quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Station to Station.
Heb ik ook vaak.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je muziek moet luisteren, maar niets kan vinden dat je tevreden stelt?
Laat die zon maar lekker hierquote:
Nou, dan mag die zon wel opschieten met hier aankomen!quote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef DaMart het volgende:
Ik ben bang dat Isa toch haar zin gaat krijgen... de zon begint zich al te verstoppen achter wat bewolking
In tegenstelling tot de regen, die over de Veelvuldigheid beschikt, kan de Zon natuurlijk maar op één plaats tegelijk zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 15:10 schreef DaMart het volgende:
Het regent nu...
*stuurt regen richting andere Fok!kers*
quote:Op zondag 23 april 2006 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, de zon is overal. Je ziet 'm alleen niet als er wolken voor zitten.
Gelukkig staat hij tamelijk ver van de aarde.quote:Op zondag 23 april 2006 15:17 schreef LXIV het volgende:
Lienekien, de temperatuur van de zon is miljoenen graden. Wanneer deze overal tegelijkertijd zou zijn, zou iedereen toch ogenblikkelijk verschroeien!
De zon vormt het middelpunt van 't planetenstelsel, Lienekien.quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij tamelijk ver van de aarde.
Ja, ruk mijn uitspraak ff lekker uit zijn verband.quote:Op zondag 23 april 2006 15:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De zon vormt het middelpunt van 't planetenstelsel, Lienekien.
Dus hij kan nooit overal zijn.
Misschien is Lienekien wel een Egyptische, en vereert ze Ra als zonnegod. Daarmee valt haar geloof in de alomvertegenwoordigheid van de zon te verklaren.quote:Op zondag 23 april 2006 15:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De zon vormt het middelpunt van 't planetenstelsel, Lienekien.
Dus hij kan nooit overal zijn.
Want?quote:Op zondag 23 april 2006 15:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's dan mooi! Ik hoef dat ding helemaal niet, namelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |