Maar daar ben ik lid van. Heb hier alleen nog geen mail over gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Als je lid was van de E-mail nieuwsbrief kan je nu al shoppen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:19 schreef Coconut het volgende:
De verzendkosten zijn standaard ¤ 4,90 en retourneringskosten ¤ 1,-![]()
Bij mijn nieuwsbrief zit weer een kortingsbon en daar staat het op.quote:
Bij mij niet?! Ik kreeg alleen een nieuwsbrief met de mededeling dat ik alvast kon shoppen en mijn logincode en pincode...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mijn nieuwsbrief zit weer een kortingsbon en daar staat het op.
Ik durf niks te bestellen omdat ik bij H&M echt moet passen voordat ik koop.....quote:Deze bon is geldig t/m 13 augustus 2006 bij alle H&M filialen in Nederland. Maximaal 1 coupon per klant. Deze korting is ook geldig voor de ONLINE SHOP t/m 13 augustus 2006. Voer dan de kortingscode 5347 in bij je bestelling.
E-mail adres: __________________________
Kan toch terug sturen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg weer geen logincode maar meteen een link? Raarrr.
Dit staat in mijn bon:
[..]
Ik durf niks te bestellen omdat ik bij H&M echt moet passen voordat ik koop.....
Wow Syrena reuze bedankt, ik heb mijn bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de code, nu had ik ruim 9 euro kortingquote:
Zo, dat ga ik straks ook effe probere!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wow Syrena reuze bedankt, ik heb mijn bestelling geannuleerd en opnieuw besteld met de code, nu had ik ruim 9 euro korting![]()
Jaaahaaa maaahaaarrr....weer naar postkantoor enzoquote:
Staat het knopje Sneak Preview H&M Shop er niet? Derde balkje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:33 schreef Gummybear het volgende:
ik heb ook die email gekregen van de online shop, maar ik krijg m niet geopend... :S als ik erop klik krijg ik die roze h&m site en daar kan ik de shop niet vinden.. Hoe doen jullie dat????
Je kan geloof ik binnen 1 bestelling verschillende afleverdata instellen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:22 schreef Chanty87 het volgende:
Zeau, gelijk even 3 shirts besteldHad ook nog een blouse erbij willen bestellen maar die is pas vanaf begin augustus te leveren en dan ben ik op vakantie... Al vraag ik me af dat als je dat bij een bestelling doet en aangeeft dat je de rest gewoon meteen af laat leveren en die blouse dan begin augustus dat je dan nog 2x verzendkosten moet betalen?
Waar moet dat 3e balkje staan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Staat het knopje Sneak Preview H&M Shop er niet? Derde balkje.
Je moet in de rode balk in je mail klikken op de tweede link met www.hm.com, niet op de eerste!quote:
Ik zie het ja, erg handig! Je kunt gewoon je bestelling wijzigen e.d.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kan geloof ik binnen 1 bestelling verschillende afleverdata instellen!
Je moet na je bestelling geplaatst te hebben opnieuw inloggen in je eigen omgeving, daar kun je dat aanpassen.
Wouw heel mooi! Ik shop niet graag bij H&M online, bij H&M heb ik vaak dat mijn maat verschilt. De ene keer pas ik in 36 dan is het weer 38. Ik ben er op dit moment nog niet uit of het aan H&M ligt of aan mijn figuur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb besteld...een bruine blazer en broek van fijne curduroy!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het; soms is maat 38 daar belachelijk te klein en krijg ik de broek net tot halverwege mijn dijen en soms past het perfect! Maar ik heb de gok genomen, je kan altijd retourneren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:37 schreef Retro_Doll het volgende:
[..]
Wouw heel mooi! Ik shop niet graag bij H&M online, bij H&M heb ik vaak dat mijn maat verschilt. De ene keer pas ik in 36 dan is het weer 38. Ik ben er op dit moment nog niet uit of het aan H&M ligt of aan mijn figuur.
Officieel gaat ie pas in augustus open dus misschien komt er nog meer?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die dingen die nu in de shop staan, zijn dat allemaal aanbiedingen of is dat gewoon de collectie? Want bij de heren zit er echt bijna niets in... maar wel een riem voor 5 euro minder dan ik hem zondag heb gekocht!
Verzendkostenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die dingen die nu in de shop staan, zijn dat allemaal aanbiedingen of is dat gewoon de collectie? Want bij de heren zit er echt bijna niets in... maar wel een riem voor 5 euro minder dan ik hem zondag heb gekocht!
De retourneringskosten vervallen wanneer je de artikelen in de winkel terug brengtquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:19 schreef Coconut het volgende:
De verzendkosten zijn standaard ¤ 4,90 en retourneringskosten ¤ 1,-![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |