sorry maar dat vind ik niet bepaald opvallend.quote:Op zondag 23 april 2006 05:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik las laatst een interview met Ferry Bodde van Ado en die vond de ArenA het mooiste stadion van Nederland, wel opvallend voor een ado speler![]()
Gelijk heb je.quote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik niet bepaald opvallend.
Als je al niet meer objectief over een stadion kan oordelen...komop zeg![]()
Die kerel heeft ook nooit in het buitenland gevoetbaldquote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik niet bepaald opvallend.
Als je al niet meer objectief over een stadion kan oordelen...komop zeg![]()
Hij zit niet voor niets bij ADOquote:Op zondag 23 april 2006 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook nooit in het buitenland gevoetbald![]()
Dat gevoel heb ik ook, maarja je weet nooit hequote:Op zondag 23 april 2006 12:07 schreef SiemeN het volgende:
3 - 0 voor, en toch begin ik een beetje nerveus te worden..
Het zal allemaal wel goed gaan komen, denk ik maar.
Ik hoop hetquote:Op zondag 23 april 2006 12:10 schreef Black-Death het volgende:
Jongens relax, het komt goedOver 30 minuten heeft Huntelaar er al weer 1 int netje hangen!
Het begint al om 12.30 hoorquote:Op zondag 23 april 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet trouwens werken vanaf 16.00 tot 00.00
We hebben alleen NED1, 2 en 3 op de TV daar.. dus dat wordt tandenkarsend afwachten..
je kan toch gewoon luisteren?quote:Op zondag 23 april 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
We hebben alleen NED1, 2 en 3 op de TV daar.. dus dat wordt tandenkarsend afwachten..
Ajax is rond half 3 al afgelopen hoorquote:Op zondag 23 april 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Ja, ok.quote:
Je weet het nooit het met deze ploegquote:Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef venomsnake het volgende:
kom op hee, nu al nerveus??
Dan ben ik al weg, hier..quote:Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ajax is rond half 3 al afgelopen hoor?
das waar, maar ajax prikt er wel 1 in, feyenoord moet komen, op den duur moeten ze alles of niets gaan spelen, dus vallen er gaten achterin.quote:Op zondag 23 april 2006 12:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je weet het nooit het met deze ploeg
Ik moet om twee uur 'verplicht' F1 kijken, dus dat valt moeilijk op te schuivenquote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef SiemeN het volgende:
Niet dat werk zó ver is, maar ik moet nog van alles doen ook van te voren..
Beetje verkeerd uitgelegd misschien
Ik zal begin 2e helft zo'n beetje weg moeten.. of ik moet al m'n taken op zien te schuiven..
quote:Ajax mogelijk niet in eigen ArenA
Als Ajax en FC Groningen de play-offs halen zitten de Amsterdammers met een probleem. Het gemeentebestuur heeft namelijk besloten dat Ajax op 3 mei niet in de eigen ArenA mag spelen omdat er dan te weinig politie beschikbaar is.
Mocht AZ de finale ten koste van Groningen halen dan is er geen probleem, omdat de Alkmaarders hoger in de ranglijst eindigde dan Ajax heeft de ploeg van Louis van Gaal het recht om eerst uit te spelen en dan pas thuis.
De KNVB heeft inmiddels het verzoek van Ajax ontvangen om op 26 april, de dag dat Ajax volgens de originele planning uit zou moeten spelen, de wedstrijd in Amsterdam te laten spelen, mocht de formatie van Danny Blind Feyenoord verslaan. Vanmiddag volgen de twee duels returnduels en wordt er meer duidelijk.
jij niet alleen, we komen er wel hoop ikquote:
Iddquote:Op zondag 23 april 2006 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n klote gevoel, weet niet waarom
Groningenquote:
Met Ajax weet je het nooit als ze 1-0 achterkomenquote:Op zondag 23 april 2006 12:51 schreef Jajong het volgende:
Na een kwartier nog 0-0.. Sorry zien jullie Feyenoord echt 3 keer scoren? Ik niet hoor.
Dan gaat Ajax toch altijd beter spelen ?quote:Op zondag 23 april 2006 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met Ajax weet je het nooit als ze 1-0 achterkomen![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:00 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe TT als we doorgaan:
Het grote AFC Ajax-topic #339: Kusje voor Feyenoord
quote:Op zondag 23 april 2006 13:00 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe TT als omdat we doorgaan:
Het grote AFC Ajax-topic #339: Kusje voor Feyenoord
quote:
Dat kon ook al aan het begin van de wedstrijd toen het 0-0 was!quote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef Gelderland het volgende:
wat een wedstrijd... Ajax supporters kunnen die hele kuip gaan stangen nu![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |