Zie ik daar onze enige echte Doutzen Kroes?quote:
Ja dat kan ik natuurlijk ook doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja.
Als je niet aan dat bedrag komt, bestel je er toch gewoon iets bij wat je direct weer terug brengt..
Yepquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef niksan het volgende:
[..]
Zie ik daar onze enige echte Doutzen Kroes?![]()
Doe je twee shirtjes over elkaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef MadGuy het volgende:
Was vandaag in de H&M. Allemaal leuk en aardig, maar die shirts zijn ZO dun.Dat ik slechts één seizoen met zoiets kan doen vind ik redelijk normaal. Mode verandert, en dan heb ik toch een seizoen lang een tof shirt gehad, maar ik stak bij sommigen zowat mijn vinger al door de stof heen, hoe moet ik dat met mijn ruige (
) levenstijl bolwerken??!
zakken?!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Billeeeh het volgende:
kan iemand mij doorlinken naar de site war je de zakken van h&m kan zien... die groene zak met lere banden en de zwarte van devided
tassen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Billeeeh het volgende:
kan iemand mij doorlinken naar de site war je de zakken van h&m kan zien... die groene zak met lere banden en de zwarte van devided
Ja idd, ik las al dat sommigen hun bestellingen al binnen hadden. Daarom vroeg ik het ook aan de klantenservice, maar volgens mij snapte dat meisje er zelf gewoon niks van..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef Chanty87 het volgende:
^ Da's raar... Ik heb er niks over gehoord en vandaag m'n bestelling gehad
Ze hebben wel herenkleding, maar niet zo uitgebreid als de vrouwenafdeling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:20 schreef Ednet het volgende:
de meeste reactties die ik hier lees zijn vooral van vrouwen, heeft de h m ook herenkleding?
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:32 schreef XiChico het volgende:
Nog 2 dagen en dan gaat de shop officieel open? Ook mannenkleding neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |