. Ik ben online een stuk opener en socialer, en neem minder een blad voor mijn mond, dan hoe ik in het dagelijks leven ben.quote:Op zondag 23 april 2006 19:53 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij post ik hier juist meer dan ik tegen bekenden zou zeggen
Ik denk dat ik, bij wijze van grote algemene uitzondering, online juist veel minder dominant en vriendelijker ben.quote:Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh dat wel. Ik ben online een stuk opener en socialer, en neem minder een blad voor mijn mond, dan hoe ik in het dagelijks leven ben.
Bupa?quote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef SethGaaikema het volgende:
Ik hoop maar dat die militaire daar in het midden oosten niet Afghaan.
Ghegheghe.
Ik zie het al voor me:quote:Op zondag 23 april 2006 19:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus mensen die je in het echt kent en die ook Fokken, zonder dat je dat wist. En daar pas door het postgedrag achterkwam?
Is er geen DO1 dan?quote:Op zondag 23 april 2006 19:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb geen klonen. Waarom zou ik?
Als ik iets niet wil delen, deel ik het niet.
Ik kan me voorstellen dat dit zo maar wel eens echt zou kunnen gebeuren!quote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Een topic in R&P met als onderwerp: 'mijn buurvrouw op de keukentafel genomen, hoe te zorgen dat de buurman het niet merkt?'
Reactie van andere user:'Dus jij was dat?! Gore vuile vieze...'
De volgende dag een berichtje op de FP waarin staat hoe user 1 in elkaar is geslagen door zijn buurman, die er via internet achterkwam dat zijn buurman het met zijn vrouw had gedaan...
Ruim 1500 posts...quote:Op zondag 23 april 2006 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een bijzonder weinig gebruikte kloon, iig!
Ik dacht altijd dat het een opvolgend account was... en dat de volgende Do3 zou zijn... maar nu ik erover nadenk, misschien heb je de naam wel gekozen vanwege de ironie dat een 2 nooit oneven isquote:Op zondag 23 april 2006 20:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee, DaMart.
Er zijn wel variaties gemaakt op mijn naam. Maar die accounts zijn niet van mij.
Goh echt waar?quote:Op zondag 23 april 2006 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een opvolgend account was... en dat de volgende Do3 zou zijn... maar nu ik erover nadenk, misschien heb je de naam wel gekozen vanwege de ironie dat een 2 nooit oneven is
Oh, ik dacht dat je iets veel ingewikkelders bedoelde.quote:Op zondag 23 april 2006 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel: Mensen die je dus ook niet via FOK! hebt leren kennen.
Je echte vrienden dus.
Ja, dat bedenk ik me nu pas... ik dacht echt dat er een user zou zijn geweest met de naam De_oneven en dat Do2 de opvolger was of zoquote:
Voor de grote crash dan. Ik zie er maar 2 staan in de active topic list.quote:
Ik ook, irritant en niet vermakelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het heel irritant dat ik niet weet wie die klonen zijn![]()
Je mag één keer raden wie dit isquote:Op zondag 23 april 2006 19:51 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Zullen we in deze LPT eens onze klonen aan het woord laten?
Dat kan best wel geinig zijn,![]()
(Al zal ik ook hier weinig gammer mee oogsten)
Laat je niet vernachelen wyccie. Als je even je best doet weet je zo wie-wie is.quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is ook al genoemdquote:Op zondag 23 april 2006 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat wou ik al zeggen! (Maar dat gaat nu niet meer)
I.R. dan?
Hee, dat plaatje heeft Isabeau ook, vuile dieveggequote:
Ja, alsjeblieft!quote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Maar de modjes kunnen de klonen er toch feilloos tussenuit plukken?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet in de TT 'schapen' worden vervangen door 'klonen'!
Wil je zeggen dat ik dat niet heb dan?quote:Op zondag 23 april 2006 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een vooruitziende blik én gevoel voor humor, DaMart.
Ik wist dat je dat ging vragen!quote:Op zondag 23 april 2006 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dat niet heb dan?
Hoezo? Hoezo? Hoezo?quote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef wyccie het volgende:
Do2, heb je nog meer goede cd's nodig?
Ik ook, geen zinnig gesprek mee te beginnen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het hier stommig. Met al die rotklonen.
Ja.quote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dan ook wat er in mijn volgende post (na deze) komt te staan dan?
Waarom niet? Gooi een balletje op, zou ik zeggen?quote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, geen zinnig gesprek mee te beginnen.
Nou, ik heb hier bijna alleen maar goede cd's liggenquote:
Nou ja!quote:Op zondag 23 april 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, geen zinnig gesprek mee te beginnen.
Alleen dat al... ik kan niet met je praten, ik weet niet wat je zegt!quote:Op zondag 23 april 2006 20:22 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Gooi een balletje op, zou ik zeggen?
Ik denk dat wij nog heel wat te bedibberen hebben!![]()
bedibberenquote:Op zondag 23 april 2006 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen dat al... ik kan niet met je praten, ik weet niet wat je zegt!
Het klinkt als drilpudding.quote:
quote:
Wedden dat je dacht dat ik ging vragen 'wat dan?' En dat je dit dus niet had voorzien!quote:Op zondag 23 april 2006 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
bedibberen
be·dib·be·ren
overgank. werkw.; bedibberde; h. bedibberd
(1845) <Jidd. medibberen <Hebr. m«dabber
woordvormen
1
·
(Bargoens) praten (over –)
Uiteraard. Anders kan je net zo goed tegen een muur gaan lullen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
Toch opmerkelijk hoeveel waarde er gehecht wordt aan usernamen. Wanneer die opeens veranderen is iedereen in de war.
Onbewust vorm je toch een beeld bij iedere user (misschien wel helemaal fout), en heb je een bepaald verwachtingspatroon hoe hij of zij reageert. Zonder elkaar ooit gezien te hebben (voor de meesten dan), worden aan de verschillende usernamen toch complete identiteiten toegekend!
Jazeker. Ik heb bij iedereen die ik regelmatig spreek wel een bepaald beeld. En met die klonen weet ik dus niet wie ik voor me heb en dat gevoel vind ik onprettig.quote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
Toch opmerkelijk hoeveel waarde er gehecht wordt aan usernamen. Wanneer die opeens veranderen is iedereen in de war.
Onbewust vorm je toch een beeld bij iedere user (misschien wel helemaal fout), en heb je een bepaald verwachtingspatroon hoe hij of zij reageert. Zonder elkaar ooit gezien te hebben (voor de meesten dan), worden aan de verschillende usernamen toch complete identiteiten toegekend!
Al die zogenaamde newbies die nu dit topic invaden (potdorie, ik kan het goede Nederlandse woord niet bedenken) maken me helemaal onrustig.quote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
Helemaal met jouw sig natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb bij iedereen die ik regelmatig spreek wel een bepaald beeld. En met die klonen weet ik dus niet wie ik voor me heb en dat gevoel vind ik onprettig.
kapen, binnendringen, overnemen?quote:Op zondag 23 april 2006 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al die zogenaamde newbies die nu dit topic invaden (potdorie, ik kan het goede Nederlandse woord niet bedenken) maken me helemaal onrustig.
Vroeger was het hier vertrouwd en gezellig.....![]()
Ik ben opgegroeid (of aangemaakt?) in de Jordaan, wyccie. Daar spraken we allemaal zo in de jaren 60. Altijd gezellig, voor een heitje het stoepie van Tante Maupie schoonpeigeren!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef DaMart het volgende:
binnendringen
Ja, mijn sig, er zijn al verschillende mensen die ernaar verwijzen. Dat het toch opvalt, zo'n klein, kort zinnetje.quote:
Nou, nee. Dat was niet wat ik bedoelde.quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Penetreren...
Herkenbaar.quote:Op zondag 23 april 2006 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je het Engelse woord maar gewoon in het Nederlands verbuigt, omdat je niet het goede Nederlandse woord weet. Of omdat er simpelweg geen goede Nederlandse vertaling voor bestaat?
Ik deed dat vanmiddag zelfs nog met mijn '3e taal'. (huh?)
quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid (of aangemaakt?) in de Jordaan, wyccie. Daar spraken we allemaal zo in de jaren 60. Altijd gezellig, voor een heitje het stoepie van Tante Maupie schoonpeigeren!
Dus voor een kwartje gingen jullie dood zodat tante Maupie eindelijk eens een schone stoep had?quote:peigeren
pei·ge·ren
1a (volkstaal, in ’t algemeen) doodgaan
Ik had laatst nog dit lieve ding geplaatst:quote:Op zondag 23 april 2006 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, mijn lievelingskloontje was kuikentje: Kuikentje
quote:Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
Dus voor een kwartje gingen jullie dood zodat tante Maupie eindelijk eens een schone stoep had?
Een lijk op m'n stoep noem ik niet schoonquote:Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
Dus voor een kwartje gingen jullie dood zodat tante Maupie eindelijk eens een schone stoep had?
Waarom gebruik je die niet als avatar?quote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had laatst nog dit lieve ding geplaatst: [afbeelding]
Search? Heb ik weer wat belangrijks gemist?quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Kuikentje steunt Rijkaardhandig dat de search het weer doet
Geweldig topic!quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Kuikentje praatte alleen in 3e persoon?quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
zoeken.fok.nlquote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef LordVoldemort het volgende:
Search? Heb ik weer wat belangrijks gemist?
Peigeren is ook hard werken, DaMart.quote:Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
Hoezo? Hoezo? Hoezo?quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je die niet als avatar?
Die je nu hebt, is dat van Edward Hopper?quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Hoezo? Hoezo?
Vind je deze niet mooi dan? Met dat kuikentje heb ik verder niks.
Ik vind deze wat onduidelijk, eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Hoezo? Hoezo?
Vind je deze niet mooi dan? Met dat kuikentje heb ik verder niks.
Niet volgens de Van Dale! Dan is het werkwoord 'afpeigeren' en niet 'peigeren' en afpeigeren betekent 'dodelijk vermoeien'.quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Peigeren is ook hard werken, DaMart.
Denk maar aan afgepeigerd zijn!![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die je nu hebt, is dat van Edward Hopper?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vind deze wat onduidelijk, eigenlijk.
Ik zie niet goed wat het voorstelt...Een vrouw op een bed, ofzo?
heb je het originele plaatje? Dan kan ik misschien wel even iets in elkaar zetten wat duidelijker isquote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Morning Sun
En hij is inderdaad nogal onduidelijk. Dta komt doordat het maar 61 pixels groot mag zijn, en eht is ook nog eens vervormd.![]()
Misschien dat jij mijn vanaktietopic uit 2005 kunt terugvinden? Mij lukte het niet. De exacte topictitel is 'Met de trein de Alpen in'quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu hebben we eindelijk een search, en nu weet ik niet waarnaar ik moet zoeken.
Ik heb het origineel niet, maar Google is wel heel handig .quote:Op zondag 23 april 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
heb je het originele plaatje? Dan kan ik misschien wel even iets in elkaar zetten wat duidelijker is
goede muziek!quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bier bij de McDonalds
Een clown schudt mij de hand
Ze zei meneer tegen me
Lekkere friet, trouwens
Lik jij dat bakje nog leeg?
Het ruikt hier naar de lente
50 eurocent voor een hele grote plas
Da's geen geld
God,
wat ben ik dronken
next: dronken
Ach, de Van Dale, de Van Dale...quote:Op zondag 23 april 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet volgens de Van Dale! Dan is het werkwoord 'afpeigeren' en niet 'peigeren' en afpeigeren betekent 'dodelijk vermoeien'.
Die is echt honderd keer beter!quote:
60x60, ik dacht dat dat de afmetingen waren van avatarsquote:
Waar haal jij 61 vandaan?quote:
www.tinypic.com en dan als webicon?quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
Ow.... ik was iets te enthousiast...heb het gelijk opgeslagen en geupload, maar hij is reuzegroot.
15 kb is toch niet zo veel?quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
Ow.... ik was iets te enthousiast...heb het gelijk opgeslagen en geupload, maar hij is reuzegroot.
Het mag max. 1024 zijnquote:
Met een trema? Niet met een koppelteken of gewoon aan elkaar? Ik kan het namelijk prima lezen zonder tekens.quote:Op zondag 23 april 2006 20:49 schreef DaMart het volgende:
Was jij nou van de taalverbeteringen, Wyccie?
het is namelijk geüpload
Om de een of andere reden heeft men inderdaad bedacht dat er een trema op de u moet. Vraag me ook niet waarom, maar het is de officiële spelling.quote:Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het mag max. 1024 zijnHet lukt dus niet.
[..]
Met een trema? Niet met een koppelteken of gewoon aan elkaar? Ik kan het namelijk prima lezen zonder tekens.
Oh ja, een uploadicon mag maximaal 10 kb zijn inderdaad. Dan zet je hem toch gewoon op http://xs.to ?quote:Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het mag max. 1024 zijnHet lukt dus niet.
[..]
Met een trema? Niet met een koppelteken of gewoon aan elkaar? Ik kan het namelijk prima lezen zonder tekens.
Dat is precies wat ik had.quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
En de link (zonder [img]-tags) bij "webicon" zetten.quote:Op zondag 23 april 2006 20:52 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Oh ja, een uploadicon mag maximaal 10 kb zijn inderdaad. Dan zet je hem toch gewoon op http://xs.to ?
Het vervelende van Firefox is dat er zelfs geen rood kruisje te zien is. Ik zie gewoon helemaal niks.quote:
Wat lukt er dan niet aan xs.to? Je bladert, klikt op uploaden, en kopieert de url.quote:Op zondag 23 april 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Nou, ja zelfs dat xs.to gedoe lukt me niet. Wat ben ik toch ook een digibeet.
Ik laat het maar gewoon hierbij. Bedankt, Erik!
En dat voor minder dan 5Kb!quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zie gewoon helemaal niks.
Ik kreeg een foutmelding; dat de applicatie octet stream huppeldepup niet mocht.quote:Op zondag 23 april 2006 21:00 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet aan xs.to? Je bladert, klikt op uploaden, en kopieert de url.
Die van jou is wel heel mooi. Prachtige kleurtjes en vormen. Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een gedoe, gelukkig is het wel goed afgelopen.
Ze is vrij om te doen en laten wat ze wilt, die avatar was echt nog geen twee minuten werk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan morgen een nieuwe avatar nemen...Da's pas humor.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan morgen een nieuwe avatar nemen...Da's pas humor.
Google afbeeldingen: fractalquote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van jou is wel heel mooi. Prachtige kleurtjes en vormen. Wat is het eigenlijk?
Fractals, het blijft mooi.quote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Google afbeeldingen: fractal
[afbeelding]
Een stukje daar uit, gedraaid, en dat wat feller gemaakt in photoshop.
Vergeet één ding nooit wyccie!quote:
LX, ik spreek óók geen Italiaans.quote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Vergeet één ding nooit wyccie!
E pericoloso sporgersi
Ik heb nooit Spaans geleerd, maar dit is inderdaad niet al te moeilijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
No hablo Italiano tambien, wyccie. Solo un pocito Espagñol.
Pero eso es muy simple. Tu no conosco?
Kut...of Spaans dus.quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
No hablo Italiano tambien, wyccie. Solo un pocito Espagñol.
Pero eso es muy simple. Tu no conosco?
Heb jij ook Latijn gehad?quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik heb nooit Spaans geleerd, maar dit is inderdaad niet al te moeilijk.
Kies jij de taal maar wyccie!quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kut...of Spaans dus.
Pi, bevat ook fractals... toch?
Kan ik me eigenlijk niet herinneren. Ik meen dat tot nog toe eigenlijk geen enkele logica was gevonden in pi...quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kut...of Spaans dus.
Pi, bevat ook fractals... toch?
quote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Google afbeeldingen: fractal
[afbeelding]
Een stukje daar uit, gedraaid, en dat wat feller gemaakt in photoshop.
Heb jij ook al een vooruitziende blikquote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je een beetje Frans of Latijn spreekt is de Spaanse taal vrij eenvoudig te leren!
Koop die film dan toch, die paar euro's kun je toch best missen?quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ja! Die film heb ik ooit nog eens willen jeweetwellen...
Maar dat ging niet, omdat de search om minimaal 3 karakters vroeg.
Ik koop nooit films, eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
Koop die film dan toch, die paar euro's kun je toch best missen?
Door de manier waarop je mij aanspreektquote:
O wacht, bij nader inzien zeg ik hier iets heel doms.quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk niet herinneren. Ik meen dat tot nog toe eigenlijk geen enkele logica was gevonden in pi...
Geen idee, eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Wat is een fractal eigenlijk, of stel ik nu een hele domme vraag![]()
Boe!
Wanneer hij uitlegt dat alles in de natuur terug te vinden is, met die schelp, alles wat steeds terugkeert etc. Ik geloof dat er dan fractals te zien zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:19 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk niet herinneren. Ik meen dat tot nog toe eigenlijk geen enkele logica was gevonden in pi...
quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef LordVoldemort het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fractal
Dat dus.
Knap hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door de manier waarop je mij aanspreekt
Het was of jij, of Do2. Maar aangezien Do2 geen kloon heeft en jij wel...
Dat kan inderdaad. Maar toch koop ik alles liever, dan dat ik dagen moet zoeken op internet. En zoals ik al eerder zei; ik kijk liever een film op tv. Maar mijn monitor is dan ook geen 20 inch. Mijn tv is gelukkig veel groter.quote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik koop nooit films, eigenlijk.
En misschien vind ik er geen zak aan. Dat kan heel goed.
http://www.weetnet.nl/davinci/davinci.htmquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef rena het volgende:
Wat is een fractal eigenlijk, of stel ik nu een hele domme vraag![]()
Boe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |