quote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie kan er een stukje Duits voor mij vertalen?
Je helpt me er echt ontzettend mee
babelfishquote:
12quote:Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef dennistd het volgende:
IK BEN 17
oh ja, allemaal op IRC komen he
ahaquote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef plumbum het volgende:
Loodgieter vindt 15.000 euro in toilet Duitser
dat was ik
ja jaquote:
liever nietquote:
neuh, andere keer mischienquote:
doe es niet zo lullig allemaal, jullie kennen me helemaal nietquote:
Ik wil theequote:
yequote:Op donderdag 20 april 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil thee![]()
Jij krijgt nog een cd van mij
hoe zal ik die versturen? msn, ergens online dumpen?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Niemand die hier Duits kent?
gmail?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hoe zal ik die versturen? msn, ergens online dumpen?
Maximale bijlage 10mb, ik probeer rapidshare.de welquote:
*eens isquote:
inderdaad, kuttaalquote:
wat danquote:
okquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maximale bijlage 10mb, ik probeer rapidshare.de wel
ik heb geen duits meer!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb nog nooit een voldoende voor die kuttaal gehad, ik sta nu een 3.9.
Ja dat kan ik niet vertalen, misschien dat D->N nog net lukte..quote:
Ik heb het prachtig afgesloten met een 4.8quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb nog nooit een voldoende voor die kuttaal gehad, ik sta nu een 3.9.
www.google.nlquote:Op donderdag 20 april 2006 19:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet vertalen, misschien dat D->N nog net lukte..
Heeft iemand trouwens een goede omschrijving van een meteoriet ergens?
Frans is nog veel ergerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:58 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik kies trouwens volgend jaar flitsend snel Frans. Optiefen met Duits.[afbeelding]
Weet ik, maar dan krijg je allemaal verschillende omschrijvingenquote:
Nee, ik heb net al een stukje dat net zo groot was vertaald, daar heb ik 1.5 uur overgedaan :Squote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef snopprinses het volgende:
of je probeert het eerst zelf en vraagt dan of iemand het wil checken
In de 2e heb ik geen duits gehad want mijn leraar was aan het doodgaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Frans is nog veel ergerDaar heb ik nooit hoger dan een 4.5 voor gehaald op een enkele uitzondering na
Jup.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:01 schreef plumbum het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meteoriet
tjaquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, ik heb net al een stukje dat net zo groot was vertaald, daar heb ik 1.5 uur overgedaan :S
Ik had eerst het hele werkstuk in het NL gemaakt omdat iemand zei dat mocht, blijft het in het Duits te moeten...![]()
Dat is echt boeren Duitsquote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja
http://babelfish.altavista.com/![]()
wikipedia is overal goed voorquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup., wikipedia is trouwens wel goed voor dingen uit het heelal ontdek ik net.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit zijn ouders katholiek were omdat. Van 1979 dead 1981 heeft hij OI de Grundschule Lockweiler gezeten. Daarna is hij naar de extended six-form high school Wadern gegaan. Dit heeft hij van 1981 dead 1987 gedaan. Daarna is hij it een jaartje tussenuit gegaan COM zich volume-single width unit arrange OI engine CROSS. Hij heeft in dat jaar ook de "German Klassenlotterie Berlin" won. Hij is sound verhuisd naar het Kasteel Trade Union of German Employees chair omdat those toevallig width unit koop stond.
Naar het engels vertaald
Hij heeft gewoon de helft overgeslagenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit zijn ouders katholiek were omdat. Van 1979 dead 1981 heeft hij OI de Grundschule Lockweiler gezeten. Daarna is hij naar de extended six-form high school Wadern gegaan. Dit heeft hij van 1981 dead 1987 gedaan. Daarna is hij it een jaartje tussenuit gegaan COM zich volume-single width unit arrange OI engine CROSS. Hij heeft in dat jaar ook de "German Klassenlotterie Berlin" won. Hij is sound verhuisd naar het Kasteel Trade Union of German Employees chair omdat those toevallig width unit koop stond.
Naar het engels vertaald
Jup, ik heb alleen nooit wat toe te voegenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef plumbum het volgende:
[..]
wikipedia is overal goed voor![]()
wikipedia de gekste![]()
![]()
ach, dat doen anderen welquote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup, ik heb alleen nooit wat toe te voegen
Ik begrijp nooit wie dat dan daadwerkelijk zijn...quote:
Levenloze mensen, betweters.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit wie dat dan daadwerkelijk zijn...
Van dat soort zitten er ook een hoop op Fok!quote:
u riep?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van dat soort zitten er ook een hoop op Fok!![]()
dankuquote:Op donderdag 20 april 2006 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
snopp, je hebt mail met downloadlinks
Latijn is toch voor noobs.quote:
Gaat dat downloaden bij rapidshare nog een beetje snel?quote:
Check anders je nicknamequote:
ik ontken ook niet dat ik een noob benquote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef faberic het volgende:
[..]
Check anders je nickname
WHAHAHA N00B OMG@!!!1fDEROFLSA!@!21o:Dd;D:D;D:!@!;!;!:DF;d::
Is dat latijn?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef faberic het volgende:
[..]
Check anders je nickname
WHAHAHA N00B OMG@!!!1fDEROFLSA!@!21o:Dd;D:D;D:!@!;!;!:DF;d::
zal wel modern latijn zijn ofzoquote:
Kerklatijnquote:Op donderdag 20 april 2006 20:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zal wel modern latijn zijn ofzo
ens ookquote:
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is gewoon onzin, ze zeggen op school tegen me dat ik niks te vrezen heb, en in die brief zetten ze dat ik gewoon blijft zitten.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.
Huppa slechte quote er tegenaan!![]()
-2 Bad Quote.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.
Huppa slechte quote er tegenaan!![]()
op irc....quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Waarvoor heb je ze nodig dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
doe niet zo wijs, je bent nog maar 12quote:
ja hoi ik ook hoor ja morgen 1e uur economie man hoooohooooquote:Op donderdag 20 april 2006 21:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Goedenavond. Ik ben moe.
GA HEEN EN BLIJF ER EVENTUEEL MAAR IN, MIJ ZAL JE NIIET HORENquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
GA JIJ DE FOKSTOK! MAAR OPHALEN UIT BRABANT![]()
Ik wil hem ophalen, maar ik ga niet heel roosendaal door lopen op zoek naar 1 plaatsnaam bordquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
GA JIJ DE FOKSTOK! MAAR OPHALEN UIT BRABANT![]()
Daarom IRC ik niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is waarom we in de SC én in de IRC praten. Tegelijk. Dat heeft weinig nut, en is alleen maar onoverzichtelijk, lijkt mij.
Ik vind er ook weinig aanquote:
Zeg, nu heb je me weggepest en dan ga je nog door ook?quote:
Je ging zelf weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeg, nu heb je me weggepest en dan ga je nog door ook?
Ja, dat is toch een onderdeel van weggepest worden?quote:
Sorry, ik snap dat je nu een minderwaardigheidscomplex heb opgelopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een onderdeel van weggepest worden?
Scheinheilig.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef plumbum het volgende:
jongens, jongens, doe eens allemaal gewoon lief tegen elkaar!![]()
wheheehe jij snapt hetquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat je nu een minderwaardigheidscomplex heb opgelopen.![]()
Vroeg opstaan om de ander te lerenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef IFASS het volgende:
ffs, morgen herkansingen.. 1 ken ik.. de ander niet
NOUJAquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nou, ik ga maar weer. Zelfs faberic keert zich tegen mij. Weltrusten.
Kheb hem 't 1e uur.. dus ik moet zoiezo al om 7 uur me nest uit, dus nee.. liever nietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vroeg opstaan om de ander te leren
En nu nog leren doe je zeker ook niet meerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef IFASS het volgende:
[..]
Kheb hem 't 1e uur.. dus ik moet zoiezo al om 7 uur me nest uit, dus nee.. liever niet![]()
Wat dacht jij danquote:Op donderdag 20 april 2006 22:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu nog leren doe je zeker ook niet meer
quote:
Stargate SG-1 Seizoen 8 aflevering 12quote:
Jawel.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef 14.gif het volgende:
hoi luitjes....
hebben jullie de fotos van bridget maasland al gezien?![]()
Eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jawel.
Best mooi, maar niet bijzonder.
nu?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
Eens.
Je kijkt nu wel anders naar de Nationale IQ test![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:38 schreef 14.gif het volgende:
Van welk spreekwoord komt de betekenis het dichtst in de buurt van de zin:
"Je kunt niet slagen als je het niet probeert."
A) Oefening baart kunst.
B) De ene dienst is de andere waard.
C) Wie niet waagt, die niet wint.
D) Alle begin is moeilijk.C!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vuile slet!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:32 schreef spenky het volgende:
omdat ze me irritant vond.. en ze heeft geloof ik een ander...![]()
want ze smsde net terug..
ik word net wakker naast tim :/
ze had het eergister gezegt dat het uis was.. en net smsde ze dat terug toen ik zei dat ik der misde..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vuile slet!![]()
Ik zou het er niet bij laten zitten, ze slaapt zomaar met een ander?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
sms terug: oh ik wilde je net smsen, dat ik naast [insert beste vriendin van haar] wakker ben geworden vanochtend!
doen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
sms terug: oh ik wilde je net smsen, dat ik naast [insert beste vriendin van haar] wakker ben geworden vanochtend!
misschien moet ik er bij zeggen dat ik geen ervaring heb met zulke smsjes, en dus ook niet verantwoordelijk ben voor eventuele gevolgenquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
misschien moet ik er bij zeggen dat ik geen ervaring heb met zulke smsjes, en dus ook niet verantwoordelijk ben voor eventuele gevolgen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef spenky het volgende:
ze werd niet naast tim wakker.. het was een grapje van een vriendin van der.. die smsde dat met haar tel...
Dan was dit nog grappiger geweestquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
Neuh, laten we zeggen, ik vermijd zulke situaties gewoon lieverquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef spenky het volgende:
ze werd niet naast tim wakker.. het was een grapje van een vriendin van der.. die smsde dat met haar tel...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
zulke dingen via sms zijn sowieso zielig![]()
ik mis de zon hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga nu naar school
in een vest, zonnebril, zonnetje
lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga nu naar school
in een vest, zonnebril, zonnetje
Tja, dat moet ik dan weer missen.......quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:39 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
Op schoolBeginnende leraren zijn geweldig
zo lekker naïef en onnadenkend
Zit hier tot half drie te internetten, en dan weer naar huis
Supermarkt? Toch niet zo'n kansloze beveiliger?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, dat moet ik dan weer missen.......
Maargoed, je geld verdienen door rondjes te lopen als er zo'n 50/60 scholieren ineens binnenstappen is ook niet slecht
Rondjes snoep-fris-sappen-chips-koek, en dan weer naar snoep![]()
En dat allemaal om die scholieren te laten weten dat ik er ook nog ben![]()
Kansloze vakkenvuller annex niets nutquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Supermarkt? Toch niet zo'n kansloze beveiliger?![]()
schaam je niet, heb ik ook drie jaar lang gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kansloze vakkenvuller annex niets nut
Ik loop dus rondjes als de plaatselijke jeugd komt "shoppen". Als ik er niet sta wordt die hele winkel leeggejat dus loopt het halve personeel rondjes.
Er is 's middags toch niet zo heel veel te doen, dus loop je maar rondjes![]()
En nu ben ik weer weg, moet zo weer beginnen.... met lopen![]()
jah een kerel die postte in mijn fok fotoboek een berichtje: "fipoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:41 schreef spenky het volgende:
Fipo = first post
ut was vast een grapje..?
heb je een fobo dan ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jah een kerel die postte in mijn fok fotoboek een berichtje: "fipoblijft leuk"
snapte t al nie maar bedankt![]()
haha nee ben vannochtend terug gekomenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef Sloffie het volgende:
ik mag misschien gek zijn, maar spenky... jij zit toch in frankrijk??![]()
god, ik zat op schoolquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
Op fok zitten ook mensen met een leven...
soms
Ik ben net weer binnen, na een wandeling van bakker naar groentewinkel met broerquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer!!
Ik ben zo ook weer weg
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
god, ik zat op schoolmja, ben er ook het hele weekend niet enzo
vanavond oppassen, morgenvroeg trainen, morgenavond aspirantenavond van de gym en zondag werkenquote:
Fijn... hard werken dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vanavond oppassen, morgenvroeg trainen, morgenavond aspirantenavond van de gym en zondag werkenEn tussendoor moet ik nog een handelingsdeel maken, een pw leren en nog een deeltoets
Ik ook niet, mijn weekenden tot aan de zomervakantie zijn helemaal volgeplandquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:16 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Fijn... hard werken dus.
Maar ik heb het ook niet makkelijk. Vanavond schoolfeest, laat naar bed dus (uur of twee, misschien drie). Morgenochtend om 8 (!) uur op, voor de scheidsrechterscursus van volleybal. Morgenavond vier ik mijn verjaardag, dat wordt dus nog een latertje. Gelukkig kan ik zondag uitslapen.
Tussendoor een hoop huiswerk voor economie maken.
Ik gun mezelf geen rust
Ik hoop na de meivakantie weer wat te kunnen uitslapenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn weekenden tot aan de zomervakantie zijn helemaal volgepland
ik neem wat huiswerk mee voor vanavond tijdens het oppassenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik hoop na de meivakantie weer wat te kunnen uitslapen
Ik moet trouwens eigenlijk wat huiswerk maken voor die cursus, maar dat doe ik wel voor m'n monitor.
Ik ookquote:
En?quote:
Oke danquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ging wel goed
Hopelijk niet al te lang voordat ik mn rijbewijs heb nog![]()
Jaa, van de zomer heb ik em wel, hoor... ik hoop dat ik em voor mn examens heb(20 mei), maar anders wordt het hooguit begin juni.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke danKun je in de zomer (misschien) lekker rondtouren toch?
nooit meer? Dus je stopt na je middelbare schoolexamen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar ik heb na die week (als het goed is) nooit meer school
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nooit meer? Dus je stopt na je middelbare schoolexamen?
Met school wel ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nooit meer? Dus je stopt na je middelbare schoolexamen?
Ga je dan afreagerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben cheyl
Ook geen vervolgstudie o.i.d?quote:
Hoi Car! Mie!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:45 schreef carmiie het volgende:
heeey boeman
hoe dan wel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jawel, maar dat noem ik geen school meer![]()
quote:
\quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
Bro
Ben je bro nie
Hoi schat, alles goed?
Misschien ga ik het binnenkort wel school noemenquote:
Ja alles doet het nog!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
\
altijd ma wigger, jeweetoch!
jou dan?
Ahaquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
Misschien ga ik het binnenkort wel school noemen![]()
Nu iig iets als studie![]()
Jij met je Tv altijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Aha
Maare, ben weer weg, ff tv'tje kijken
Neeequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
vet ****************************** stoer!
nog wat hips gedaan ma men?
4 blikjes energy drankquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:05 schreef Boeman het volgende:
[..]
Neee
Jij wel? je klinkt alsof je speed hebt gehad.
Ik zat er toch in de buurtquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
4 blikjes energy drank
ik heb een vlecht gemaakt in iemands haar
van die vlecht of die energy drank?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik zat er toch in de buurt
Maar zeg eens eerlijk: Word je daar nou ook cheyl van?
Ik bedoelde dat laatste, maar nu ben ik ook wel nieuwsgierig geworden naar dat 1equote:
nou die vlecht joh, dat was zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat laatste, maar nu ben ik ook wel nieuwsgierig geworden naar dat 1e
vibo xxl?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef carmiie het volgende:
maar weet je wat ik nu heb?
dat is wel zo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
chocolade euro's![]()
![]()
![]()
![]()