Op welke site vindt je dit? Wil ff zoeken of ze een truitje in meer kleuren hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden hem nu wel in het bruin in Eindhoven!Meteen gekocht, mét korting.
Dat je niet de kriebels krijgt van zo'n ventquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet even heel hard lachen. Ik kom gisteren bij Wederhelft met nieuwe wortelbroek en nieuwe riem en nieuwe sjaal om en aan.
Wederhelft: "Heb je een nieuwe riem ?"
Ik: "Yep."
(Hij gaat verder met koffiezetten.)
Ik: "En een nieuwe broek.."
Hij: "Jeetje, lijkt zo vertrouwd, jij in die broek, staat je goed !"
Ik:.
Hij: "Hebben ze die ook voor mannen ?"
Hij: "Hee, en die sjaal, is die ook nieuw ?"
Ik: "Jep."
Hij : "Mag ik morgen lenen als ik ga optreden (met bandje), ah toe ?"
Moet eerlijk bekennen dat die sjaal hem beter staat, dus ik denk dat die m maar krijgt van mij.. Erg leuk: Wederhelft is net zo modebewust als ik. We hebben gisteren een half uur lang voor de spiegel staan tutten met truien en sjaals en tshirts.
. Probleem: zijn lievelingstrui staat mij ook veel te leuk.
Hoezo ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat je niet de kriebels krijgt van zo'n vent
Boekje krijg je ook bij de kassa als je iets koopt vanaf 10 euro.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Je bedoelt dat ik het stom moet gaan zitten vinden dat we samen over kleren praten ?quote:
Yups. Ik doe altijd copy en dan plakken in Word, er passen er vier op 1 A4quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef booo het volgende:
Kun je al die kortingsbonnen die jullie hier neer zetten ook gewoon uitprinten en gebruiken?![]()
Oeh! Dat is een goeie! Dankjewel! *Gaat vrijdag naar de H&M in Alphen ad Rijn.. Hoop dat er wat soeps is. Die in Leiden valt me altijd zo zwaar tegen..quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yups. Ik doe altijd copy en dan plakken in Word, er passen er vier op 1 A4printen, knippen en uitdelen (of zelf houden).
Nienke!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:31 schreef warrel het volgende:
[..]
Oeh! Dat is een goeie! Dankjewel! *Gaat vrijdag naar de H&M in Alphen ad Rijn.. Hoop dat er wat soeps is. Die in Leiden valt me altijd zo zwaar tegen..'t Is daar altijd zo'n rotzooi..
Bonnie!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:21 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Nienke!
Alphen heeft iets minder dan leiden geloof ik... maar het is er wel netter meestal.
Ik heb er deze week nog 2 shirtjes gehaald![]()
Klopt, maar daar doen ze niet moeilijk overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb me net voor de nieuwsbrief aangemeld en krijg een kortingsbon van 25%, maar de afbeelding op de bon werkt niet. Ik zie alleen maar een kruisje
Ik op eentje van 7,90quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de bon gebruikt op een truitje van 4,90![]()
Hier exact hetzelfde. Ik heb wel 3 truitjes gevondenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik op eentje van 7,90![]()
Tja, het was er enorm druk en ik had lief bij me en dus geen tijd om drie uur te zoeken![]()
Maar ik krijg nog wel meer kansen om bonnen uit te geven denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |