Daarmee loop je vaak... -> geen T.quote:Op zondag 23 april 2006 18:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarmee vind je vaak leuke topics.
Of toch niet?
Is dit allemaal waar, of is dit een meerkeuzevraag?quote:Op zondag 23 april 2006 18:57 schreef LXIV het volgende:
Ok.
Overigens, mijn nieuwe signature:
1) Komt uit het boek 1984 (G. Orwell)
2) Hoorde ik onlangs in tramlijn 4
3) Is een recente uitspraak van Bush
Oh ja? Ik had je nog nooit buiten dit subforum gezien hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik kom in best veel verschillende subfora.
Ach, dan komt iemand met een scriptje en kan het wel.quote:Op zondag 23 april 2006 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik een grappige manier om leuke onderwerpen te vinden. Maar eigenlijk ook een beetje een schending van de privacy. Sowieso vind ik dat zo'n lijst niet voor anderen beschikbaar moet zijn eigenlijk.
Andermans fotoboeken. Naar mezelf kijken is niet zo interessant.quote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb je er zelf dan nog geeneen?![]()
Maar dan kunnen we wel terugkijken!quote:Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andermans fotoboeken. Naar mezelf kijken is niet zo interessant.
Maar stel dat ik iets heel genants wil posten in een genant subforum, dan zou ik een kloon moeten aanmaken. En daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, dan komt iemand met een scriptje en kan het wel.
Ik vind het wel vleiend als iemand mijn posts zou gaan nalezen.
Dat is geen goed ideequote:
Ik kan me niet voorstellen dat je echt zo eng bent hoor! En er zijn genoeg mensen die een fotoboek zonder foto's van zichzelf hebben.quote:
Maar dan heb ik dus ook geen fotoboek nodigquote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je echt zo eng bent hoor! En er zijn genoeg mensen die een fotoboek zonder foto's van zichzelf hebben.
Haha, nee hoor. Ik moet alleen niet te veel (chocola) vreten (sowieso ongezond), maar gelukkig kan ik behoorlijk veel op voor zo'n klein meisje.quote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je dan zo ontevreden met je eigen uiterlijk?
Ja, maar dan kun je ook reacties bij fotoboeken plaatsen en reacties terugkrijgen... soms duurt dat even (een half jaar is mogelijk, vraag maar aan Augustinaquote:Op zondag 23 april 2006 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dus ook geen fotoboek nodig![]()
Dat gaat in LPT's dus veel snellerquote:Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je ook reacties bij fotoboeken plaatsen en reacties terugkrijgen... soms duurt dat even (een half jaar is mogelijk, vraag maar aan Augustina)...
En ik ben zelf altijd ook wel nieuwsgierig hoe medefok!kers eruit zien...![]()
Volgens mij ben je stiekem gewoon een BN'er!quote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En anderen hoeven niet te weten wie ik ben, anders had ik ook wel meer in mijn profiel ingevuld.
Ach, als ik uit nieuwsgierigheid in het genante subforum op een genant topic zou klikken zou ik alsnog jouw naam tegenkomen, en veel verraster zijn, en tegen andere mensen zeggen 'moet je kijken wat ik nou weer voor genants over wyccie heb gelezen'.quote:Op zondag 23 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar stel dat ik iets heel genants wil posten in een genant subforum, dan zou ik een kloon moeten aanmaken. En daar heb ik geen zin in.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, als ik uit nieuwsgierigheid in het genante subforum op een genant topic zou klikken zou ik alsnog jouw naam tegenkomen, en veel verraster zijn, en tegen andere mensen zeggen 'moet je kijken wat ik nou weer voor genants over wyccie heb gelezen'.
En voor je het weet staat het op de FP!quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, als ik uit nieuwsgierigheid in het genante subforum op een genant topic zou klikken zou ik alsnog jouw naam tegenkomen, en veel verraster zijn, en tegen andere mensen zeggen 'moet je kijken wat ik nou weer voor genants over wyccie heb gelezen'.
In ieder geval geen BN'er.quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
Wie ben jij eigenlijk wyccie?
R_ON?quote:Op zondag 23 april 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
Wie ben jij eigenlijk wyccie?
quote:
Bupatih, Tha_Erik, Do2, AR en ik zijn ook regelmatig tegelijk online. Gewoon een kwestie van 5 pc's tegelijk aanzetten... dus zoveel zegt dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 23 april 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat kan niet, we zijn wel eens tegelijk on line geweest. En zoveel slechte humor heb ik niet.
Ik denk dat eiccyw heel anoniem is.quote:Op zondag 23 april 2006 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alvast een suffe naam voor een kloon bedenken.
Dat doet me deugd.quote:Op zondag 23 april 2006 19:42 schreef k_man het volgende:
We vinden je allemaal zo'n grappig klein jongetje dat we het spelletje gewoon meespelen.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
En veel funk-lonen, waarmee ik meestal niks doe.
Ik ook.quote:Op zondag 23 april 2006 19:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar 1 account op Fok!. Ik heb zo het vermoeden dat ik daarmee tot een heel select gezelschap behoor.
Jij had toch ooit DeGewoneMan?quote:Op zondag 23 april 2006 19:43 schreef k_man het volgende:
Ik heb enkele klonen, maar die zijn in de praktijk eigenlijk in ruste.
Ik heb er vier. Allemaal verschillende, te onderscheiden personages.quote:Op zondag 23 april 2006 19:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar 1 account op Fok!. Ik heb zo het vermoeden dat ik daarmee tot een heel select gezelschap behoor.
Toevallig was ik net hier aan het kijken: red dress no-identityquote:Op zondag 23 april 2006 19:38 schreef k_man het volgende:
Waaraan ontleen jij je identiteit wyccie?
Ach, ik post heus wel eens dingen waarop ik aangesproken zou kunnen worden IRL. Maar goed, het zijn geen dingen die ik zou verzwijgen, dus eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit). Bovendien ken ik best veel fokkers, dus zelfs zonder fotoboekfoto zou ik opmerkingen over m'n posts kunnen krijgen.quote:Op zondag 23 april 2006 19:45 schreef LXIV het volgende:
Maar wat wyccie zegt klopt wel.
Ik zou me ook veel minder vrij voelen hier om te posten wat ik denk wanneer ik mijn foto in het fotoboek gezet had. Voor je het weet kijkt iemand die je kent mee.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb er vier. Allemaal verschillende, te onderscheiden personages.
Maar deze (LXIV) lijkt het meest op mijn werkelijke ik.
Maar ken je ook FOK!-ers die je zonder FOK! niet gekend zou hebben? Dus mensen uit je RL vóór FOK!, om het zo maar te zeggen?quote:Op zondag 23 april 2006 19:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik post heus wel eens dingen waarop ik aangesproken zou kunnen worden IRL. Maar goed, het zijn geen dingen die ik zou verzwijgen, dus eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit). Bovendien ken ik best veel fokkers, dus zelfs zonder fotoboekfoto zou ik opmerkingen over m'n posts kunnen krijgen.
die reageerd niet in dit kak forum weisneusquote:
Ja, een studiegenoot bijvoorbeeld. En het broertje van een collega. Maar dat is een minderheid vergeleken met mensen die ik via fok IRL heb leren kennen en IRL-mensen die ook op fok posten.quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ken je ook FOK!-ers die je zonder FOK! niet gekend zou hebben? Dus mensen uit je RL vóór FOK!, om het zo maar te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |