quote:
Wedden dat je dacht dat ik ging vragen 'wat dan?' En dat je dit dus niet had voorzien!quote:Op zondag 23 april 2006 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
bedibberen
be·dib·be·ren
overgank. werkw.; bedibberde; h. bedibberd
(1845) <Jidd. medibberen <Hebr. m«dabber
woordvormen
1
·
(Bargoens) praten (over –)
Uiteraard. Anders kan je net zo goed tegen een muur gaan lullen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
Toch opmerkelijk hoeveel waarde er gehecht wordt aan usernamen. Wanneer die opeens veranderen is iedereen in de war.
Onbewust vorm je toch een beeld bij iedere user (misschien wel helemaal fout), en heb je een bepaald verwachtingspatroon hoe hij of zij reageert. Zonder elkaar ooit gezien te hebben (voor de meesten dan), worden aan de verschillende usernamen toch complete identiteiten toegekend!
Jazeker. Ik heb bij iedereen die ik regelmatig spreek wel een bepaald beeld. En met die klonen weet ik dus niet wie ik voor me heb en dat gevoel vind ik onprettig.quote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
Toch opmerkelijk hoeveel waarde er gehecht wordt aan usernamen. Wanneer die opeens veranderen is iedereen in de war.
Onbewust vorm je toch een beeld bij iedere user (misschien wel helemaal fout), en heb je een bepaald verwachtingspatroon hoe hij of zij reageert. Zonder elkaar ooit gezien te hebben (voor de meesten dan), worden aan de verschillende usernamen toch complete identiteiten toegekend!
Al die zogenaamde newbies die nu dit topic invaden (potdorie, ik kan het goede Nederlandse woord niet bedenken) maken me helemaal onrustig.quote:Op zondag 23 april 2006 20:26 schreef LXIV het volgende:
Helemaal met jouw sig natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb bij iedereen die ik regelmatig spreek wel een bepaald beeld. En met die klonen weet ik dus niet wie ik voor me heb en dat gevoel vind ik onprettig.
kapen, binnendringen, overnemen?quote:Op zondag 23 april 2006 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al die zogenaamde newbies die nu dit topic invaden (potdorie, ik kan het goede Nederlandse woord niet bedenken) maken me helemaal onrustig.
Vroeger was het hier vertrouwd en gezellig.....![]()
Ik ben opgegroeid (of aangemaakt?) in de Jordaan, wyccie. Daar spraken we allemaal zo in de jaren 60. Altijd gezellig, voor een heitje het stoepie van Tante Maupie schoonpeigeren!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef DaMart het volgende:
binnendringen
Ja, mijn sig, er zijn al verschillende mensen die ernaar verwijzen. Dat het toch opvalt, zo'n klein, kort zinnetje.quote:
Nou, nee. Dat was niet wat ik bedoelde.quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Penetreren...
Herkenbaar.quote:Op zondag 23 april 2006 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je het Engelse woord maar gewoon in het Nederlands verbuigt, omdat je niet het goede Nederlandse woord weet. Of omdat er simpelweg geen goede Nederlandse vertaling voor bestaat?
Ik deed dat vanmiddag zelfs nog met mijn '3e taal'. (huh?)
quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid (of aangemaakt?) in de Jordaan, wyccie. Daar spraken we allemaal zo in de jaren 60. Altijd gezellig, voor een heitje het stoepie van Tante Maupie schoonpeigeren!
Dus voor een kwartje gingen jullie dood zodat tante Maupie eindelijk eens een schone stoep had?quote:peigeren
pei·ge·ren
1a (volkstaal, in ’t algemeen) doodgaan
Ik had laatst nog dit lieve ding geplaatst:quote:Op zondag 23 april 2006 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, mijn lievelingskloontje was kuikentje: Kuikentje
quote:Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
Dus voor een kwartje gingen jullie dood zodat tante Maupie eindelijk eens een schone stoep had?
Een lijk op m'n stoep noem ik niet schoonquote:Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
Dus voor een kwartje gingen jullie dood zodat tante Maupie eindelijk eens een schone stoep had?
Waarom gebruik je die niet als avatar?quote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had laatst nog dit lieve ding geplaatst: [afbeelding]
Search? Heb ik weer wat belangrijks gemist?quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Kuikentje steunt Rijkaardhandig dat de search het weer doet
Geweldig topic!quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Kuikentje praatte alleen in 3e persoon?quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
zoeken.fok.nlquote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef LordVoldemort het volgende:
Search? Heb ik weer wat belangrijks gemist?
Peigeren is ook hard werken, DaMart.quote:Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
Hoezo? Hoezo? Hoezo?quote:Op zondag 23 april 2006 20:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je die niet als avatar?
Die je nu hebt, is dat van Edward Hopper?quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Hoezo? Hoezo?
Vind je deze niet mooi dan? Met dat kuikentje heb ik verder niks.
Ik vind deze wat onduidelijk, eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Hoezo? Hoezo?
Vind je deze niet mooi dan? Met dat kuikentje heb ik verder niks.
Niet volgens de Van Dale! Dan is het werkwoord 'afpeigeren' en niet 'peigeren' en afpeigeren betekent 'dodelijk vermoeien'.quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Peigeren is ook hard werken, DaMart.
Denk maar aan afgepeigerd zijn!![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die je nu hebt, is dat van Edward Hopper?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vind deze wat onduidelijk, eigenlijk.
Ik zie niet goed wat het voorstelt...Een vrouw op een bed, ofzo?
heb je het originele plaatje? Dan kan ik misschien wel even iets in elkaar zetten wat duidelijker isquote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Morning Sun
En hij is inderdaad nogal onduidelijk. Dta komt doordat het maar 61 pixels groot mag zijn, en eht is ook nog eens vervormd.![]()
Misschien dat jij mijn vanaktietopic uit 2005 kunt terugvinden? Mij lukte het niet. De exacte topictitel is 'Met de trein de Alpen in'quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu hebben we eindelijk een search, en nu weet ik niet waarnaar ik moet zoeken.
Ik heb het origineel niet, maar Google is wel heel handig .quote:Op zondag 23 april 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
heb je het originele plaatje? Dan kan ik misschien wel even iets in elkaar zetten wat duidelijker is
goede muziek!quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu hebben we eindelijk een search, en nu weet ik niet waarnaar ik moet zoeken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bier bij de McDonalds
Een clown schudt mij de hand
Ze zei meneer tegen me
Lekkere friet, trouwens
Lik jij dat bakje nog leeg?
Het ruikt hier naar de lente
50 eurocent voor een hele grote plas
Da's geen geld
God,
wat ben ik dronken
next: dronken
Ach, de Van Dale, de Van Dale...quote:Op zondag 23 april 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet volgens de Van Dale! Dan is het werkwoord 'afpeigeren' en niet 'peigeren' en afpeigeren betekent 'dodelijk vermoeien'.
Die is echt honderd keer beter!quote:
60x60, ik dacht dat dat de afmetingen waren van avatarsquote:
Waar haal jij 61 vandaan?quote:
www.tinypic.com en dan als webicon?quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
Ow.... ik was iets te enthousiast...heb het gelijk opgeslagen en geupload, maar hij is reuzegroot.
15 kb is toch niet zo veel?quote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef wyccie het volgende:
Ow.... ik was iets te enthousiast...heb het gelijk opgeslagen en geupload, maar hij is reuzegroot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |