Nee hoor, we eten net zoals je nichtje gewoon direct uit de pot!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. En uit de zak.
Een beetje als bij de Eilandjes, heb ik me laten vertellen.
Van de week al gegeven: twee boeken, parfum en een badschuimpje...quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:37 schreef Eilanden het volgende:
Wat heb je eigenlijk voor dinnetje gekocht MM?
MM koopt zn vriendin?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:37 schreef Eilanden het volgende:
Wat heb je eigenlijk voor dinnetje gekocht MM?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van de week al gegeven: twee boeken, parfum en een badschuimpje...
Ben al wezen shoppen en moet maandag nog wat afhalenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alvast van harte! Al iets op het oog?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Feli MM!
Hallo alle HOOLS! Weer terug uit Gran Canaria. Het is koud hier...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:44 schreef popolon het volgende:
Wedden dat de visite strikt om 20.00 uur pas welkom is?
Ja, ja, ja .... je hebt vast beter weer dan wij nuquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:45 schreef popolon het volgende:
Tuin weer netjes, volgende week het zwembad open gooien.![]()
Lekker weertje vandaag, zie dat het in Nederland nog niet echt warm is.
M'n moeder zat ook al een beetje te klagen.
Het zou vandaag al heerlijk weer zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het schijnt iets minder koud te worden komende week
22 graden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, ja, ja .... je hebt vast beter weer dan wij nu![]()
Popoyank![]()
![]()
Ooooooooooow. Dat gaan wij ook nog wel halen deze week. Peanuts.quote:
En in dat boerengat waar je woont kunnen ze vast niet zo goed voetballen als de FCG Popoquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ooooooooooow. Dat gaan wij ook nog wel halen deze week. Peanuts.
Dat kan ik niet (wil ik niet), dat doet m'n zwager, die heeft er zelf ook een.quote:
Je bent echt al helemaal veramerikaniseerd he?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat kan ik niet (wil ik niet), dat doet m'n zwager, die heeft er zelf ook een.
Scheelt weer mooi een middag werk.
Ontzettend lui en dik?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent echt al helemaal veramerikaniseerd he?
Inburgeren heet zoiets Island.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent echt al helemaal veramerikaniseerd he?
Spijkenisse-De Valken: verliezer zou degraderen. 1-0 voor de thuisploeg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Beschouw, waar heb je vanmiddag aan de lijn gestaan?
Nou, zo mooi was het allemaal niet. Wel spannend.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, mooi die beslissende wedstrijden.
Dat soort wedstrijden zijn meestal helemaal niet mooi, maar de spanning vergoedt veelquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou, zo mooi was het allemaal niet. Wel spannend.
Alvast feli. Hoeveel jaar wordt ze?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin is bijna jarig, dus moest wat cadeautjes halen
Er is nog wat ijskoude azijn over van afgelopen zondag ... wil je ook wat?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Zucht*
31quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alvast feli. Hoeveel jaar wordt ze?
Sorry, die had ik gejat voor de salade.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er is nog wat ijskoude azijn over van afgelopen zondag ... wil je ook wat?![]()
En dan wordt er ook nog gsproken over het niet komen opdagen van teams... maar de KNVB heeft al jaren als regel dat als je zonder opgaaf niet komt opdagen dat er gestraft wordtquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
'Harde aanpak wangedrag in sport noodzaak'
Goooh. De nieuwste zaak in de afdeling: "Publieke geheimen."
Nee, een ander feestquote:
jepquote:
Ja, Ik las het zojuist in het Superliga topic, gekkenhuis schijntquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
jep
de supporters hadden daar heel erg onderbroekenlol van![]()
veel plezier morgen.. ennuh schreeuw ze er doorheen hé!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:07 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat zo dr bedje in
Morgen vroeg op voor de reis naar die kaaskoppenBen benieuwd.
Yups.quote:Op zondag 23 april 2006 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt een vast rondje dat je naleest?
Heb jij niet ook een soort vaste volgorde van topics/fora nalezen dan?quote:
Trusteh Knijn!quote:
Grolschje?quote:
een smakelijke Bavaria is nooit wegquote:
gingen die maar wegquote:Op zondag 23 april 2006 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een smakelijke Bavaria is nooit weg
quote:Op zondag 23 april 2006 02:55 schreef soccerbrain het volgende:
groningen !!! 1 ding als jullie die kaaskoppen pakken zijn jullie verplicht om daarna 020 op te eten anders moet je morgen thuisblijven
Nee.quote:Op zondag 23 april 2006 03:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog leven hier?
Denk niet dat je hem daar zult vinden, ondanks dat je erg dicht in de buurt van Q. bent.quote:Op zondag 23 april 2006 03:20 schreef appelsientje het volgende:
Yooooooooo
Ik leef
Zit nu in Cairns.... ga Q maar eens opzoekenwaar werkt ie?
Oquote:Op zondag 23 april 2006 03:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem daar zult vinden, ondanks dat je erg dicht in de buurt van Q. bent.
Heeeequote:Op zondag 23 april 2006 03:20 schreef appelsientje het volgende:
Yooooooooo
Ik leef
Zit nu in Cairns.... ga Q maar eens opzoekenwaar werkt ie?
Ja, maar niet betaaldquote:Op zondag 23 april 2006 03:32 schreef appelsientje het volgende:
ooo op zoek naar werk, ik dacht dat hij werk had
Wat dan?quote:Het is trouwens echt anders dan ik verwacht had, veel mooierAlleen een beetje jammer van het weer hier
wolken!! de zon schijnt hier niet eens volop.. hoe moet ik bruin worden en mijn vrienden jaloerSCH maken ?quote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar niet betaald
Hij zoekt naar een werkgever met opleidingEn heeft bijna zijn motorrijbewijs gehaald.
[..]
Wat dan?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk trouwens dat ik de aankomende 2 uur nog wel online ben![]()
ga 'ff' de foto's van the outback online zetten.. zijn er gelukkig niet zoveel
hey!quote:
wist je dat Davids vandaag gisteren rood heeft gekregenquote:
Hier inmiddels bijna 4 uur, mooie tijd vind ik welquote:Op zondag 23 april 2006 03:49 schreef appelsientje het volgende:
slapen? man het is pas 10 voor 12 in de ochtend
Ik heb trouwens iets teveel foto's gemaakt
Sgiggie, je stuitertquote:Op zondag 23 april 2006 03:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
RedBulletje wegdrinkt.
ojaquote:Op zondag 23 april 2006 03:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier inmiddels bijna 4 uur, mooie tijd vind ik wel.
Morgen kijk ik wel naar het resultaatquote:Op zondag 23 april 2006 03:55 schreef appelsientje het volgende:
141 foto's en dan heb ik er 60 niet bij gedaandat gaat ff duren voordat alles online staat ben ik bang van
Ik heb trouwens zin in een frikandel speciaal
quote:Op zondag 23 april 2006 04:07 schreef dndiek het volgende:
Heb je monopolie gespeeld in de outback?
al sla je me dood..quote:Op zondag 23 april 2006 04:37 schreef soccerbrain het volgende:
hebben die aussies het nod een beetje over Hiddink?
leuke foto'squote:Op zondag 23 april 2006 05:13 schreef appelsientje het volgende:
Zo en nu is het tijd voor foto's
alles staat eindelijk online, maar ik zal ff een paar leuke neerzetten.... voor de mensen die te lui zijn om naar mijn website te gaan
[afbeeldingen]
Die spin is dus zo groot als mijn hand
het was weer gezellig?quote:
juist, gewoon terugnaaien die gastquote:Op zondag 23 april 2006 08:33 schreef cultheld het volgende:
Gevochten buiten met 3 tegen 5 en toen kwamen de wouten en pakten een vriend van me op omdat de gozer die begon met slaan hem aanwees als aanstichter. Die jongen zit nu nog vast, terwijl hij gewoon loyaal is geweest. Maar die vieze flikker die als eerst sloeg (zonder reden, gewoon omdat 't een dronken kneus is) heeft voorwaardelijk, dus we gaan maandag even aangifte doen in plaats van hem volgend weekend terug te pakken
.
Dus tot 15.00quote:Aanhouding en verhoor
U bent aangehouden door de politie omdat u ervan wordt verdacht een strafbaar
feit te hebben gepleegd. De politie zal u op het politiebureau verhoren.
Zij kan u daar 6 uur vasthouden. Bij het berekenen van die zes uur verhoortijd
wordt de nacht – van 12 uur ’s nachts tot 9 uur ’s morgens – niet meegeteld. Dus
als u ’s avonds om 9 uur naar het politiebureau wordt gebracht voor verhoor,
dan kan de politie u tot 12 uur ’s middags op het bureau houden.
trustenquote:Op zondag 23 april 2006 09:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar eens naar Dromenland.
Geen Feyenoord - Ajax, geen LBL en GP dusVannacht weer werken. Tot 18.55, precies genoeg tijd om wakker te worden voor De Wedstrijden
Ja teminste die voor Europees/intertotoquote:Op zondag 23 april 2006 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Komen de play-offs op Talpa?
ik heb ook moeten zoeken en info vragenquote:Op zondag 23 april 2006 10:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is het een goed of een slecht teken dat ik er daar maar 3 van ken?
quote:Op zondag 23 april 2006 10:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is het een goed of een slecht teken dat ik er daar bijna alles van ken?![]()
Ik ken er ook maar drie,quote:Op zondag 23 april 2006 10:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is het een goed of een slecht teken dat ik er daar maar 3 van ken?
Dat verklaart.quote:Op zondag 23 april 2006 10:57 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb ook moeten zoeken en info vragen![]()
het is voor een basisschool en een beetje een dance cd op verzoek dus ja, het is een combo van top40 + jetixhits en dancesmash platen![]()
Ik bedoelde eigenlijk rechtstreeks. Thanks anyway Bos!quote:Op zondag 23 april 2006 10:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja teminste die voor Europees/intertoto
de promotie/degradatie play-offs worden via SBS uitgezonden
Oke, dat weet ik dus nietquote:Op zondag 23 april 2006 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk rechtstreeks. Thanks anyway Bos!
ik kom tot ongeveer de helft van de lijst...ben ik nu slecht ?quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 12:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik kom tot ongeveer de helft van de lijst...ben ik nu slecht ?![]()
ho, ho we zijn pas halverwege.quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
red jullie seizoen nog enigzins![]()
finale mag je altijd van dromen, winnen is weer wat andersquote:Op zondag 23 april 2006 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ho, ho we zijn pas halverwege.
en natuurlijk hebben we de beker nog![]()
dromen doen we inderdaad...en winnen...tja, zal heel lastig worden !quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
finale mag je altijd van dromen, winnen is weer wat anders
je hebt nog niets gemistquote:
Gun het Ajax niet, maar die omhooggevallen club uit Alkmaar nog minder!quote:Op zondag 23 april 2006 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop zo dat AZ met 2-0 wint. Ik vind Groningen ene leuke club, hebben ook wel mijn sympathie, maar ik gun AZ de CL wel (of eigenlijk Ajax niet).
quote:
quote:
We hadden een jonge scheidsrechter (19 jaar) die nogal snel aangebrand was. We hadden hem eerder al een keertje gehad en toen ik vriendschappelijk een hand op zijn schouder legde, kreeg ik op een kwade toon te horen: Wil je van me af blijven??? Voor het aanraken van een scheidsrechter kan ik je al van het veld sturen!quote:
Nope.. RUCquote:Op zondag 23 april 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
Leuk verhaal Eilanden.
Speelde je tegen Elinkwijk?
Ook.quote:Op zondag 23 april 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
Grunningers gefeliciteerd
quote:Op zondag 23 april 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
Waarom wij nietquote:Op zondag 23 april 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
Omdat Wamel en Groningen beide achtergesteld gebied zijn. Soort zoekt soort enzo.quote:
Calimeroquote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef Eilanden het volgende:
Zitten die Ajacieden dan echt op een felicitatie te wachten?Voelen ze zich zo achtergesteld?
Nee hoor. Wij zijn immers de beste.quote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef Eilanden het volgende:
Zitten die Ajacieden dan echt op een felicitatie te wachten?Voelen ze zich zo achtergesteld?
Inderdaad... ook beter dan PSVquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij zijn immers de beste.
Je begint het te begrijpen...quote:
Al 2 jaar op rij de beste van Nederland naar het schijnt.quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
PSV??? Wat is dat?
Concepten zijn probeersels die het niet gaan reddenquote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sandmannetje, ik leg je bij de volgende meet wel het concept van een cynische opmerking uit![]()
Daar denkt de dikke Van Dale toch anders overquote:Op zondag 23 april 2006 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Concepten zijn probeersels die het niet gaan redden
quote:
Okee. Vast iets van reclame.quote:Op zondag 23 april 2006 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Al 2 jaar op rij de beste van Nederland naar het schijnt.
Agh Meneer Van Dale wacht altijd op antwoord dus ik ga aan hem ook niks vragenquote:Op zondag 23 april 2006 17:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar denkt de dikke Van Dale toch anders over
Oh, da's ook allemaal commercie en reclame.quote:Op zondag 23 april 2006 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schijnt met betaald voetbal te maken te hebben
Volgens mij heeft MM met een harde plasser het duel lopen aanschouwenquote:Op zondag 23 april 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Vast iets van reclame.
Altijd leuk bij Heerjansdam, als de Heerjansdames er rond lopen:
http://joycevermunt.hyves.nl/
http://annemieknr11.hyves.nl/
http://roosgerritse.hyves.nl/
Nou, wij staan achter het doel en zij zaten op de tribune. Wel in de kantine gezien. Ze hebben ook een seminaakt kalender gemaakt eerder dit seizoen. Helaas waren deze dames het minst naakt en de typische "voetballende vrouwen" het blootst.quote:Op zondag 23 april 2006 17:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MM met een harde plasser het duel lopen aanschouwen
uiteraard de beste van adamquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij zijn immers de beste.
jullie zijn toch al de beste als ik jullie goed begrijp dus voor jullie is het niet bijzonderquote:
Doe ik dat ookquote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sandmannetje, ik leg je bij de volgende meet wel het concept van een cynische opmerking uit![]()
En dan zeggen ze. Dan kijk je toch niet.quote:Op zondag 23 april 2006 19:07 schreef Beschouw het volgende:
Kloteprogramma
Een uur wachten op Feyenoord-Ajax en AZ-Groningen
quote:Op zondag 23 april 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meen dat AZ - Groningen en Feyenoord - Ajax nog op het program staan Beschouw, of wist je al?
Nee hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moeilijk he? Verandering?
Relaxed hoor; ben net wakker, weet ik tenminste zeker dat ik Ajax nog niet heb gemist.quote:Op zondag 23 april 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meen dat AZ - Groningen en Feyenoord - Ajax nog op het program staan Beschouw, of wist je al?
quote:Chagrijnig
Samenvattingen van voetbalwedstrijden worden in Nederland sinds het begin van dit seizoen vertoond bij Talpa. De Wedstrijden heet het programma. Ik word er met de week chagrijniger van. Anderhalf uur duurt het, terwijl men het binnen een half uurtje kan klaren en ik weer andere dingen kan gaan doen. Maar nee hoor, het duurt maar en het duurt maar. Spraakwaterval Wilfred Genee presteert het om van die anderhalf uur ongeveer dertig minuten aan het woord te zijn en valt voortdurend in herhalingen. Telkens opnieuw kondigt hij aan wat er nog komen gaat. Alsof wij dat niet weten. Wat een tijdverspilling is dat programma, wat een oeverloos gelul in de ruimte en wat een ellenlange reclameblokken. Theo Teitsma, destijds nog in dienst van De Botlek, startte ooit een landelijke campagne om die reclameblokken uit De Wedstrijden te bannen, maar dat was natuurlijk een kansloze zaak. Wij kijken, dus er is reclame bij de commerciële zenders. Veel reclame als er veel gekeken wordt. Zo werkt dat. Die reclameblokken bij De Wedstrijden zijn overigens het minste probleem. Zij storen mij niet bovenmatig. Ik kan dan naar het toilet, koffie zetten of het gras maaien. Het is het niveauloos uitmelken van elk minuutje zendtijd, dat me iedere keer opnieuw boos maakt. Afgelopen zondagavond was ik in staat om een asbak naar het hoofd van Genee te slingeren, toen hij voor de 25e keer aankondigt dat straks Ajax-AZ nog uitgezonden wordt en toen uitgebreid ging babbelen met Humberto Tan over de inhoud van diens Café De Sport. Humberto Tan, nog zo’n zelfingenomen nitwit. Ze hebben ze bij Talpa wel weten uit te kiezen, de presentatoren van de voetbalprogramma’s. ‘Dan kijk je toch niet’, hoor ik u al zeggen. Zo makkelijk is dat niet. Ik ben voetballiefhebber en ik wil op de hoogte blijven van wat er zich op de Nederlandse afgespeeld heeft. Helaas ben ik dan overgeleverd aan de goden. Aan Talpa dus. Ik zie het er in de toekomst al gebeuren dat De Wedstrijden om zes uur begint en het pas afgelopen is rond de klok van twaalven. Ik denk niet dat mijn televisie dat overleefd. De asbak zal dan echt zijn werk gaan doen.
BESCHOUW
hier nog wel, maar ik las achter de schermen dat er meer mensen last van hebben.quote:Op zondag 23 april 2006 19:43 schreef tong80 het volgende:
Active topics doet het niet meer bij Tong en bij jullie ?
En hij vertelt ook nog wat er allemaal geweest is, keer op keer. Aandoenlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef Beschouw het volgende:
Die Genee heeft al drie keer gezegd welke wedstrijden er nog gaan komen.
Denkt die vent dat wij achterlijk zijn?![]()
Zie topic in [BUG], had iets te maken met een of ander ONZ-topic.quote:Op zondag 23 april 2006 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier nog wel, maar ik las achter de schermen dat er meer mensen last van hebben.
Dankjewelquote:Op zondag 23 april 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Clauwhee gefeliciteerd. Maar vanaf nu ben ik niet meer voor Grun
quote:Op zondag 23 april 2006 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zie topic in [BUG], had iets te maken met een of ander ONZ-topic.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid Tong: Kan iemand...
Zeker, vooral met het oog op het Ajax van volgend jaar dat waarschijnlijk beter is dan dat van dit jaar.quote:Op zondag 23 april 2006 20:31 schreef Bruce117 het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Groningen de CL zou halen, echter voor het nederlandse voetbal is het beter dat Ajax het gaat halen.
Ik wou al overschakelen naar PE, maar toch maar even gekeken.quote:
Aangezien de TV hier niet op Talpa staat; care to share? (M.a.w., wat zei ie.)quote:
Maar hij is dan ook extreem leuk!quote:Op zondag 23 april 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
Danny Buijs heeft gelijk.Mooi dat ie het zei
Matig. Ik hou van je ondanks dat je Ajacied bent (dat zegt heeeeeel veeel) en dan flik je me dit?quote:Op zondag 23 april 2006 20:13 schreef golfer het volgende:
Clauwtje, ook van mij gefeliciteerd.
Maar vanaf nu tot 3 mei is het wel even uit tussen ons hoor.![]()
Jup.. maar daarentegen gaat Ajax, mocht Grunn het halen, zijn puntjes dan wel pakken in de UEFA cup.quote:Op zondag 23 april 2006 20:31 schreef Bruce117 het volgende:
Ik zou het fantastisch vinden als Groningen de CL zou halen, echter voor het nederlandse voetbal is het beter dat Ajax het gaat halen.
Inderdaad. het in mijn ogen saaiste koppel eruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |