Oh okee, die bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Want die heeft net nog mogen spelen en Marco zong gezellig met r mee (was online te zien)
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
Kan je trouwens zien hoe slecht je conditie wordt als je ook maar een klein beetje overgewicht hebt gezien die kop van De Leeuw.
Ik dacht dat dit een Haaibaaike post was tot ik de poster checktequote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Haaibaaike post was tot ik de poster checktemaar Haaibaaike post ook altijd
achter een dergelijke opmerking
klopt en dan had ie tijdens het lopen niet gewoon kunnen praten, maar was in plaats daarvan buiten adem geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Als ie geen conditie had gehad, had ie ook niet zo mooi kunnen zingen daarna.
Ik weet niet in welk gedeelte van Nederland jij woont dat dat gewicht het gemiddelde is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, wat De Leeuw heeft is vrij weinig. Gewoon een standaard bierbuikje, De Leeuw heeft misschien zelfs wel een gemiddeld gewicht.
Daarna gaat hij zeker naar de snackbar om een patatje oorlog, een frikandel speciaal en 5 bami-blokken binnen te schransen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef Gelderland het volgende:
hij fitnest hoordus conditie heeft hij sowieso wél, maar toch is het een mooie prestatie!! met dat lijf
![]()
ja, vast wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarna gaat hij zeker naar de snackbar om een patatje oorlog, een frikandel speciaal en 5 bami-blokken binnen te schransen.![]()
Hij is niet de enige zo te zien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, vast wel.
Hij is nu eenmaal wel iemand die van lekker eten houdt en als hij dan niet zou sporten, zou het pas echt de spuigaten uitlopen
Haaibaaike zat in Utrechtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Haaibaaike post was tot ik de poster checktemaar Haaibaaike post ook altijd
achter een dergelijke opmerking
Niks liefjequote:
Dat was het meisje dat graag presentatrice wilde worden of nietquote:Op zondag 7 mei 2006 10:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat meisje waarmee hij ging rennen was een skattie
/Neeee waarmee hij ging rennen !quote:Op zondag 7 mei 2006 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was het meisje dat graag presentatrice wilde worden of niet![]()
Ze wilde graag hard lopen met PaulOnze Paul die kan het wel.
![]()
Ze hebben allemaal minder kijkers getrokken gisteren ook Dancing with...., t was gewoon te warm om voor het kastje te gaan zitten kijken. lekker buiten zitten periode komt er weer aan.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:30 schreef pberends het volgende:
Gister 1,1 miljoen kijkers voor de Leeuw, gelukkig boerde Spijkerman beter met 446.000 kijkers.
Dat zeg ik tochquote:
nee joh, dat was een ander meisje.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochDat meisje waarmee Paul ging hardlopen...Die wilt toch presentatrice worden..
Ik heb het vanochtend op internet gezien.
Oeps, dat dacht ik van wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee joh, dat was een ander meisje.
Het meisje dat mee zou lopen heb ik de hele avond niet meer gezien(of misschien is er op internet nog aandacht aan geschonken?)
meisje dat wilde presenteren = donkerharig meisje met kort haarquote:Op zondag 7 mei 2006 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oeps, dat dacht ik van wel.Ik kijk morgen wel naar de internet afterparty
![]()
Denk jij dat Paul dat niet kanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef Viking84 het volgende:wat een uitzending!
en wat een geweldige actie van Paul. Mijn respect voor die kerel is enorm toegenomen! Nooit gedacht dat hij zo even 3 km kon gaan hardlopen met zijn gewicht. Super!
Motiveert mij ook om voor goede doelen te gaan hardlopen
waar heb je het overquote:Op zondag 7 mei 2006 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Denk jij dat Paul dat niet kanJij bent niet de enigste die een Paul fan is
Dat ben ik ook
![]()
gerritquote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef Lod het volgende:
Klopt het trouwens dat hij naar de begrafenis is geweest? Dat meende ik op te kunnen maken uit wat reacties in zijn gastenboek.
hoezoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef tralalala het volgende:
Was wel een beetje uitzendtijd vullen gister![]()
cor speelde gewoon hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef ImPrEzA het volgende:
Goh.. ik kijk eigenlijk nooit, maar vanavond wel. Hij is nog steeds even goed als jaren geleden, misschien wel beter!
Diep respect hoor, dat ie "even" zo'n eind loopt. Erg gaaf.
Meisje (Anouk?) kon trouwens goed pianospelen (leuk meisje ook :p), tof dat Marco wel gewoon meezong... het leek me al zo raar dat ie dat niet zou willen/doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |