Nee, de verwarring is puur semantisch te verklaren, namelijk doordat de begrippen 'zon als hemellichaam' en 'zon als straling van de zon' vrijelijk door elkaar worden gebruikt.quote:Op zondag 23 april 2006 15:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien is Lienekien wel een Egyptische, en vereert ze Ra als zonnegod. Daarmee valt haar geloof in de alomvertegenwoordigheid van de zon te verklaren.
Klopt dit, Lienekien?
* Tha_Erik zich bij DaMart aansluit...quote:Op zondag 23 april 2006 15:46 schreef DaMart het volgende:
Maar uiteindelijk zit ik hier zonder zon...
Ik wou dat de weermannen hun beloftes een nakwamen...
En 3 biggetjes!quote:Op zondag 23 april 2006 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger, toen waren er nog maar zeven geitjes en een wolf.
Damn, nu kan ik geen enkel schaap van de 24 meer vertrouwen...quote:
Gelukkig heb je even geen last meer van het zwar_onte schaap hierquote:Op zondag 23 april 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Damn, nu kan ik geen enkel schaap van de 24 meer vertrouwen...
Ja hallo! Ik maakte daar net een ander grapje over...quote:Op zondag 23 april 2006 15:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
* Het zwarte schaapje meldt zich...
Zolang je maar niet denkt dat ik RunderslashOn ben.quote:Op zondag 23 april 2006 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik maakte daar net een ander grapje over...
Niet?quote:Op zondag 23 april 2006 16:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang je maar niet denkt dat ik RunderslashOn ben.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:02 schreef LXIV het volgende:
Dan blijf ik de pagina "refreshen", en vraag me af waarom iedereen gestopt is met posten. Totdat ik opeens de lumineuze inval krijg dat dit topic wellicht vol kan zijn, en men elders vrolijk verdergaat.
Eigenlijk ben je nog niet echt door de wol geverfd, dus?quote:Op zondag 23 april 2006 16:02 schreef LXIV het volgende:
Altijd, werkelijk altijd vergis ik me bij het volraken van een nieuw topic...![]()
Dan blijf ik de pagina "refreshen", en vraag me af waarom iedereen gestopt is met posten. Totdat ik opeens de lumineuze inval krijg dat dit topic wellicht vol kan zijn, en men elders vrolijk verdergaat.
[afbeelding]
*het (verloren) schaap #24 meldet!
En dan is het eerste wat je denkt dat je je contributie niet op tijd betaald hebt! En dan kom je erachter dat Fok! eigenlijk gewoon gratis is!quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het ook wel eens, hoor...
Dat ik een reactie wil plaatsen, zonder te weten dat het topic allang vol is...
Wat nou, ik heb niet het recht om een reactie te plaatsen?
Hoezo niet? Waarom niet? Wat heb ik misdaan? Stelletje ^%^%^$@!!
't Arme schaap...quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb het ook wel eens, hoor...
Dat ik een reactie wil plaatsen, zonder te weten dat het topic allang vol is...
Wat nou, ik heb niet het recht om een reactie te plaatsen?
Hoezo niet? Waarom niet? Wat heb ik misdaan? Stelletje ^%^%^$@!!
... al neemt Danny je gulle contributiegift met een grote glimlach dankbaar in ontvangst...quote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is het eerste wat je denkt dat je je contributie niet op tijd betaald hebt! En dan kom je erachter dat Fok! eigenlijk gewoon gratis is!
Dan doe ik morgen een drol in een enveloppe en stuur ik die op.quote:Op zondag 23 april 2006 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
... al neemt Danny je gulle contributiegift met een grote glimlach dankbaar in ontvangst...
dat dan weer wel.
Ja, ik was er niet, maar blijkbaar heeft die ban er in geresulteerd dat R_ON nu via mijn 'my active topics' het forum doorkruist. Niet echt een verbetering, zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2006 17:00 schreef LXIV het volgende:
Isabeau, ik weet niet wat het is. Maar sinds jij er bent valt de discussie weer helemaal stil.
Is iedereen nu soms bang geworden voor de moderators, nu er hier in TTK zomaar een ban gevallen is?
Nou ja, stalkt is een groot woord, maar het viel me op dat in elk topic waarin ik postte een paar uur later ook een post van hem stond. En dan ook iets behoorlijk zwakzinnigs.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 17:12 schreef LXIV het volgende:
Ik doorkruis het forum zo vaak via "active topics" van mensen die in het algemeen dezelfde interesses hebben. Daarmee vind je vaak leuke onderwerpen.
Waar?quote:Op zondag 23 april 2006 18:52 schreef LXIV het volgende:
Hé wyccie, je hebt zomaar een d/t fout laten staan!![]()
Divide and conquer.quote:Op zondag 23 april 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik kom in best veel verschillende subfora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |