quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat ze erop zou reageren, maar helaas![]()
Sorryquote:
klopt, wordt (bijna) niets in geknipt volgens mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk Bjoro, word zaterdag middag opgenomen hé![]()
ga je ernaartoe dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja het is in Weesp dat kloptLeuk om bij te zijn lijkt mij
![]()
Nee, ik ga er niet heenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga je ernaartoe dan?
Dan zien we ons aller dierbare haaibaaike eindelijk eens op tv![]()
wrom niequote:
Ik moet dan alleen gaan !quote:
http://www.ilovenegerzoenen.nl/shirts.htmlquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef Cure het volgende:
Dat t-shirt van zaterdag
waar komt dat vandaan?
Die uitzending met die vla was uberquote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef pberends het volgende:
Gister 1,2 miljoen kijkers.
Toch blijf ik de uitzending met dat popcorn een stuk leuker vinden dan de 2 laatste.
komt Katie Melua? cool, dat wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef Toad het volgende:
20:05 - 21:15
Mooi! Weer De Leeuw (VARA)
Live programma met stralende gasten, afwisselende stemmingen en Paul de Leeuw als het zonnetje op uw balkonnetje... Mooi weer! De Leeuw en bij slecht weer: Mooi! weer De Leeuw. Paul de Leeuw zorgt voor een uitzending met een Koninklijk Tintje. Wat hebben de toppers met gehaktballen en kent Katie Melua de antwoorden van het Oudhollands zaadspel? Presentatie: Paul de Leeuw.
Gezellig zeg vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:46 schreef boneyard het volgende:
vanavond o.a. de toppers (geer, goor en rene) en katie melua.
Gadverquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kutliedje...
There are 6 miljon baisikuls in bejjing
stuur een mailtje met de wens dat je zanger bob een keer wilt ontmoetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:22 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat ze Zanger Bob een keer uitnodigen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |