dat haalt jackquote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef pberends het volgende:
Gister 1,2 miljoen kijkers.
Toch blijf ik de uitzending met dat popcorn een stuk leuker vinden dan de 2 laatste.
Viel tegen inderdaad, het effect van een negerzoen is ook niet bepaald chaotisch.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Nolius het volgende:
Dat met die negerzoenen had nog heftiger gekund
Dat was een leuke verrassing voor die mevr... Lief van haar dochter die een mailtje had gestuurd en lief van Paul dat ze de '' dvd'' krijgt van de film !!quote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Thomas__Acda het volgende:
Geweldig stukje met die vrouw toch..echt emotioneel
dat hebben we zelf ook gezien, hoorquote:Op maandag 24 april 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was een leuke verrassing voor die mevr... Lief van haar dochter die een mailtje had gestuurd en lief van Paul dat ze de '' dvd'' krijgt van de film !!
Ik had niet tegen jou.quote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat hebben we zelf ook gezien, hoor
Ja ik had dat zaterdag op internet gezien de afterpartyquote:
haha, ik plaag je, omdat ik weet dat je zo reageert.quote:Op maandag 24 april 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had niet tegen jou.![]()
Volgens mij verbied jij mij dat ik hier in dit topic post ..
Terwijl ik fan van Paul ben.. Dat zal jou echt niet lukken.
Jij ja,quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, ik plaag je, omdat ik weet dat je zo reageert.
Kijk eens naar wie de topic starter is?
ja dus ik ben de baas over dit topic en bepaal wie er wel en niet mag posten, jaquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dus ik ben de baas over dit topic en bepaal wie er wel en niet mag posten, ja
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat ze erop zou reageren, maar helaas![]()
Sorryquote:
klopt, wordt (bijna) niets in geknipt volgens mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk Bjoro, word zaterdag middag opgenomen hé![]()
ga je ernaartoe dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja het is in Weesp dat kloptLeuk om bij te zijn lijkt mij
![]()
Nee, ik ga er niet heenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga je ernaartoe dan?
Dan zien we ons aller dierbare haaibaaike eindelijk eens op tv![]()
wrom niequote:
Ik moet dan alleen gaan !quote:
http://www.ilovenegerzoenen.nl/shirts.htmlquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef Cure het volgende:
Dat t-shirt van zaterdag
waar komt dat vandaan?
Die uitzending met die vla was uberquote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef pberends het volgende:
Gister 1,2 miljoen kijkers.
Toch blijf ik de uitzending met dat popcorn een stuk leuker vinden dan de 2 laatste.
komt Katie Melua? cool, dat wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef Toad het volgende:
20:05 - 21:15
Mooi! Weer De Leeuw (VARA)
Live programma met stralende gasten, afwisselende stemmingen en Paul de Leeuw als het zonnetje op uw balkonnetje... Mooi weer! De Leeuw en bij slecht weer: Mooi! weer De Leeuw. Paul de Leeuw zorgt voor een uitzending met een Koninklijk Tintje. Wat hebben de toppers met gehaktballen en kent Katie Melua de antwoorden van het Oudhollands zaadspel? Presentatie: Paul de Leeuw.
Gezellig zeg vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:46 schreef boneyard het volgende:
vanavond o.a. de toppers (geer, goor en rene) en katie melua.
Gadverquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kutliedje...
There are 6 miljon baisikuls in bejjing
stuur een mailtje met de wens dat je zanger bob een keer wilt ontmoetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:22 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat ze Zanger Bob een keer uitnodigen.
[afbeelding]
Die zal tussen het aankomen door wel geen tijd hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:22 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat ze Zanger Bob een keer uitnodigen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze kan zichzelf ritmisch begeleiden.
Hoe weet je dat ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef Thomas__Acda het volgende:
Katie is geil man.
Briljant!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Because the nine billion bicycles is going my nose out.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een zeik muziek. Echt zo'n wijf dat moet gaan liggen en verder haar mond moet houden.
Ze blijft mooi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef Nolius het volgende:
Mijn god, wat een bak make-up!
Tong spreekt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een zeik muziek. Echt zo'n wijf dat moet gaan liggen en verder haar mond moet houden.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef Nolius het volgende:
Mijn god, wat een bak make-up!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Because the nine billion bicycles is going my nose out.
Veel plezier, er is reclame op Talpa.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef Nolius het volgende:
Als ze over die fietsen gaat zingen, ga ik zoeken waar Talpa zit op deze tv
In die tijd is ze wel weer uit gekwijld
Haha iddquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
17 jaar en alleen. Je gaat naar de Natalee Holliway Inn.
Jongeh, deze show was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:11 schreef Toad het volgende:
Mwhoa, deze keer vond ik er niet zo veel aan. Maar Melua was wel!
quote:Even dacht Paul de Leeuw dat hij zaterdagavond tijdens zijn live show ‘ Mooi! Weer de Leeuw’ werd geëerd met een tulp die zijn naam zou dragen. Maar niets bleek minder waar. De eer viel wel zijn gaste Katie Melua te beurt!
Paul grapte eerder op de avond al teleurgesteld te zijn in zijn fans, die er niet voor hadden gezorgd dat hij een koninklijke onderscheiding kreeg. Toen tulpenveredelaar Jan Ligthart het podium besteeg met een vaas roze tulpen, verkeerde hij toch eventjes in de veronderstelling dat hij, in plaats van een lintje, een andere blijk van waardering zou krijgen.
Langzamerhand werd het de presentator duidelijk dat de tulpen niet voor hem waren meegebracht, maar voor zijn gaste Katie Melua. De zangeres, die doorbrak met haar single ‘Nine Million Bicycles’, had een beetje met de brutale presentator te doen en zei ietwat meewarig: “We kunnen de titel toch ook delen?”
Guus Verstraete bellen de regisseurquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
foutje in de regie, of het geld was op
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Guus Verstraete bellen de regisseur![]()
Je weet toch niet waar het aan ligt.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:02 schreef AlwaysConnected het volgende:
foutje in de regie, of het geld was op
onder welke steen heb je gelegen dit jaar...................vrij veel publiciteit gehad op radio en tv en lange tijd op nummer 1 in de album top 100.quote:
Jij herkent sarcasme nog niet als het op je hoofd valtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:13 schreef djstoffel het volgende:
[..]
onder welke steen heb je gelegen dit jaar...................vrij veel publiciteit gehad op radio en tv en lange tijd op nummer 1 in de album top 100.
Dat je er niet van houdt okay, smaken verschillen maar je kunt niet ontkennen dat ze niet kan zingen en spelen. En daarbij ook geen straf om naar te kijken
+ nog een mal smilie erbij... dat maakt het wel erg duidelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:24 schreef djstoffel het volgende:
Hey, een nieuw medium is opgestaan hier. Je weet niet eens tegen wie je het hebt en toch met dit oordeel komen. Erg knap!!
Voel je je aangesproken dan?
Als iemand de opmerking maakt "waar moet ik die van kennen dan" zie ik daar weinig sarcasme achter. Maar waarschijnlijk zie jij dat anders
Met dit weer is het echt een hel voor De Leeuw om te sportenquote:
Lekkere hapjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Die skybox gast denkt: "Hmm, die dochters zijn leuker".
Die mag er ook zijn.quote:
Dat is wel meer dan een beetje overgewicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
Kan je trouwens zien hoe slecht je conditie wordt als je ook maar een klein beetje overgewicht hebt gezien die kop van De Leeuw.
Hij doet het erg goed inderdaad.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
Dat is de grote klasse van Paul de Leeuw. Serieus, aandoenlijk, sentimenteel, humoristisch alles in één.
Nee hoor, wat De Leeuw heeft is vrij weinig. Gewoon een standaard bierbuikje, De Leeuw heeft misschien zelfs wel een gemiddeld gewicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat is wel meer dan een beetje overgewicht.
En menselijk door het zwetenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
Dat is de grote klasse van Paul de Leeuw. Serieus, aandoenlijk, sentimenteel, humoristisch alles in één.
Was dat dat meisje van de piano? Want die heeft net nog mogen spelen en Marco zong gezellig met r mee (was online te zien)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
Lullig dat die Anouk niet mocht spelen.
En zielig voor Catootje.
En dat hardlopen was ook vrij saai.
Oh okee, die bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Want die heeft net nog mogen spelen en Marco zong gezellig met r mee (was online te zien)
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
Kan je trouwens zien hoe slecht je conditie wordt als je ook maar een klein beetje overgewicht hebt gezien die kop van De Leeuw.
Ik dacht dat dit een Haaibaaike post was tot ik de poster checktequote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Haaibaaike post was tot ik de poster checktemaar Haaibaaike post ook altijd
achter een dergelijke opmerking
klopt en dan had ie tijdens het lopen niet gewoon kunnen praten, maar was in plaats daarvan buiten adem geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Als ie geen conditie had gehad, had ie ook niet zo mooi kunnen zingen daarna.
Ik weet niet in welk gedeelte van Nederland jij woont dat dat gewicht het gemiddelde is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, wat De Leeuw heeft is vrij weinig. Gewoon een standaard bierbuikje, De Leeuw heeft misschien zelfs wel een gemiddeld gewicht.
Daarna gaat hij zeker naar de snackbar om een patatje oorlog, een frikandel speciaal en 5 bami-blokken binnen te schransen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef Gelderland het volgende:
hij fitnest hoordus conditie heeft hij sowieso wél, maar toch is het een mooie prestatie!! met dat lijf
![]()
ja, vast wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarna gaat hij zeker naar de snackbar om een patatje oorlog, een frikandel speciaal en 5 bami-blokken binnen te schransen.![]()
Hij is niet de enige zo te zien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, vast wel.
Hij is nu eenmaal wel iemand die van lekker eten houdt en als hij dan niet zou sporten, zou het pas echt de spuigaten uitlopen
Haaibaaike zat in Utrechtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Haaibaaike post was tot ik de poster checktemaar Haaibaaike post ook altijd
achter een dergelijke opmerking
Niks liefjequote:
Dat was het meisje dat graag presentatrice wilde worden of nietquote:Op zondag 7 mei 2006 10:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat meisje waarmee hij ging rennen was een skattie
/Neeee waarmee hij ging rennen !quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was het meisje dat graag presentatrice wilde worden of niet![]()
Ze wilde graag hard lopen met PaulOnze Paul die kan het wel.
![]()
Ze hebben allemaal minder kijkers getrokken gisteren ook Dancing with...., t was gewoon te warm om voor het kastje te gaan zitten kijken. lekker buiten zitten periode komt er weer aan.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef pberends het volgende:
Gister 1,1 miljoen kijkers voor de Leeuw, gelukkig boerde Spijkerman beter met 446.000 kijkers.
Dat zeg ik tochquote:
nee joh, dat was een ander meisje.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochDat meisje waarmee Paul ging hardlopen...Die wilt toch presentatrice worden..
Ik heb het vanochtend op internet gezien.
Oeps, dat dacht ik van wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee joh, dat was een ander meisje.
Het meisje dat mee zou lopen heb ik de hele avond niet meer gezien(of misschien is er op internet nog aandacht aan geschonken?)
meisje dat wilde presenteren = donkerharig meisje met kort haarquote:Op zondag 7 mei 2006 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oeps, dat dacht ik van wel.Ik kijk morgen wel naar de internet afterparty
![]()
Denk jij dat Paul dat niet kanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef Viking84 het volgende:wat een uitzending!
en wat een geweldige actie van Paul. Mijn respect voor die kerel is enorm toegenomen! Nooit gedacht dat hij zo even 3 km kon gaan hardlopen met zijn gewicht. Super!
Motiveert mij ook om voor goede doelen te gaan hardlopen
waar heb je het overquote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Denk jij dat Paul dat niet kanJij bent niet de enigste die een Paul fan is
Dat ben ik ook
![]()
gerritquote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef Lod het volgende:
Klopt het trouwens dat hij naar de begrafenis is geweest? Dat meende ik op te kunnen maken uit wat reacties in zijn gastenboek.
hoezoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef tralalala het volgende:
Was wel een beetje uitzendtijd vullen gister![]()
cor speelde gewoon hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef ImPrEzA het volgende:
Goh.. ik kijk eigenlijk nooit, maar vanavond wel. Hij is nog steeds even goed als jaren geleden, misschien wel beter!
Diep respect hoor, dat ie "even" zo'n eind loopt. Erg gaaf.
Meisje (Anouk?) kon trouwens goed pianospelen (leuk meisje ook :p), tof dat Marco wel gewoon meezong... het leek me al zo raar dat ie dat niet zou willen/doen![]()
Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong meequote:
ah, ik dacht dat het om de reguliere uitzending ging. Toen moest ze namelijk plaatsmaken voor ons aller Cor.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong mee
De nieuwste staat er nog niet op volgens mij, de gewone aflevering wel, maar de afterparty nietquote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef boneyard het volgende:
kan iemand nou al bij de afterparty op internet komen? en zo ja, waar / hoe?
Ja, beetje raar vond ik dat..quote:Op zondag 7 mei 2006 17:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat het om de reguliere uitzending ging. Toen moest ze namelijk plaatsmaken voor ons aller Cor.
oh, neeeeee, heel jammer.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat het voorlopig de laatste uitzending was van MWDL !!
Ik dacht dat er nog 2 weken (dus 2 afleveringen) kwamen?quote:
Loop jij maar hard met Kim dan neem ik haar daarna wel.quote:
hij zegt echt alles wat er in hem op komt hèquote:Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Asskicker14 het volgende:
''Ik zie dat er een Hollandse man mee gemoeid is''
''Dus neuken kon ie''
Hij zong het ook voor de vrouw wiens man weggelopen was hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg lief van Paul dat ie voor cato en haar moeder een liedje ging zingen.![]()
Denk eraan hé !quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zong het ook voor de vrouw wiens man weggelopen was hoor.
Dat wijf mocht er zeker wezenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:36 schreef tralalala het volgende:
Haat haat haat, Mohammet en achmed in het kwadraat![]()
Oer oer oer, Pascal is heel stoer![]()
dat is waar, maar toch deed paul wel erg raar, net alsof marco niet mocht zingen ofzo. maar aan wie dat nou lag weet ik niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong mee
mischien ging ie wel buiten de afspraken om dingen doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:55 schreef boneyard het volgende:
[..]
dat is waar, maar toch deed paul wel erg raar, net alsof marco niet mocht zingen ofzo. maar aan wie dat nou lag weet ik niet.
As zaterdag 20.00 ned 3 Mooi weer de leeuw. vergeet niet te kijken want het is nog niet afgelopen,.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat het voorlopig de laatste uitzending was van MWDL !!
@ Maril, iedereen kan vergissenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:09 schreef maril het volgende:
[..]
As zaterdag 20.00 ned 3 Mooi weer de leeuw. vergeet niet te kijken want het is nog niet afgelopen,.![]()
Hm....quote:Een therapeutisch programma met klei. Paul haalt zanger Dave uit de ouwe doos en moeders worden in het zonnetje gezet.
as usualquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben naar de opnames geweest. Best leuke show! het internetdeel is wel stukken minder
Oh ThomasBerge; hij maakt tegenwoordig niet meer zo'n leuke nummers, dus dat is een beetje passéquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die andere
remember je oude username![]()
Wat leuk voor je !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben naar de opnames geweest. Best leuke show! het internetdeel is wel stukken minder
Twee uur ongeveer. ik heb zeer regelmatig helemaal dubbel gelegenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk voor je !
Hoe lang duurde de opname's?
Leuk ! Ik zal er ook graag naar toe willenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Twee uur ongeveer. ik heb zeer regelmatig helemaal dubbel gelegen
Dave komt uit nederland, maar woont al jaren in Frankrijk !!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Urquhart het volgende:
Was die zanger Dave niet die Fransman?
Okquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk ! Ik zal er ook graag naar toe willen![]()
[..]
Dave komt uit nederland, maar woont al jaren in Frankrijk !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |