Ik dacht altijd dat het een opvolgend account was... en dat de volgende Do3 zou zijn... maar nu ik erover nadenk, misschien heb je de naam wel gekozen vanwege de ironie dat een 2 nooit oneven isquote:Op zondag 23 april 2006 20:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee, DaMart.
Er zijn wel variaties gemaakt op mijn naam. Maar die accounts zijn niet van mij.
Goh echt waar?quote:Op zondag 23 april 2006 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een opvolgend account was... en dat de volgende Do3 zou zijn... maar nu ik erover nadenk, misschien heb je de naam wel gekozen vanwege de ironie dat een 2 nooit oneven is
Oh, ik dacht dat je iets veel ingewikkelders bedoelde.quote:Op zondag 23 april 2006 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel: Mensen die je dus ook niet via FOK! hebt leren kennen.
Je echte vrienden dus.
Ja, dat bedenk ik me nu pas... ik dacht echt dat er een user zou zijn geweest met de naam De_oneven en dat Do2 de opvolger was of zoquote:
Voor de grote crash dan. Ik zie er maar 2 staan in de active topic list.quote:
Ik ook, irritant en niet vermakelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het heel irritant dat ik niet weet wie die klonen zijn![]()
Je mag één keer raden wie dit isquote:Op zondag 23 april 2006 19:51 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Zullen we in deze LPT eens onze klonen aan het woord laten?
Dat kan best wel geinig zijn,![]()
(Al zal ik ook hier weinig gammer mee oogsten)
Laat je niet vernachelen wyccie. Als je even je best doet weet je zo wie-wie is.quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is ook al genoemdquote:Op zondag 23 april 2006 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat wou ik al zeggen! (Maar dat gaat nu niet meer)
I.R. dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |