quote:Vancouver's mayor is considering a plan to provide free drugs to addicts to help clean up the Downtown Eastside before the 2010 Winter Olympics.
Ik heb gezeurd om een kloon, en nu ben ik er.quote:Op zondag 23 april 2006 15:57 schreef Floripas het volgende:
Osewoudt! Vieni qui.
Ik ben klaargestoomd voor mijn transformatie naar libertarier.
Wellicht.quote:Op zondag 23 april 2006 17:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gaan we nu ook 10 topics op rij zien met Floridinges als laatste poster?
Het zijn de vleesgeworden Fok-emoticons!quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Poepie en Kotsie.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Poepie en Kotsie.
The Kukident Twins.quote:
*mooi*quote:
Met welke Floriade moet ik het nou oneens zijn eigenlijk?quote:
Die die naar links trapt, je ziet het toch?quote:Op zondag 23 april 2006 18:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Met welke Floriade moet ik het nou oneens zijn eigenlijk?
Slim van ze, je vraagt je af wanneer links nou eens het gras voor rechts gaat wegmaaien. Of blijven ze moties van wantrouwen indienen?quote:Extreemrechts
De moord op Joe en de mars hielden de gemoederen in België de afgelopen week al behoorlijk bezig, ook in politieke kring "Extreemrechts, het Vlaams Belang, wilde deze moord graag politiek uitbuiten", stelde zondag Fouad Ahidar, Vlaams-Brussels politicus van Marokkaanse origine en mede-initiatiefnemer voor de tocht. "We hebben hiermee het gras voor de voeten van het Vlaams Belang weggemaaid. Dat is de winst van deze mars."
quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Poepie en Kotsie.
NOS Teletekst doet alsof hun neus bloedt. Ach, ze vinden alleen politieke moorden nieuwswaardig schijnbaar.quote:Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef pberends het volgende:
Metro-columniste Ebru Umar mishandeld
Zouden ze analfabeet zijn? Je kunt natuurlijk behoorlijk verzuurd raken als je nooit iets kan terugschrijven op haar kritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |