En RKC Waalwijk!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Er is toch nog een plaats die niet aan het spoor ligt met een profclub. Namelijk volendam.
Jup;quote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef MREn het volgende:
[..]
ACTS mag ook gewoon een loc voor een paar reizigerswagons hangen hoor, zoals hier in Amsterdam.
[afbeelding]
En Bentheim.
[afbeelding]
NEEN!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
<knip>
en volgens mij is het wel een Mat 54 ?
k zie nu pas met mn duffe kop dat die 2 bakken heeft,quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef 456 het volgende:
[..]
NEEN!
Mat 54:
http://www.mat54.nl/
Mat 64:
http://www.mat64.nl/
Let hierbij goed op de kop.
de 766 is een 4 bakkig stel uit de 54 series,quote:Op donderdag 27 april 2006 13:06 schreef cootje_1983 het volgende:
Is waarschijnlijk de 766, een Plan V die door een stichting in originele (groene) staat is teruggebracht
je hebt gelijk, mijn post is aangepastquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
de 766 is een 4 bakkig stel uit de 54 series,
de 419 bedoel je denk ik?
719?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:10 schreef cootje_1983 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, mijn post is aangepast
Jup!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k zie nu pas met mn duffe kop dat die 2 bakken heeft,
bij amersfoort stond een 4 bakkig stel, dan is dat waarsch wel de 54![]()
er is volgens mij ook geen groene Plan T dus?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef 456 het volgende:
[..]
Jup!
Maar pas op, zowel mat 54 en mat64 hebben 2- en 4 bakken.
Maar de groene mat54 is idd 4 bakken.
Volgens mij is het ding nog gewoon van NSR en heeft de NVBS het ding alleen ter promotie groen mogen verven.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:46 schreef 456 het volgende:
Als ik me niet vergis is hij van NVBS momenteel, maar daar wil ik even vanaf zijn.
Kwam 'em net toevallig tegen: 8 mei in Den Haagquote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt interessant die seinwezen-lezing!
Wat ik op www.mat64.nl lees heeft NSR het stel overgedragen aan de stichting mat64.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Volgens mij is het ding nog gewoon van NSR en heeft de NVBS het ding alleen ter promotie groen mogen verven.
Was destijds nog een behoorlijke jacht op dat ding elke kaar dat ie reed (wegleerritten voor machinisten).
Het is inderdaad de 419, en dat is net zo plan V als die honderden andere die nog elke dag in het geel rond rijden.
Dat zou ook zomaar kunnen, iig nooit eigendom van de NVBS geweest.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:16 schreef 456 het volgende:
[..]
Wat ik op www.mat64.nl lees heeft NSR het stel overgedragen aan de stichting mat64.
Och, ik had destijds (2000) een vriendin in Bd terwijl ik zelf in Es woon, dus qua mat'64 ergernissen hoef je me niet veel meer te vertellenquote:En ik proef enige frustratie in je laatste regel
Zo heb ik jaren zitten dubben (ten tijde van het regelmatig rijden op de ijssellijn (Ht-Tbw) of ik www.antimat64.nl zou gaan lanceren
In Ht had je in die tijd nog wel gratizzzquote:Op donderdag 27 april 2006 15:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat zou ook zomaar kunnen, iig nooit eigendom van de NVBS geweest.
[..]
Och, ik had destijds (2000) een vriendin in Bd terwijl ik zelf in Es woon, dus qua mat'64 ergernissen hoef je me niet veel meer te vertellenSterker nog: in het belang van mijn rug maakte ik de reis Dv/Zp-Bd nooit in een keer, maar altijd met 30 minuten pauze in Nm of Ht, liefst Nm omdat het in Ht soms onmogelijk was nog de trein in te komen als er maar vier bakken reden bijvoorbeeld.
Inderdaad, het is er gewoon altijd druk, en ook op bijna elk deeltraject. Ik vind het al een vooruitgang dat er nu vooral IRM-VI'en rijden en in de spits 2*IV.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef 456 het volgende:
[..]
In Ht had je in die tijd nog wel gratizzzvan me kunnen krijgen op perron 1
Och, de ontberingen op de schrootlijn zijn niet op 1 hand te tellen. Overigens snap ik niet dat na al die jaren (ongeacht het tijdstip) die lijn niet is geupgrade. ALTIJD zit de vIRM tjokvol...
Dat was vorig jaar wel lekker, jammer alleen dat we op het eind door 0,5m water weer naar huis konden.quote:
maandag met enkeltje korting heen en dinsdag met een enkeltje korting terug?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Pfff, ik zie even door de bomen het bos niet meer...
een paar feiten:Ik moet dinsdag om een uur of half 10 op Den Haag CS of voorburg zijn ik heb een voordeelurenkaart we kunnen gratis overnachten in Den haag
Wat kan ik nu het beste (goedkoopste) doen? op maandag enkeltje met korting en dinsdag enkeltje met korting terug? En als we alleen op dinsdag gaan moet ik toch een enkeltje met en een zonder korting kopen?
Dan gaan we maandagavond wel, en dan bij schoonmoeder overnachten, kunnen we dinsdags ook niet te laat komen. Dank je.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef MREn het volgende:
Als je enige maatstaf voor 'beste' de prijs is, heb je een paar keuzes:
maandag korting heen, dinsdag korting terug 2*17,40 = 34,80
heen z.korting, terug met korting dinsdag: 29,00+17,40 = 36,40
retour z.korting: 37,70
(prijze Lw<->Gvc)
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef MREn het volgende:
Als je enige maatstaf voor 'beste' de prijs is, heb je een paar keuzes:
maandag korting heen, dinsdag korting terug 2*17,40 = 34,80
heen z.korting, terug met korting dinsdag: 29,00+17,40 = 36,40 46,40
retour z.korting: 37,70
(prijze Lw<->Gvc)
Gelukkig gaat dat ze nooit lukken, want dan kan onze poes niet meer op de spoorbaan spelen (woon er 20 meter vandaan)quote:Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef MREn het volgende:
Friezen die houden van luchtfietserij, taal- en spelfouten, kunnen zich bij dit ambitieuze project melden: http://www.rail2go.com/
klote nimbyquote:Op donderdag 27 april 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat ze nooit lukken, want dan kan onze poes niet meer op de spoorbaan spelen (woon er 20 meter vandaan)
Mag ik hier even hartelijk om lachen?quote:Dit type treinstel wordt ook gebruikt bij het O.V. Bedrijf Syntus welke op vrijwel iedere spoorlijn in de achterhoek de trein verbindingen verzorgd. De reizigers vinden het erg prettig materieel.
Ja, dan doe ik mee!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:19 schreef MREn het volgende:
Trouwens, van die site (over de Lint-41):
[..]
Mag ik hier even hartelijk om lachen?
[/Lovers mode]quote:Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef MREn het volgende:
Friezen die houden van luchtfietserij, taal- en spelfouten, kunnen zich bij dit ambitieuze project melden: http://www.rail2go.com/
wel een mooie openingspagina: sporen van niks naar nergensquote:Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef MREn het volgende:
Friezen die houden van luchtfietserij, taal- en spelfouten, kunnen zich bij dit ambitieuze project melden: http://www.rail2go.com/
zoals...?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
doe dan een nuttige lijn :/
iets wat iig meer kans van slagen heeftquote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef MREn het volgende:
[..]
zoals...?
Emmen-Assen? Lelystad-Dronten-Heerenveen-Drachten-Groningen? Eindhoven-Nijmegen? Breda-Utrecht? Alkmaar-Leeuwarden?
Het is ook de site van een kereltje van 18 ofzo met nogal wilde plannen geloof ik... vroeger wilde hij een stichting wadloper ofzo oprichten, maar dat is ook nooit verder gekomen dan een website en een grote bek geloof ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
iets wat iig meer kans van slagen heeft
vroegah lag er trouwens al een lijn tussen emmen en assenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Het is ook de site van een kereltje van 18 ofzo met nogal wilde plannen geloof ik... vroeger wilde hij een stichting wadloper ofzo oprichten, maar dat is ook nooit verder gekomen dan een website en een grote bek geloof ik.
Zou in elk geval de verbinding Zwolle-Meppel niet zo kwetsbaar maken...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vroegah lag er trouwens al een lijn tussen emmen en assenweetniet wat daar nog van over is maar dat is toch een stuk rendabeler te halen?
mjaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou in elk geval de verbinding Zwolle-Meppel niet zo kwetsbaar maken...
(Ht-)Boxtel-Veghel-Udenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef MREn het volgende:
[..]
zoals...?
Emmen-Assen? Lelystad-Dronten-Heerenveen-Drachten-Groningen? Eindhoven-Nijmegen? Breda-Utrecht? Alkmaar-Leeuwarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |