moet em nog steeds gebruikenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
De laatste kortingsbon uit de nieuwsbrief.
[afbeelding]
Hehehehe *onthoudt*quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef kikoooooo het volgende:
tuurlijk letten ze daar niet op
als jij geilesloerie18@hotmail.com invult, denk je nou echt dat ze dat controleren?
Ik heb soms wat verzonnen email adressen ingevuld, alsof ze dat a la minute daar kunnen controlerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:07 schreef Syrena het volgende:
Moet je je email invullen als je 'm afgeeft? Of letten ze daar niet op?
Ik kan natuurlijk ook wat verzinnen
Kijk eens goed bovenin het topic, PeRi heeft de bon al geplaatstquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:42 schreef annemarie-t het volgende:
kan iemand mij die bon even mailen, had hem per ongeluk gewist!!
Thanx alvast
Oja, het kan naar annemarie-t@home.nl
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:05 schreef Klare het volgende:
[..]
Ben nu wel heel erg nieuwschierig geworden naar dat jurkje! Waar kan ik dat plaatje vinden?
Hé die is wel heel leuk zeg, hoeveel kost deze in Nederland?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef Coam het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op de h&m finland site. Morgen even kijken bij de h&m in Breda, en anders toch maar in t blauw kopen.
Ja leuk issie he! Die roze is trouwens ook lief zeg, die hadden ze eerst nog niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:35 schreef Klare het volgende:
Dat is echt een supermooi jurkje! Morgen maar eens kijken of ze die bij de mini-H&M hier hebben!
M'n vriendin zoekt deze in maat 36, weet iemand waar de jas nog te koop is?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand deze nog in maat 38 gezien?
Mijn zus is hem kwijtgeraakt en ik heb hem alleen nog maar in wit, blauw en rood zien hangen in Den Haag.
[afbeelding]
Ik heb gekeken maar niks gevondenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn zus is hem kwijtgeraakt en ik heb hem alleen nog maar in wit, blauw en rood zien hangen in Den Haag.
[afbeelding]
Mag ik opmerken dat ik het woord kreppimekko erg raar vindt klinken. (zeg het maar eens hard op). Nou ja ik spreek geen fins, daar zal het mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef Coam het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op de h&m finland site. Morgen even kijken bij de h&m in Breda, en anders toch maar in t blauw kopen.
In Amsterdam bij de H&M's in de Kalverstraat en Nieuwendijk hadden ze ook alleen rode, witte en blauwe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Dit jurkje vind ik zo geweldig, ik wil hem hebben! Maar ik heb hem in Utrecht nog nergens gezienquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef Coam het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb gekeken maar niks gevonden
Misschien heb ik er overheen gekeken, heb het zelfs gevraagd maar zag alleen een rij rode hangen
Sorry
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef Coconut het volgende:
[..]
In Amsterdam bij de H&M's in de Kalverstraat en Nieuwendijk hadden ze ook alleen rode, witte en blauwe.
Thanks girls!quote:
Er staat wel een uiterste datum op hè, dus die actie gaat ook niet eeuwig door.quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef Hammet het volgende:
Kan je die kortingsbon gewoon zelf uitprintenDat is echt lijp, dan heb je dus altijd 25% korting :/.
Ik heb ze allemaal gezienquote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef petre86 het volgende:
jaaah
met 2 bonnen 15 euro korting gehad vandaag.. simpel lichtblauw vest met capu. en een jas/blouse achtig dingsamen nog geen 45 euro
Die datum is afhankelijk van het moment dat je de nieuwsbrief van H&M aanvraagd... iemand die over een maand zich aanmeld voor de nieuwsbrief krijgt een eerste mail met die kortingsbon met een andere geldigheidsduur...quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Er staat wel een uiterste datum op hè, dus die actie gaat ook niet eeuwig door.
Maar misschien houd die actie wel een keer op?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die datum is afhankelijk van het moment dat je de nieuwsbrief van H&M aanvraagd... iemand die over een maand zich aanmeld voor de nieuwsbrief krijgt een eerste mail met die kortingsbon met een andere geldigheidsduur...
Elke keer een ander e-mail adres invoerenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef PeRi het volgende:
Waarom krijg jij zoveel nieuwsbrieven? Ik krijg niks meer.
Die bonnen zitten standaard in mijn beurs!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Nugget het volgende:
Ik heb vrijdag een tas en een leuk petje/hoedje gekocht en ben totaal de bonnenactie vergeten.Was ook niet echt van plan te gaan winkelen maar het ging vanzelf
![]()
Had ik ook moeten doen idd.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die bonnen zitten standaard in mijn beurs!
Wuha! Die is zoo niet leuk die HM.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zo blij dat er nu ook een h&m bij mij in zwollywood is
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:07 schreef Skaai het volgende:
Deze kortingsbon is slecht voor mij, omdat ik een tassenverslaving heb.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Hm, gisteren net een tas gescoord.quote:
Hm, gisteren dus net voor 78 euro geshopped. Dan had ik mijn stempelkaart al vol. Ook maar alles terugbrengen en daarna weer kopen maar dan mét paspoort?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Oké. Tnx.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:19 schreef schatje het volgende:
Van juni.
Stempels worden gegeven van 24 mei t/m 25 juni 2006. De korting geldt t/m 2 juli 2006. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. En geen korting op afgeprijsde artikelen.
Jah.. Gemeen is dat..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ontzettende amateurs. De H&M website werkt niet in Safari..
quote:
Op welke site vindt je dit? Wil ff zoeken of ze een truitje in meer kleuren hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden hem nu wel in het bruin in Eindhoven!Meteen gekocht, mét korting.
Dat je niet de kriebels krijgt van zo'n ventquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet even heel hard lachen. Ik kom gisteren bij Wederhelft met nieuwe wortelbroek en nieuwe riem en nieuwe sjaal om en aan.
Wederhelft: "Heb je een nieuwe riem ?"
Ik: "Yep."
(Hij gaat verder met koffiezetten.)
Ik: "En een nieuwe broek.."
Hij: "Jeetje, lijkt zo vertrouwd, jij in die broek, staat je goed !"
Ik:.
Hij: "Hebben ze die ook voor mannen ?"
Hij: "Hee, en die sjaal, is die ook nieuw ?"
Ik: "Jep."
Hij : "Mag ik morgen lenen als ik ga optreden (met bandje), ah toe ?"
Moet eerlijk bekennen dat die sjaal hem beter staat, dus ik denk dat die m maar krijgt van mij.. Erg leuk: Wederhelft is net zo modebewust als ik. We hebben gisteren een half uur lang voor de spiegel staan tutten met truien en sjaals en tshirts.
. Probleem: zijn lievelingstrui staat mij ook veel te leuk.
Hoezo ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat je niet de kriebels krijgt van zo'n vent
Boekje krijg je ook bij de kassa als je iets koopt vanaf 10 euro.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
Je bedoelt dat ik het stom moet gaan zitten vinden dat we samen over kleren praten ?quote:
Yups. Ik doe altijd copy en dan plakken in Word, er passen er vier op 1 A4quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef booo het volgende:
Kun je al die kortingsbonnen die jullie hier neer zetten ook gewoon uitprinten en gebruiken?![]()
Oeh! Dat is een goeie! Dankjewel! *Gaat vrijdag naar de H&M in Alphen ad Rijn.. Hoop dat er wat soeps is. Die in Leiden valt me altijd zo zwaar tegen..quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yups. Ik doe altijd copy en dan plakken in Word, er passen er vier op 1 A4printen, knippen en uitdelen (of zelf houden).
Nienke!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:31 schreef warrel het volgende:
[..]
Oeh! Dat is een goeie! Dankjewel! *Gaat vrijdag naar de H&M in Alphen ad Rijn.. Hoop dat er wat soeps is. Die in Leiden valt me altijd zo zwaar tegen..'t Is daar altijd zo'n rotzooi..
Bonnie!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:21 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Nienke!
Alphen heeft iets minder dan leiden geloof ik... maar het is er wel netter meestal.
Ik heb er deze week nog 2 shirtjes gehaald![]()
Klopt, maar daar doen ze niet moeilijk overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb me net voor de nieuwsbrief aangemeld en krijg een kortingsbon van 25%, maar de afbeelding op de bon werkt niet. Ik zie alleen maar een kruisje
Ik op eentje van 7,90quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de bon gebruikt op een truitje van 4,90![]()
Hier exact hetzelfde. Ik heb wel 3 truitjes gevondenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik op eentje van 7,90![]()
Tja, het was er enorm druk en ik had lief bij me en dus geen tijd om drie uur te zoeken![]()
Maar ik krijg nog wel meer kansen om bonnen uit te geven denk ik![]()
niet meerdere tegelijk inleveren bij 1 kassa he?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef Andoire het volgende:
Ik ben net lid geworden, maar het mailtje met de bon is zwaar mislukt; er staat geen plaatjes op zoals op die andere
Heeft iemand de nieuwe 25% bon die tot 15 juni geldig is? ik MOET er een paar hebben; voor mezelf en voor mama![]()
Hehehe nee, verschillende kassa'squote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet meerdere tegelijk inleveren bij 1 kassa he?
Dat is nou massaproductiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef bladibladibla het volgende:
Heb donderdag een heel leuk zomerjurkje en een blazertje gekocht
Was in totaal ¤30 kwijt, ik begrijp niet hoe ze het voor dat bedrag kunnen maken.
Who cares!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef bladibladibla het volgende:
Heb donderdag een heel leuk zomerjurkje en een blazertje gekocht
Was in totaal ¤30 kwijt, ik begrijp niet hoe ze het voor dat bedrag kunnen maken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef Skaai het volgende:
Mijn plaatje bij de kortingsbon (dus het model op de bon) was een kruisje. Nou heb ik het model uit de vorige kortingsbon er maar op geplakt, et voila:
[afbeelding]
Ik had het hierboven al gelezenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:26 schreef --Globe-- het volgende:
Ik lees net in mijn nieuwe nieuwsbrief dat op 3 augustus de H&M een shop online wordt geopend.![]()
![]()
Maar ze hebben wel een heel mooi jurkje in elkaar gezet. Ben er echt verliefd op. Ik wilde hem vandaag eigenlijk aandoen, maar dat zou wel heel erg zomers zijn bij 22 gradenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Syrena het volgende:
Who cares!Arme zielige kindjes die onze hempjes in elkaar naaien
(
)
bronquote:Madge goes H&M
Er sijpelden al geruchten door vanuit Stockholm over onderhandelingen tussen Madonna en het gigaconcern Hennes & Mauritz. Waar de meeste gokkers (waaronder Fashionscene) hun geld zetten op de mogelijkheid dat de Material Girl het nieuwe gezicht werd van H&M, is nu de aap uit de mouw gekomen…
Tijdens de Confessions tour van de zangeres zal H&M de complete off-stage garderobe leveren voor Madonna, haar band, dansers en crewleden. On stage zal Maddy zoals bekend gehuld gaan in creaties van Jean Paul Gaultier, buiten haar vast spectaculaire podiumperformances is zij dus te zien in de outfitjes van H&M.
Madonna is erg te spreken over de gesloten deal. “Deze samenwerking met H&M voelt als de perfecte match. We kunnen allemaal uitdrukking geven aan onze eigen, individuele stijl. De dansers en ik vinden het fantastisch om met z’n allen te gaan shoppen,” aldus de Queen of Pop.
Om de samenwerking meer kracht bij te zetten komt H&M met een reclamecampagne op de proppen waarin Madge en haar dansteam de hoofdrol spelen. Ook komt er vanaf half augustus een speciaal ontworpen Madonna trainingspak in de winkels.
Wow, tot zover de roddel over het nieuwe gezicht van de Viktor & Rolf collectie voor de highstreet keten… (VM)
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:40 schreef Hapertje het volgende:
Het trainingspak is ontworpen VOOR Madonna, niet DOOR Madonna!
Ha, dat heb ik met hun lingerie, blijf ik maar van kopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef Syrena het volgende:
Ff binnengerend om vijf uur. Drie Snoopy-hipsters en een zwarte broek, model Breezerslet(=tot op de knie. Ik noemde die broeken al zo voordat ik ontdekte dat ze lekker zitten en mijn kont er goed in uitziet......)
7,80 korting op de broek!!
Ben maar snel weggegaan, ze hadden de collectie aangevuldmaar ik heb nu ECHT echt echt genoeg rokjes. Denk ik.
Met verschillende emailadressen? of gaan ze dat naderhand niet bekijken...?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:02 schreef Skaai het volgende:
Nee da's geen gekke vraag, zo misgebruik ik die bonnen namelijk ook Haunter
Ej hoe kom je nou weer aan die informatie? Ik al heel fanatiek op internet kijken... staat er nog niks opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
H&M 'sneak preview' mannen collectie herfst/winter 2006/07
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ej hoe kom je nou weer aan die informatie? Ik al heel fanatiek op internet kijken... staat er nog niks op
quote:"This is Madonna...I figured out what H&M stands for. It stands for ''Her Majesty''. Isn't that nice of H&M thinking about me?"
Volgens mij is het nu uitverkoop en hebben ze voorlopig geen bonnen meerquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef superhero87 het volgende:
Heeft iemand hier nog een kortingsbon dat geldig is?![]()
bronquote:Madonna’s crew shopt H&M leeg
Een tijdje geleden schreef ik dat Madonna voor haar Confessions World Tour een deal met H&M had gesloten. On stage gaat de Material Girl gehuld in Jean Paul Gaultier, off stage draagt Madge outfitjes van H&M. Net als haar 150-koppige crew. Ze mochten los gaan in de H&M schappen!
Madonna en haar complete team, van dansers en musici tot make-up artists en managers, mochten heerlijk shoppen bij de high street keten. Iedereen mocht voor zichzelf uitzoeken wat ze nodig dachten te hebben voor de off stage uren. Ze konden hierbij uitgebreid snuffelen in de nieuwste collectie van H&M, waarbij onder andere Victoriaanse romantiek en Britse klassiekers een rode draad vormen.
Het trainingspak dat Madonna samen met de ontwerpers van H&M heeft ontwikkeld is in een zwarte, witte en paarse variant uitgevoerd. Het jasje zal 29,90 euro kosten en is strak en vrouwelijk met schouderstukken en plooien. De bijpassende broek met wijd uitlopende pijpen heeft een prijskaartje van 19,90 euro. Het pak zal vanaf half augustus in de winkels liggen, wanneer ook de advertentiecampagne rond de superster wordt gelanceerd. Niemand minder dan topfotograaf Rankin heeft de eerste foto’s van Maddy en haar crew geschoten.
Lijkt me wel wat, gratis outfitjes scoren bij H&M… Maar alleen al tot de crew van Madonna’s tour behoren zou ik ook meer dan oké vinden! (VM)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef superhero87 het volgende:
Heeft iemand hier nog een kortingsbon dat geldig is?![]()
Sowieso, altijd die droevige kleine hoekjes die ze aan de mannen besteden. Geef die mannen ook eens een goed gedeelte van de winkel men, of gewoon 1 hele winkel!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:17 schreef MadGuy het volgende:Madonna
Ok.
De mannencollectie ziet er goed uit, moet ik zeggen. Zeer stijlvol. Het grappige is dat je wel heel goed moet speuren doorgaans om het ook daadwerkelijk in de winkels te vinden. En dan woon ik in Rotterdam, met tig H&M's.
Amenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Sowieso, altijd die droevige kleine hoekjes die ze aan de mannen besteden. Geef die mannen ook eens een goed gedeelte van de winkel men, of gewoon 1 hele winkel!
Mannen in H&M-kleding =![]()
T-shirts worden ook per seizoen dunner.........quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:23 schreef Frezer het volgende:
Ik begin de boxers van de H&M nu toch wel een beetje beu te worden... Ik verwacht niet dat het spul een eeuwigheid mee kan, maar het begint tegenwoordig onderhand al te rafelen als je er naar wijst.
En schever gestikt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
T-shirts worden ook per seizoen dunner.........
Oh god, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kan je die dingen ook met inhoud kopen ?.
Ja idd.. twee van mn relatief nieuwe H&M shirtjes vielen gewoon gaatjes in na het wassen laatst. Ok het is goedkoop en dan kun je geen topkwaliteit verwachten maar ik verwacht zo'n shirtje toch wel meer dan 2 keer aan te kunnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
T-shirts worden ook per seizoen dunner.........
Dat is waar, meestal kun je het wel aan de stof merken. Het lullige is alleen dat de gaafste shirts vaak van de slechtste kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Maar volgens mij ligt het meer aan het model t-shirt dan dat het in het algemeen tegenwoordig (extra) slecht is. De ene is gewoon dikker/steviger dan de ander...kan je wel redelijk inschatten toch, wat er mee gebeurt na een paar keer wassen.
Mijn man dat leren jasje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:09 schreef Syrena het volgende:
Hmmmmm leuk!! Vooral dat grijze shirt zal mijn lief leuk vinden
Mijn lief is er helaas te smal voor, ik vind het idd ook erg leukquote:
Ik durf het niet helemaal met zekerheid te zeggen, maar ik dacht van wel. En hoe duur? Ik denk tussen de 50 en 70 euro.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:35 schreef Maxxieh het volgende:
Schatje is dat de divided collectie?
En dat jasje is zeker cool, hoe duur zal die zijn/worden?
Vreselijk mee eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:51 schreef parselmouth het volgende:
Beetje jammer... Vooral die okselbroeken zijn afschuwelijk.
De mannen gaan het beter treffen dit najaar.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Dus ja, er is nog een hoop voor jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:47 schreef parselmouth het volgende:
Is dit trouwens de collectie voor vrouwen of die voor de jongere doelgroep van H&M?
Die laatste heeft namelijk vaak wel toffe zooi, dus als deze collectie voor de vrouwen is, is er nog hoop
Dat vond ik inderdaad ook nog wel een van de leukere die er bij zat, al kan ik niet echt goed zien hoe dat jurkje zit. Vind die panty wel tof gecombineerd zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:35 schreef apestaartje het volgende:
Ik weet het niet... Het schijnt dat 'mannelijk' de trend is voor de damesmode, komend najaar. Ik heb dat al op verschillende plaatsen gelezen: Het Fashion-spot-forum, de nieuwste Elle, enzovoort. Ook heb ik al dingen gelezen over 'zwerver-chic', grunge of hoe je het ook noemen wilt. Sombere kleding met veel lagen, voornamelijk in bruin en zwart. Het zou me niets verbazen als de kleding voor de jongere doelgroep ook die invloeden heeft.
Dit hieronder vind ik dan nog wel aardig:
[afbeelding]
Jep, vooral de hoodies en winterjassen schijnen niet aan te slepen te zijn met dit weer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:44 schreef Maxxieh het volgende:
Zijn de spullen die schatje postte al te koop bij de H&M ?
Dat heet nu waar voor je geld krijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:07 schreef Skaai het volgende:
Ik wil even klagen over de linnen broeken
Nou ben ik heel erg gek op de zwarte linnen broek die ik bij de H&M heb gekocht (heb 'm net 2 maanden) maar hij is nu al kapot. Doorgesleten!![]()
.
Ik draag hem dan ook best vaak, en met dit zweterige weer draait de wasmachine overuren, maar ik hoopte toch echt dat ik er langer van kon genieten.
Die gestreepte hoodie, en die opa trui lagen er vorige week al.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:37 schreef heinl het volgende:
Wanneer komen die herst/wintercollecties in de winkels te liggen? Ik neem aan dat ze er nu (met dit weer) nog niet liggen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |