quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
In het belang van een leuke wedstrijd moet Feyenoord maar snel op voorsprong komen, dan kan het nog een mooi schouwspel worden.
Feyenoord had in een vlaag van enthousiasme en verstandsverbijstering na twee overwinningen op Ajax een DVD uitgegeven waarop beide wedstrijden te zien zijn. Deze DVD is nu nogal waardeloos en lachwekkend als je aan het eind van de rit het toch moet afleggen tegen Ajax.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:53 schreef Baklap het volgende:
Wat isser nou met die dvd ofzo?
Geldt dat niet voor de hele merchandising van Feyenoord?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:02 schreef Baklap het volgende:
Ik vind het wel slim van Feyenoord om zo'n dvd uit te brengen. Al die idioten kopen het en zij lopen binnen.
true true, maar de verkoop van shirts en dergelijke is kwaliteit en gouden handel aangezien feyenoord zoveel 'trouwe' fans heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor de hele merchandising van Feyenoord?
Wat boeit mij die neutrale toeschouwer nouquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De neutrale toeschouwer is gebaat bij een snelle voorsprong van Feyenoord.
Eerste minuut zou goed voor de wedstrijd zijn (à la Andy tegen AS Roma).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat boeit mij die neutrale toeschouwer nou
Ajax in de eerste helft scoren, en Feyenoord is geklopt
Nee dan is het veel te stil.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Eerste minuut zou goed voor de wedstrijd zijn (à la Andy tegen AS Roma).
Idd.Dat Nederlands elftal mag van mij ook in de allereerste ronde eruit vliegen.....quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Cart_man het volgende:
Het Nederlands voetbal interesseert me geen zier.
Je kan beter op een goed WK van Kuijt hopen, wil je daarvoor nog redelijk wat geld voor vangen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Idd.Dat Nederlands elftal mag van mij ook in de allereerste ronde eruit vliegen.....
voor de pc?quote:Op zondag 23 april 2006 11:48 schreef Corksterr het volgende:
Godver ik begin de spanning alweer te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |