abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:00:48 #76
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_38145580
heeft iemand nog die witte polo's met streepjes (groene dacht ik) in de verkoop ? Maatje S!
pi_38155315
hebben ze nog een beetje leuke mannentassen?
pi_38156098
Ik zag in de nieuwe Elle hele leuke witte gympjes/flats met veters van de H&M maar weet iemand of deze al te koop zijn??? Ik vind ze namelijk zo schattig
What comes around goes around!
pi_38157110
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]

Ze hadden hem nu wel in het bruin in Eindhoven! Meteen gekocht, mét korting.
Op welke site vindt je dit? Wil ff zoeken of ze een truitje in meer kleuren hebben.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38161329
Ik moet even heel hard lachen. Ik kom gisteren bij Wederhelft met nieuwe wortelbroek en nieuwe riem en nieuwe sjaal om en aan.

Wederhelft: "Heb je een nieuwe riem ?"
Ik: "Yep."
(Hij gaat verder met koffiezetten.)
Ik: "En een nieuwe broek. ."
Hij: "Jeetje, lijkt zo vertrouwd, jij in die broek, staat je goed !"
Ik: .
Hij: "Hebben ze die ook voor mannen ?"
Hij: "Hee, en die sjaal, is die ook nieuw ?"
Ik: "Jep."
Hij : "Mag ik morgen lenen als ik ga optreden (met bandje), ah toe ?"

Moet eerlijk bekennen dat die sjaal hem beter staat, dus ik denk dat die m maar krijgt van mij. . Erg leuk: Wederhelft is net zo modebewust als ik. We hebben gisteren een half uur lang voor de spiegel staan tutten met truien en sjaals en tshirts. . Probleem: zijn lievelingstrui staat mij ook veel te leuk.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_38161711
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet even heel hard lachen. Ik kom gisteren bij Wederhelft met nieuwe wortelbroek en nieuwe riem en nieuwe sjaal om en aan.

Wederhelft: "Heb je een nieuwe riem ?"
Ik: "Yep."
(Hij gaat verder met koffiezetten.)
Ik: "En een nieuwe broek. ."
Hij: "Jeetje, lijkt zo vertrouwd, jij in die broek, staat je goed !"
Hij: "Hebben ze die ook voor mannen ?"
Hij: "Hee, en die sjaal, is die ook nieuw ?"
Ik: "Jep."
Hij : "Mag ik morgen lenen als ik ga optreden (met bandje), ah toe ?"

Moet eerlijk bekennen dat die sjaal hem beter staat, dus ik denk dat die m maar krijgt van mij. . Erg leuk: Wederhelft is net zo modebewust als ik. We hebben gisteren een half uur lang voor de spiegel staan tutten met truien en sjaals en tshirts. . Probleem: zijn lievelingstrui staat mij ook veel te leuk.
Dat je niet de kriebels krijgt van zo'n vent
pi_38161809
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat je niet de kriebels krijgt van zo'n vent
Hoezo ?
pi_38161840
Toe es, moet ik dat ook nog uitleggen?
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:05:25 #84
101884 PeRi
Allons-y!
pi_38163665
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Boekje krijg je ook bij de kassa als je iets koopt vanaf 10 euro.
Whatever I want.
pi_38164217
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:19 schreef kikoooooo het volgende:
Toe es, moet ik dat ook nog uitleggen?
Je bedoelt dat ik het stom moet gaan zitten vinden dat we samen over kleren praten ?
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:49:33 #86
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_38192905
Dat stempelboekje zat overigens ook bij de viva.
pi_38193162
Kun je al die kortingsbonnen die jullie hier neer zetten ook gewoon uitprinten en gebruiken?
pi_38193363
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef booo het volgende:
Kun je al die kortingsbonnen die jullie hier neer zetten ook gewoon uitprinten en gebruiken?
Yups. Ik doe altijd copy en dan plakken in Word, er passen er vier op 1 A4 printen, knippen en uitdelen (of zelf houden).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38194294
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Yups. Ik doe altijd copy en dan plakken in Word, er passen er vier op 1 A4 printen, knippen en uitdelen (of zelf houden).
Oeh! Dat is een goeie! Dankjewel! *Gaat vrijdag naar de H&M in Alphen ad Rijn.. Hoop dat er wat soeps is. Die in Leiden valt me altijd zo zwaar tegen.. 't Is daar altijd zo'n rotzooi..
I will take the sun in my mouth
pi_38196485
Ik heb pas iets van 20 euro bespaard met die 25% korting bonnen.
Ze hebben in Enschede meerdere kassa's boven en beneden
Die tassen-bon is ook
pi_38227209
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:31 schreef warrel het volgende:

[..]

Oeh! Dat is een goeie! Dankjewel! *Gaat vrijdag naar de H&M in Alphen ad Rijn.. Hoop dat er wat soeps is. Die in Leiden valt me altijd zo zwaar tegen.. 't Is daar altijd zo'n rotzooi..
Nienke!

Alphen heeft iets minder dan leiden geloof ik... maar het is er wel netter meestal.
Ik heb er deze week nog 2 shirtjes gehaald
pi_38228953
Dat boekje heb ik ook, maar het aankoopbedrag is niet minimaal 50 euro, maar maximaal. De korting is dus maximaal 25 euro.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_38240613
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:21 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Nienke!

Alphen heeft iets minder dan leiden geloof ik... maar het is er wel netter meestal.
Ik heb er deze week nog 2 shirtjes gehaald
Bonnie!! Nou pff, het was écht een helse teringzooi daar in Alphen. Eigenlijk in vrijwel iedere winkel omdat iedereen de anti-shop-schade van gisteren in moest halen.
Ze hadden maar 1 tas die ik wel aardig vond, maar daar ga ik niet meer voor terug, ik zag er een eng meisje mee lopen (en practischer dan die van mij was ie absoluut niet..).
Zucht..
I will take the sun in my mouth
pi_38275563
Ik heb me net voor de nieuwsbrief aangemeld en krijg een kortingsbon van 25%, maar de afbeelding op de bon werkt niet. Ik zie alleen maar een kruisje
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_38276106
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb me net voor de nieuwsbrief aangemeld en krijg een kortingsbon van 25%, maar de afbeelding op de bon werkt niet. Ik zie alleen maar een kruisje
Klopt, maar daar doen ze niet moeilijk over
pi_38284106
Ik heb de bon gebruikt op een truitje van 4,90
pi_38284469
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de bon gebruikt op een truitje van 4,90
Ik op eentje van 7,90

Tja, het was er enorm druk en ik had lief bij me en dus geen tijd om drie uur te zoeken
Maar ik krijg nog wel meer kansen om bonnen uit te geven denk ik
pi_38284540
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik op eentje van 7,90

Tja, het was er enorm druk en ik had lief bij me en dus geen tijd om drie uur te zoeken
Maar ik krijg nog wel meer kansen om bonnen uit te geven denk ik
Hier exact hetzelfde. Ik heb wel 3 truitjes gevonden Maar die waren allemaal 4,90
Maar het was inderdaad zóóó druk Ik heb er volgens mij 2 uur rondgelopen, niks gepast, maar gelukkig toch nog wel wat gevonden.
pi_38284646
tvp die kortingen zijn wel handig.

ik was op zoek naar een leuk pak en raad waar ik uiteindelijk geslaagd ben.... hopen dat ik er ietsje langer mee vooruit kan dan met een gemiddeld shirtje an de H&M
  zondag 28 mei 2006 @ 22:52:06 #100
83645 Andoire
... .. ...
pi_38317949
Ik ben net lid geworden, maar het mailtje met de bon is zwaar mislukt; er staat geen plaatjes op zoals op die andere
Heeft iemand de nieuwe 25% bon die tot 15 juni geldig is? ik MOET er een paar hebben; voor mezelf en voor mama
Что было, то прошло..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')