Dat zou eigenlijk ook wel mooi zijn inderdaad, maar ik ben toch voor een nulletje of 3 in de Kuip, zij gaan toch vol op de aanvalquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:01 schreef Trancelocator het volgende:
Winnen in de Kuip!
Maar ik zou het eigenlijk ook helemaal niet zo erg vinden als Ajax met 1-0 of 2-1 verliest. Dan heeft Feyenoord drie keer gewonnen dit seizoen, maar grijpt toch naast alles (behalve de uefacupplek).
dan heb je niet de juiste codec.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:10 schreef Nashje het volgende:
Ik heb geen beeld bij AJAX-fey.avi. Wel geluid.
Heb het in een kroeg in Amsterdam op de wallen gekeken en ik hoorde het wel goed hoor. Tenminste de eerste helft. Tweede helft heb ik niet veel meer van meegekregenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Jasza het volgende:
En weer hoorde ze op de tv niks van de sfeer, wat een akoestiek toch die ArenAiig dat zeggen aantal mensen tegen me.
Lee Hendrie? is dat niet die oude schot ofzoiets?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef methodmich het volgende:
Flauw, dat rood voor Steven. Had niet gehoeven, meneer Braamhaar!
Verder een mooie zege, wel wat geflatterd, maar daar (Ver)ma(e)len we niet om!
Rosales zowaar scorend.
Huntelaar mooi met zijn "kusje van Pascal", wat een Bløf-song zou kunnen zijn.
Juanfrán weg na dit seizoen, goed zo Van Geel!
Maar Lee Hendrie contracteren?? Lijkt me minder slim.
Wat maakt het uit als je huilt als je club verloren heeft. Echte clubliefde.... Of snappen jullie dat niet in Amsterdam?quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je huilt als je club verloren heeft. Echte clubliefde.... Of snappen jullie dat niet in Amsterdam?
Volgens mij huilde hij omdat hij van zijn vader dat shirt aan moest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je huilt als je club verloren heeft. Echte clubliefde.... Of snappen jullie dat niet in Amsterdam?
Jawel maar jij zou het ook leuk vinden als je jankende Ajacieden zou zien, geef toe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |