Verschillen in mensen. Rijk en arm, blank en zwart, aziatisch, engels, marokkaans, finnen, zweden, belgen, Amerikanen, ieren etc etc etc.quote:Op zondag 23 april 2006 13:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verschillen in ?! ben je naar een Marokkaanse versie van 'Staphorst' geweest ?
Zondigen is menselijkquote:Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Ik was eens naar zo'n megasupermarkt gegaan in Agadir (Marjane heet het), ter grote van een Maxis. Daar hebben ze een rij van 30 kassa's ofzo, 4 daarvan speciaal voor alcoholische dranken. De rijen die daar stonden liepen superver door en er stond alleen maar lokale bijvolkingHet leuke was dat als je hun kant opkeek, de mannetjes in de rij meteen naar beneden keken
![]()
finnen & zweden ?!quote:Op zondag 23 april 2006 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verschillen in mensen. Rijk en arm, blank en zwart, aziatisch, engels, marokkaans, finnen, zweden, belgen, Amerikanen, ieren etc etc etc.
Het wordt er gewoon verkocht dus tsja. Bordjes heineken staan ook gewoon op de gevel dus tsja. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je alcohol drinkt. Net als dat het niet de bedoeling is dat je mensen opblaast.:Pquote:Op zondag 23 april 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zondigen is menselijk.
Maar officieel is alcohol toch verboden voor moslims maar ik begrijp dat ze in Marokko daar zich niet echt druk om maken tenzij je ze aankijkt in de rij.
Finnen kom je er echt veel tegen. Zweedse toeristen af en toe (meestal ex-hippies die al in de 70 zijn)quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
finnen & zweden ?!
- Die zijn ver verdwaald (hun rendier nam zeker de verkeerde afslag) -
quote:Weer uitgaansverbod in Kathmandu
ANP
KATHMANDU - In de Nepalese hoofdstad geldt zondag voor de vierde opeenvolgende dag een uitgaansverbod. De maatregel gaat om 09.00 uur (lokale tijd) in en duurt tot de avond, maakte de staatstelevisie zondagochtend bekend.
Het verbod moet demonstraties van de oppositie voorkomen, maar wordt door tegenstanders van koning Gyanendra massaal met voeten getreden. Al dagen gaan tienduizenden Nepalezen in de hoofdstad de straat op. Zaterdag raakten meer dan 150 betogers gewond toen de oproerpolitie hard ingreep om te voorkomen dat de demonstranten het koninklijk paleis bereikten.
De meeste betogers eisen herstel van de democratie. De communistische demonstranten daarentegen streven naar een maoïstische staat. Zij willen een einde aan de monarchie.
Zelfmoordterroristen moeten volgens mij gewoon bier gaan drinken. Je kunt beter die regel breken dan de niet-opblaas regelquote:Op zondag 23 april 2006 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Het wordt er gewoon verkocht dus tsja. Bordjes heineken staan ook gewoon op de gevel dus tsja. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je alcohol drinkt. Net als dat het niet de bedoeling is dat je mensen opblaast.:P
Waar zitten de weapons of mass destructionquote:Op zondag 23 april 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:![]()
Ik deel alvast 1 foto met jullie, genomen tijdens de heenreis.
vanuit het raampje lijkt alles toch op Amerika joh..quote:Op zondag 23 april 2006 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Lijkt net Amerika.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 23 april 2006 14:01 schreef Tafkahs het volgende:
vanuit het raampje lijkt alles toch op Amerika joh..
Vlakbij Marrakech.quote:Op zondag 23 april 2006 14:03 schreef Tafkahs het volgende:
Wow, da's wel een mooie foto. Waar is het?
Zou dat zijn omdat je er helemaal niets mee kan of omdat het gewoon een mooi plaatje oplevert?quote:Marrakesh
Marrakesh of Marrakech (مراكش) is een stad in het westen van Marokko en de hoofdstad van de gelijknamige provincie. Marrakesh is één van de vier koningssteden van Marokko, samen met Fez, Meknes en Rabat. De stad is gelegen op de vruchtbare Haouzvlakte aan de voet van de Hoge Atlas.
De stad is in 1062 gesticht door Yusuf ibn Taschfin en het was de hoofdstad van het rijk van de Almoraviden. In de twaalfde eeuw was het de hoofdstad van de Almohaden. De stad was een belangrijke handelsstad voor de caravanroutes in de Sahara. Na de Franse bezetting in 1913 werd het moderne gedeelte van de stad gebouwd.
De historische kern van de stad (de Medina) is door UNESCO in 1985 tot Werelderfgoed verklaard.
De stad ligt 230 km van Casablanca en 310 km van de hoofdstad Rabat. Ongeveer 250 km ten zuidwesten ligt de toeristische badplaats Agadir aan de Atlantische Oceaan. Nabij de stad ligt de havenstad Safi.
Er staat een brouwerij in Tanger heb toen ik daar was gewoon marokkaans bier gezopen hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Gaat de goeie kant op met de democratie.![]()
Je kan er zeker 300 prullariaverkopers in kwijtquote:Op zondag 23 april 2006 14:05 schreef Tafkahs het volgende:
stoer,
[..]
Zou dat zijn omdat je er helemaal niets mee kan of omdat het gewoon een mooi plaatje oplevert?
[PSV-mode]quote:Op zondag 23 april 2006 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Ajax vernedert Feyenoord: 4-2
ANP
ROTTERDAM - Ajax heeft zondagmiddag Feyenoord in De Kuip tot op het bot vernederd. De Amsterdammers wonnen de return van de eerste ronde in de play-offs met 2-4. Ajax won donderdag de thuiswedstrijd al met 3-0.
Ajax vervolgt de play-offs met een dubbele ontmoeting tegen de winnaar van de duels tussen AZ en FC Groningen. De beste over die twee wedstrijden speelt volgend seizoen in de voorronde van de Champions League.
quote:Vancouver's mayor is considering a plan to provide free drugs to addicts to help clean up the Downtown Eastside before the 2010 Winter Olympics.
Ik heb gezeurd om een kloon, en nu ben ik er.quote:Op zondag 23 april 2006 15:57 schreef Floripas het volgende:
Osewoudt! Vieni qui.
Ik ben klaargestoomd voor mijn transformatie naar libertarier.
Wellicht.quote:Op zondag 23 april 2006 17:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gaan we nu ook 10 topics op rij zien met Floridinges als laatste poster?
Het zijn de vleesgeworden Fok-emoticons!quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Poepie en Kotsie.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Poepie en Kotsie.
The Kukident Twins.quote:
*mooi*quote:
Met welke Floriade moet ik het nou oneens zijn eigenlijk?quote:
Die die naar links trapt, je ziet het toch?quote:Op zondag 23 april 2006 18:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Met welke Floriade moet ik het nou oneens zijn eigenlijk?
Slim van ze, je vraagt je af wanneer links nou eens het gras voor rechts gaat wegmaaien. Of blijven ze moties van wantrouwen indienen?quote:Extreemrechts
De moord op Joe en de mars hielden de gemoederen in België de afgelopen week al behoorlijk bezig, ook in politieke kring "Extreemrechts, het Vlaams Belang, wilde deze moord graag politiek uitbuiten", stelde zondag Fouad Ahidar, Vlaams-Brussels politicus van Marokkaanse origine en mede-initiatiefnemer voor de tocht. "We hebben hiermee het gras voor de voeten van het Vlaams Belang weggemaaid. Dat is de winst van deze mars."
quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Poepie en Kotsie.
NOS Teletekst doet alsof hun neus bloedt. Ach, ze vinden alleen politieke moorden nieuwswaardig schijnbaar.quote:Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef pberends het volgende:
Metro-columniste Ebru Umar mishandeld
Zouden ze analfabeet zijn? Je kunt natuurlijk behoorlijk verzuurd raken als je nooit iets kan terugschrijven op haar kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |