niet meerdere tegelijk inleveren bij 1 kassa he?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef Andoire het volgende:
Ik ben net lid geworden, maar het mailtje met de bon is zwaar mislukt; er staat geen plaatjes op zoals op die andere
Heeft iemand de nieuwe 25% bon die tot 15 juni geldig is? ik MOET er een paar hebben; voor mezelf en voor mama![]()
Hehehe nee, verschillende kassa'squote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet meerdere tegelijk inleveren bij 1 kassa he?
Dat is nou massaproductiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef bladibladibla het volgende:
Heb donderdag een heel leuk zomerjurkje en een blazertje gekocht
Was in totaal ¤30 kwijt, ik begrijp niet hoe ze het voor dat bedrag kunnen maken.
Who cares!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef bladibladibla het volgende:
Heb donderdag een heel leuk zomerjurkje en een blazertje gekocht
Was in totaal ¤30 kwijt, ik begrijp niet hoe ze het voor dat bedrag kunnen maken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef Skaai het volgende:
Mijn plaatje bij de kortingsbon (dus het model op de bon) was een kruisje. Nou heb ik het model uit de vorige kortingsbon er maar op geplakt, et voila:
[afbeelding]
Ik had het hierboven al gelezenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:26 schreef --Globe-- het volgende:
Ik lees net in mijn nieuwe nieuwsbrief dat op 3 augustus de H&M een shop online wordt geopend.![]()
![]()
Maar ze hebben wel een heel mooi jurkje in elkaar gezet. Ben er echt verliefd op. Ik wilde hem vandaag eigenlijk aandoen, maar dat zou wel heel erg zomers zijn bij 22 gradenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:47 schreef Syrena het volgende:
Who cares!Arme zielige kindjes die onze hempjes in elkaar naaien
(
)
bronquote:Madge goes H&M
Er sijpelden al geruchten door vanuit Stockholm over onderhandelingen tussen Madonna en het gigaconcern Hennes & Mauritz. Waar de meeste gokkers (waaronder Fashionscene) hun geld zetten op de mogelijkheid dat de Material Girl het nieuwe gezicht werd van H&M, is nu de aap uit de mouw gekomen…
Tijdens de Confessions tour van de zangeres zal H&M de complete off-stage garderobe leveren voor Madonna, haar band, dansers en crewleden. On stage zal Maddy zoals bekend gehuld gaan in creaties van Jean Paul Gaultier, buiten haar vast spectaculaire podiumperformances is zij dus te zien in de outfitjes van H&M.
Madonna is erg te spreken over de gesloten deal. “Deze samenwerking met H&M voelt als de perfecte match. We kunnen allemaal uitdrukking geven aan onze eigen, individuele stijl. De dansers en ik vinden het fantastisch om met z’n allen te gaan shoppen,” aldus de Queen of Pop.
Om de samenwerking meer kracht bij te zetten komt H&M met een reclamecampagne op de proppen waarin Madge en haar dansteam de hoofdrol spelen. Ook komt er vanaf half augustus een speciaal ontworpen Madonna trainingspak in de winkels.
Wow, tot zover de roddel over het nieuwe gezicht van de Viktor & Rolf collectie voor de highstreet keten… (VM)
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:40 schreef Hapertje het volgende:
Het trainingspak is ontworpen VOOR Madonna, niet DOOR Madonna!
Ha, dat heb ik met hun lingerie, blijf ik maar van kopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef Syrena het volgende:
Ff binnengerend om vijf uur. Drie Snoopy-hipsters en een zwarte broek, model Breezerslet(=tot op de knie. Ik noemde die broeken al zo voordat ik ontdekte dat ze lekker zitten en mijn kont er goed in uitziet......)
7,80 korting op de broek!!
Ben maar snel weggegaan, ze hadden de collectie aangevuldmaar ik heb nu ECHT echt echt genoeg rokjes. Denk ik.
Met verschillende emailadressen? of gaan ze dat naderhand niet bekijken...?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:02 schreef Skaai het volgende:
Nee da's geen gekke vraag, zo misgebruik ik die bonnen namelijk ook Haunter
Ej hoe kom je nou weer aan die informatie? Ik al heel fanatiek op internet kijken... staat er nog niks opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
H&M 'sneak preview' mannen collectie herfst/winter 2006/07
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ej hoe kom je nou weer aan die informatie? Ik al heel fanatiek op internet kijken... staat er nog niks op
quote:"This is Madonna...I figured out what H&M stands for. It stands for ''Her Majesty''. Isn't that nice of H&M thinking about me?"
Volgens mij is het nu uitverkoop en hebben ze voorlopig geen bonnen meerquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef superhero87 het volgende:
Heeft iemand hier nog een kortingsbon dat geldig is?![]()
bronquote:Madonna’s crew shopt H&M leeg
Een tijdje geleden schreef ik dat Madonna voor haar Confessions World Tour een deal met H&M had gesloten. On stage gaat de Material Girl gehuld in Jean Paul Gaultier, off stage draagt Madge outfitjes van H&M. Net als haar 150-koppige crew. Ze mochten los gaan in de H&M schappen!
Madonna en haar complete team, van dansers en musici tot make-up artists en managers, mochten heerlijk shoppen bij de high street keten. Iedereen mocht voor zichzelf uitzoeken wat ze nodig dachten te hebben voor de off stage uren. Ze konden hierbij uitgebreid snuffelen in de nieuwste collectie van H&M, waarbij onder andere Victoriaanse romantiek en Britse klassiekers een rode draad vormen.
Het trainingspak dat Madonna samen met de ontwerpers van H&M heeft ontwikkeld is in een zwarte, witte en paarse variant uitgevoerd. Het jasje zal 29,90 euro kosten en is strak en vrouwelijk met schouderstukken en plooien. De bijpassende broek met wijd uitlopende pijpen heeft een prijskaartje van 19,90 euro. Het pak zal vanaf half augustus in de winkels liggen, wanneer ook de advertentiecampagne rond de superster wordt gelanceerd. Niemand minder dan topfotograaf Rankin heeft de eerste foto’s van Maddy en haar crew geschoten.
Lijkt me wel wat, gratis outfitjes scoren bij H&M… Maar alleen al tot de crew van Madonna’s tour behoren zou ik ook meer dan oké vinden! (VM)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef superhero87 het volgende:
Heeft iemand hier nog een kortingsbon dat geldig is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |