moet em nog steeds gebruikenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
De laatste kortingsbon uit de nieuwsbrief.
[afbeelding]
Hehehehe *onthoudt*quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef kikoooooo het volgende:
tuurlijk letten ze daar niet op
als jij geilesloerie18@hotmail.com invult, denk je nou echt dat ze dat controleren?
Ik heb soms wat verzonnen email adressen ingevuld, alsof ze dat a la minute daar kunnen controlerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:07 schreef Syrena het volgende:
Moet je je email invullen als je 'm afgeeft? Of letten ze daar niet op?
Ik kan natuurlijk ook wat verzinnen
Kijk eens goed bovenin het topic, PeRi heeft de bon al geplaatstquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:42 schreef annemarie-t het volgende:
kan iemand mij die bon even mailen, had hem per ongeluk gewist!!
Thanx alvast
Oja, het kan naar annemarie-t@home.nl
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:05 schreef Klare het volgende:
[..]
Ben nu wel heel erg nieuwschierig geworden naar dat jurkje! Waar kan ik dat plaatje vinden?
Hé die is wel heel leuk zeg, hoeveel kost deze in Nederland?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef Coam het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op de h&m finland site. Morgen even kijken bij de h&m in Breda, en anders toch maar in t blauw kopen.
Ja leuk issie he! Die roze is trouwens ook lief zeg, die hadden ze eerst nog niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:35 schreef Klare het volgende:
Dat is echt een supermooi jurkje! Morgen maar eens kijken of ze die bij de mini-H&M hier hebben!
M'n vriendin zoekt deze in maat 36, weet iemand waar de jas nog te koop is?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand deze nog in maat 38 gezien?
Mijn zus is hem kwijtgeraakt en ik heb hem alleen nog maar in wit, blauw en rood zien hangen in Den Haag.
[afbeelding]
Ik heb gekeken maar niks gevondenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn zus is hem kwijtgeraakt en ik heb hem alleen nog maar in wit, blauw en rood zien hangen in Den Haag.
[afbeelding]
Mag ik opmerken dat ik het woord kreppimekko erg raar vindt klinken. (zeg het maar eens hard op). Nou ja ik spreek geen fins, daar zal het mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef Coam het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op de h&m finland site. Morgen even kijken bij de h&m in Breda, en anders toch maar in t blauw kopen.
In Amsterdam bij de H&M's in de Kalverstraat en Nieuwendijk hadden ze ook alleen rode, witte en blauwe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Dit jurkje vind ik zo geweldig, ik wil hem hebben! Maar ik heb hem in Utrecht nog nergens gezienquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:16 schreef Coam het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb gekeken maar niks gevonden
Misschien heb ik er overheen gekeken, heb het zelfs gevraagd maar zag alleen een rij rode hangen
Sorry
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef Coconut het volgende:
[..]
In Amsterdam bij de H&M's in de Kalverstraat en Nieuwendijk hadden ze ook alleen rode, witte en blauwe.
Thanks girls!quote:
Er staat wel een uiterste datum op hè, dus die actie gaat ook niet eeuwig door.quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef Hammet het volgende:
Kan je die kortingsbon gewoon zelf uitprintenDat is echt lijp, dan heb je dus altijd 25% korting :/.
Ik heb ze allemaal gezienquote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef petre86 het volgende:
jaaah
met 2 bonnen 15 euro korting gehad vandaag.. simpel lichtblauw vest met capu. en een jas/blouse achtig dingsamen nog geen 45 euro
Die datum is afhankelijk van het moment dat je de nieuwsbrief van H&M aanvraagd... iemand die over een maand zich aanmeld voor de nieuwsbrief krijgt een eerste mail met die kortingsbon met een andere geldigheidsduur...quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Er staat wel een uiterste datum op hè, dus die actie gaat ook niet eeuwig door.
Maar misschien houd die actie wel een keer op?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die datum is afhankelijk van het moment dat je de nieuwsbrief van H&M aanvraagd... iemand die over een maand zich aanmeld voor de nieuwsbrief krijgt een eerste mail met die kortingsbon met een andere geldigheidsduur...
Elke keer een ander e-mail adres invoerenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef PeRi het volgende:
Waarom krijg jij zoveel nieuwsbrieven? Ik krijg niks meer.
Die bonnen zitten standaard in mijn beurs!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Nugget het volgende:
Ik heb vrijdag een tas en een leuk petje/hoedje gekocht en ben totaal de bonnenactie vergeten.Was ook niet echt van plan te gaan winkelen maar het ging vanzelf
![]()
Had ik ook moeten doen idd.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die bonnen zitten standaard in mijn beurs!
Wuha! Die is zoo niet leuk die HM.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zo blij dat er nu ook een h&m bij mij in zwollywood is
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:07 schreef Skaai het volgende:
Deze kortingsbon is slecht voor mij, omdat ik een tassenverslaving heb.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Hm, gisteren net een tas gescoord.quote:
Hm, gisteren dus net voor 78 euro geshopped. Dan had ik mijn stempelkaart al vol. Ook maar alles terugbrengen en daarna weer kopen maar dan mét paspoort?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Oké. Tnx.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:19 schreef schatje het volgende:
Van juni.
Stempels worden gegeven van 24 mei t/m 25 juni 2006. De korting geldt t/m 2 juli 2006. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. En geen korting op afgeprijsde artikelen.
Jah.. Gemeen is dat..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ontzettende amateurs. De H&M website werkt niet in Safari..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |