Ja maar iets uit de Divided collectie kan je bijvoorbeeld niet terugbrengen naar een winkel waar ze geen Divided hebben. Maar ach, wat is nou 1 euroquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
De retourneringskosten vervallen wanneer je de artikelen in de winkel terug brengt
Ik heb vaak genoeg artikelen teruggebracht in een ander filiaal waar ze die afdeling helemaal niet hebben, was nooit een probleem hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 06:37 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja maar iets uit de Divided collectie kan je bijvoorbeeld niet terugbrengen naar een winkel waar ze geen Divided hebben. Maar ach, wat is nou 1 euro![]()
Mij is het nooit gelukt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:21 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg artikelen teruggebracht in een ander filiaal waar ze die afdeling helemaal niet hebben, was nooit een probleem hoor.
Ik heb er echt nog nooit problemen mee gehad... ik heb zelfs een koop een een retour winkelquote:
De kleding van de xl-afdeling valt idd wel klein maar zo'n groot verschil heb ik daar nog nooit mee gemaakt.Ik heb eerder het probleem dat de shirts enzo daar vaak te kort vallen en ik ben 1.73 dus niet echt groot ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Loos het volgende:
alles lijkt bij de H&M klein te vallen, ik had een spijkerbroek gepast van de XL afdeling maat 54, paste ik nog niet in. in een normale winkel kan ik in 44/46
Idem, ik moest voor het eerst in m'n leven een hele grote maat linnen broek kopen, terwijl ik in andere winkels met wel 3 maten kleiner kan doenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Loos het volgende:
alles lijkt bij de H&M klein te vallen, ik had een spijkerbroek gepast van de XL afdeling maat 54, paste ik nog niet in. in een normale winkel kan ik in 44/46
Klein? Bij H&M koop ik met mijn 1.82m t-shirts in S of XS.....quote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Loos het volgende:
shirts vallen juist weer groot. kan ik 42 aan.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:19 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Klein? Bij H&M koop ik met mijn 1.82m t-shirts in S of XS.....
Ja klopt, daar kan ik zo een S van nemenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:49 schreef Loos het volgende:
[..]
shirts vallen juist weer groot. kan ik 42 aan.
Dat passen vind ik niet erg, wel dat wachten voor de pashokjesquote:Op zondag 23 juli 2006 23:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja klopt, daar kan ik zo een S van nemenTis echt jammer dat je bij H&M altijd eigenlijk moet passen.
Shirtjes pas ik soms ook wel gewoon in een hoekje van de winkelquote:Op zondag 23 juli 2006 23:14 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Dat passen vind ik niet erg, wel dat wachten voor de pashokjes![]()
Link in de nieuwsbrief.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:44 schreef kimmey het volgende:
Hoe kom je dan in de online shop, als hij officieel pas in augustus opent?
Ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:46 schreef kimmey het volgende:
Wtf, moet je persé voor 25 euro bestellen bij H&M online shop?
Zie ik daar onze enige echte Doutzen Kroes?quote:
Ja dat kan ik natuurlijk ook doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja.
Als je niet aan dat bedrag komt, bestel je er toch gewoon iets bij wat je direct weer terug brengt..
Yepquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef niksan het volgende:
[..]
Zie ik daar onze enige echte Doutzen Kroes?![]()
Doe je twee shirtjes over elkaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef MadGuy het volgende:
Was vandaag in de H&M. Allemaal leuk en aardig, maar die shirts zijn ZO dun.Dat ik slechts één seizoen met zoiets kan doen vind ik redelijk normaal. Mode verandert, en dan heb ik toch een seizoen lang een tof shirt gehad, maar ik stak bij sommigen zowat mijn vinger al door de stof heen, hoe moet ik dat met mijn ruige (
) levenstijl bolwerken??!
zakken?!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Billeeeh het volgende:
kan iemand mij doorlinken naar de site war je de zakken van h&m kan zien... die groene zak met lere banden en de zwarte van devided
tassen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Billeeeh het volgende:
kan iemand mij doorlinken naar de site war je de zakken van h&m kan zien... die groene zak met lere banden en de zwarte van devided
Ja idd, ik las al dat sommigen hun bestellingen al binnen hadden. Daarom vroeg ik het ook aan de klantenservice, maar volgens mij snapte dat meisje er zelf gewoon niks van..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef Chanty87 het volgende:
^ Da's raar... Ik heb er niks over gehoord en vandaag m'n bestelling gehad
Ze hebben wel herenkleding, maar niet zo uitgebreid als de vrouwenafdeling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:20 schreef Ednet het volgende:
de meeste reactties die ik hier lees zijn vooral van vrouwen, heeft de h m ook herenkleding?
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef XiChico het volgende:
Nog 2 dagen en dan gaat de shop officieel open? Ook mannenkleding neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |