Uit een van de vele Ajax-counters trekt een Feyenoorder weer aan de noodrem.quote:Op zondag 23 april 2006 12:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Daarna Kuyt 2de gele kaart voor een schwalbe.
Na hoeveel rode kaarten loop je ook alweer tegen een reglementair verlies op?quote:Op zondag 23 april 2006 12:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Uit een van de vele Ajax-counters trekt een Feyenoorder weer aan de noodrem.![]()
5? Zoiets?quote:Op zondag 23 april 2006 12:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Na hoeveel rode kaarten loop je ook alweer tegen een reglementair verlies op?
Als de 4de valt...quote:Op zondag 23 april 2006 12:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Na hoeveel rode kaarten loop je ook alweer tegen een reglementair verlies op?
7quote:Op zondag 23 april 2006 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als de 4de valt...
Je moet minimaal 8 man op het veld hebben, geloof ik.
Go Ajax!!quote:Op zondag 23 april 2006 12:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Uit een van de vele Ajax-counters trekt een Feyenoorder weer aan de noodrem.![]()
Nou en, gewoon opspringen en juichenquote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef Me_Wesley het volgende:
10 minuten
En we krijgen dalijk visite..
bron: http://www.digisport.nl/spelregels/Voetbal.htmquote:De International F.A. Board is van mening dat een wedstrijd niet als geldig kan worden beschouwd als één van de partijen uit minder dan zeven spelers bestaat.
(De KNVB heeft bepaald, dat een wedstrijd niet kan beginnen, en een aangevangen wedstrijd moet worden gestaakt, indien een ploeg minder dan acht spelers heeft.)
quote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef rotskibo het volgende:
Die 30000 zijn er nog steeds 30000 te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |