dan heb je niet de juiste codec.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:10 schreef Nashje het volgende:
Ik heb geen beeld bij AJAX-fey.avi. Wel geluid.
Heb het in een kroeg in Amsterdam op de wallen gekeken en ik hoorde het wel goed hoor. Tenminste de eerste helft. Tweede helft heb ik niet veel meer van meegekregenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Jasza het volgende:
En weer hoorde ze op de tv niks van de sfeer, wat een akoestiek toch die ArenAiig dat zeggen aantal mensen tegen me.
Lee Hendrie? is dat niet die oude schot ofzoiets?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef methodmich het volgende:
Flauw, dat rood voor Steven. Had niet gehoeven, meneer Braamhaar!
Verder een mooie zege, wel wat geflatterd, maar daar (Ver)ma(e)len we niet om!
Rosales zowaar scorend.
Huntelaar mooi met zijn "kusje van Pascal", wat een Bløf-song zou kunnen zijn.
Juanfrán weg na dit seizoen, goed zo Van Geel!
Maar Lee Hendrie contracteren?? Lijkt me minder slim.
Wat maakt het uit als je huilt als je club verloren heeft. Echte clubliefde.... Of snappen jullie dat niet in Amsterdam?quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je huilt als je club verloren heeft. Echte clubliefde.... Of snappen jullie dat niet in Amsterdam?
Volgens mij huilde hij omdat hij van zijn vader dat shirt aan moest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je huilt als je club verloren heeft. Echte clubliefde.... Of snappen jullie dat niet in Amsterdam?
Jawel maar jij zou het ook leuk vinden als je jankende Ajacieden zou zien, geef toe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen, hier wordt alles meteen zo groot uitgemeten. Die jongen huilt gewoon omdat zijn cluppie heeft verloren. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel maar jij zou het ook leuk vinden als je jankende Ajacieden zou zien, geef toe.
Elk jaar net niet, dan zou ik me ook knap ellendig voelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen, hier wordt alles meteen zo groot uitgemeten. Die jongen huilt gewoon omdat zijn cluppie heeft verloren. Niks mis mee.
Dus jij hebt gister ook lopen janken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee wel slecht geslapen, toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik meteen weer aan de nederlaagquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus jij hebt gister ook lopen janken?
Lee Hendrie en fysiek? Die ligt om de haverklap in de lappenmand, omdat hij fysiek juist niet zo sterk is. Het is meer een loper.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Lee Hendrie, ik zou het stoer vinden. Brengt wel wat meer fysiek mee.
Ik vind hem de afgelopen weken aardig spelen trouwens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:42 schreef SiemeN het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over de toekomstige club van Boukhari?
Vraag me wel af waar hij nu aan de bak zou kunnen.
Dat wel, maar ik denk dat het niet meer dan een subtopper in Nederland zal worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind hem de afgelopen weken aardig spelen trouwens.
STELLING:quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef methodmich het volgende:
Flauw, dat rood voor Steven. Had niet gehoeven, meneer Braamhaar!
Rosales zowaar scorend.
teveelquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:50 schreef Doc het volgende:hoeveel heeft Pienaar in 2006 eigenlijk voor Ajax gespeeld???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |