quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
In het belang van een leuke wedstrijd moet Feyenoord maar snel op voorsprong komen, dan kan het nog een mooi schouwspel worden.
Feyenoord had in een vlaag van enthousiasme en verstandsverbijstering na twee overwinningen op Ajax een DVD uitgegeven waarop beide wedstrijden te zien zijn. Deze DVD is nu nogal waardeloos en lachwekkend als je aan het eind van de rit het toch moet afleggen tegen Ajax.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:53 schreef Baklap het volgende:
Wat isser nou met die dvd ofzo?
Geldt dat niet voor de hele merchandising van Feyenoord?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:02 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het wel slim van Feyenoord om zo'n dvd uit te brengen. Al die idioten kopen het en zij lopen binnen.
true true, maar de verkoop van shirts en dergelijke is kwaliteit en gouden handel aangezien feyenoord zoveel 'trouwe' fans heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor de hele merchandising van Feyenoord?
Wat boeit mij die neutrale toeschouwer nouquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De neutrale toeschouwer is gebaat bij een snelle voorsprong van Feyenoord.
Eerste minuut zou goed voor de wedstrijd zijn (à la Andy tegen AS Roma).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat boeit mij die neutrale toeschouwer nou
Ajax in de eerste helft scoren, en Feyenoord is geklopt
Nee dan is het veel te stil.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Eerste minuut zou goed voor de wedstrijd zijn (à la Andy tegen AS Roma).
Idd.Dat Nederlands elftal mag van mij ook in de allereerste ronde eruit vliegen.....quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Cart_man het volgende:
Het Nederlands voetbal interesseert me geen zier.
Je kan beter op een goed WK van Kuijt hopen, wil je daarvoor nog redelijk wat geld voor vangen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Idd.Dat Nederlands elftal mag van mij ook in de allereerste ronde eruit vliegen.....
voor de pc?quote:Op zondag 23 april 2006 11:48 schreef Corksterr het volgende:
Godver ik begin de spanning alweer te voelen.
Ik heb straks een personeelsuitje en kan er niet naartoe inderdaad.quote:
Weinig keusquote:
je hebt toch een mobiel, laat je iemand je op de hoogte houdenquote:Op zondag 23 april 2006 11:52 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik heb straks een personeelsuitje en kan er niet naartoe inderdaad.
Aangezien ik me al een aantal weken terug heb opgegeven en er een restaurantplekje voor me is gereserveerd moet ik er wel heen. Had toen nog niet in mijn hoofd dat dan de play-offs wel is konden zijn.![]()
Of het staat 4-0.quote:Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef Corksterr het volgende:
Hopen dat Ajax een goal maakt.
Dan is het natuurlijk einde verhaal voor Feyenoord.
Maduro op De Guzman, Galasék op Pardo en Boukhari dolt Paauwe helemeel gekquote:
Het zit zo:quote:Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt toch een mobiel, laat je iemand je op de hoogte houden
Laat Bosschaart maar een eigen goal maken in die 93ste minuut.quote:Op zondag 23 april 2006 11:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of het staat 4-0.
En dan komt Huntelaar in de 93ste minuut met een poeier in de kruising
Maar dat is niet echt goed voor mijn hart.. laat Ajax maar gewoon snel scoren
En er gaan benen sneuvelenquote:Op zondag 23 april 2006 11:59 schreef Xrenity het volgende:
Ik vrees trouwens dat er een aantal kaarten zullen worden getrokken vandaag
wel een kopbal hequote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Laat Bosschaart maar een eigen goal maken in die 93ste minuut.![]()
Paauwe wil uitverdedigen/bal wegschieten, maar schiet de bal pardoes via Bosschaarts hoofd in eigen doel.quote:
Perfectquote:Op zondag 23 april 2006 12:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens waarom is Kalou opgesteld.
Die gaat weinig ballen krijgen van zijn teamgenoten
Staat bij mij bekend als 't mannetje die altijd op de onnodige momenten weer een gele kaart scoort.quote:
Daarna Kuyt 2de gele kaart voor een schwalbe.quote:
Nee, de stropdasgrappen werden ook niet gemaakt door jullie toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is het toch met Ajacieden en gevoel voor 'humor'. Na de tachtig DVD-'grappen' en 1x winst tegen Feyenoord voelen ze zich allemaal weer allemaal toppie.
Ik wel.quote:Op zondag 23 april 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Ik verwacht er niet veel van.
Ik ook.quote:
Uit een van de vele Ajax-counters trekt een Feyenoorder weer aan de noodrem.quote:Op zondag 23 april 2006 12:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Daarna Kuyt 2de gele kaart voor een schwalbe.
Na hoeveel rode kaarten loop je ook alweer tegen een reglementair verlies op?quote:Op zondag 23 april 2006 12:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Uit een van de vele Ajax-counters trekt een Feyenoorder weer aan de noodrem.![]()
5? Zoiets?quote:Op zondag 23 april 2006 12:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Na hoeveel rode kaarten loop je ook alweer tegen een reglementair verlies op?
Als de 4de valt...quote:Op zondag 23 april 2006 12:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Na hoeveel rode kaarten loop je ook alweer tegen een reglementair verlies op?
7quote:Op zondag 23 april 2006 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als de 4de valt...
Je moet minimaal 8 man op het veld hebben, geloof ik.
Go Ajax!!quote:Op zondag 23 april 2006 12:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Uit een van de vele Ajax-counters trekt een Feyenoorder weer aan de noodrem.![]()
Nou en, gewoon opspringen en juichenquote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef Me_Wesley het volgende:
10 minuten
En we krijgen dalijk visite..
bron: http://www.digisport.nl/spelregels/Voetbal.htmquote:De International F.A. Board is van mening dat een wedstrijd niet als geldig kan worden beschouwd als één van de partijen uit minder dan zeven spelers bestaat.
(De KNVB heeft bepaald, dat een wedstrijd niet kan beginnen, en een aangevangen wedstrijd moet worden gestaakt, indien een ploeg minder dan acht spelers heeft.)
quote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef rotskibo het volgende:
Die 30000 zijn er nog steeds 30000 te veel.
Tja en dan wordt er weer de conclusie getrokken dat het aan de 3-0 ligt. Staak ik helemaal voor niks voor die klote play-offs. Zonder dit achtelijke systeem had ik er zeker wel gezeten en ik denk vele met mij.quote:
zonder dit systeem was de hele wedstrijd er niet.quote:Op zondag 23 april 2006 12:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tja en dan wordt er weer de conclusie getrokken dat het aan de 3-0 ligt. Staak ik helemaal voor niks voor die klote play-offs. Zonder dit achtelijke systeem had ik er zeker wel gezeten en ik denk vele met mij.
Zoals ik zeg, ik ga niet door de playoffs en niet door een slechte eerste wedstrijd.quote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar bij Feyenoord hebben we de grootste supportersvereniging van Nederland hoor! En de kuip blijft altijd vol ook al gaat het wat minder hoor. En bij jullie is de Arena altijd snel halfleeg
etc etc![]()
Oud nieuwsquote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar bij Feyenoord hebben we de grootste supportersvereniging van Nederland hoor! En de kuip blijft altijd vol ook al gaat het wat minder hoor. En bij jullie is de Arena altijd snel halfleeg
etc etc![]()
Ik heb het over een vergelijkbare situatie, noem een europese wedstrijd.quote:Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef Xrenity het volgende:
zonder dit systeem was de hele wedstrijd er niet.
nou, het blijft feyenoord. ondanks dat het niet meer zonodig moet, als ik als Ajacied op het veld sta, dan wil ik altijd winnen, het liefst met vernederende cijfers.quote:
precies. Jammer dat er in de Arena meer zaten. Dit was de kans om als supporters een daad te stellen en de hele fookin play-offs allemaal te boycotten.quote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef rotskibo het volgende:
Die 30000 zijn er nog steeds 30000 te veel.
jup dat zeg ik. En dat de kuip nu niet vol zit wordt weer gelinkt aan een grote achterstand. Jammer genoeg.quote:Op zondag 23 april 2006 12:33 schreef manny het volgende:
precies. Jammer dat er in de Arena meer zaten. Dit was de kans om als supporters een daad te stellen en de hele fookin play-offs allemaal te boycotten.
Feyenoord en Ajax staan er allebei niet geweldig voor. Ik denk dat Ajax best nog eens kan instorten zoals Feyenoord dat deed. Op zich waren ze namelijk behoorlijk aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 23 april 2006 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Errrrr, ik ben nog gespannen ook..
Als Ajax met 3-0 kan winnen, kan f'noord dat ook..
Ik hoop dat Ajax snel een goal maakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |