SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:38 schreef 14.gif het volgende:
Van welk spreekwoord komt de betekenis het dichtst in de buurt van de zin:
"Je kunt niet slagen als je het niet probeert."
A) Oefening baart kunst.
B) De ene dienst is de andere waard.
C) Wie niet waagt, die niet wint.
D) Alle begin is moeilijk.C!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vuile slet!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:32 schreef spenky het volgende:
omdat ze me irritant vond.. en ze heeft geloof ik een ander...![]()
want ze smsde net terug..
ik word net wakker naast tim :/
ze had het eergister gezegt dat het uis was.. en net smsde ze dat terug toen ik zei dat ik der misde..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vuile slet!![]()
Ik zou het er niet bij laten zitten, ze slaapt zomaar met een ander?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
sms terug: oh ik wilde je net smsen, dat ik naast [insert beste vriendin van haar] wakker ben geworden vanochtend!
doen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
sms terug: oh ik wilde je net smsen, dat ik naast [insert beste vriendin van haar] wakker ben geworden vanochtend!
misschien moet ik er bij zeggen dat ik geen ervaring heb met zulke smsjes, en dus ook niet verantwoordelijk ben voor eventuele gevolgenquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
misschien moet ik er bij zeggen dat ik geen ervaring heb met zulke smsjes, en dus ook niet verantwoordelijk ben voor eventuele gevolgen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef spenky het volgende:
ze werd niet naast tim wakker.. het was een grapje van een vriendin van der.. die smsde dat met haar tel...
Dan was dit nog grappiger geweestquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Casparovvv het volgende:
Neuh, laten we zeggen, ik vermijd zulke situaties gewoon lieverquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef spenky het volgende:
ze werd niet naast tim wakker.. het was een grapje van een vriendin van der.. die smsde dat met haar tel...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
zulke dingen via sms zijn sowieso zielig![]()
ik mis de zon hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga nu naar school
in een vest, zonnebril, zonnetje
lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga nu naar school
in een vest, zonnebril, zonnetje
Tja, dat moet ik dan weer missen.......quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:39 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
Op schoolBeginnende leraren zijn geweldig
zo lekker naïef en onnadenkend
Zit hier tot half drie te internetten, en dan weer naar huis
Supermarkt? Toch niet zo'n kansloze beveiliger?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, dat moet ik dan weer missen.......
Maargoed, je geld verdienen door rondjes te lopen als er zo'n 50/60 scholieren ineens binnenstappen is ook niet slecht
Rondjes snoep-fris-sappen-chips-koek, en dan weer naar snoep![]()
En dat allemaal om die scholieren te laten weten dat ik er ook nog ben![]()
Kansloze vakkenvuller annex niets nutquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Supermarkt? Toch niet zo'n kansloze beveiliger?![]()
schaam je niet, heb ik ook drie jaar lang gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kansloze vakkenvuller annex niets nut
Ik loop dus rondjes als de plaatselijke jeugd komt "shoppen". Als ik er niet sta wordt die hele winkel leeggejat dus loopt het halve personeel rondjes.
Er is 's middags toch niet zo heel veel te doen, dus loop je maar rondjes![]()
En nu ben ik weer weg, moet zo weer beginnen.... met lopen![]()
jah een kerel die postte in mijn fok fotoboek een berichtje: "fipoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:41 schreef spenky het volgende:
Fipo = first post
ut was vast een grapje..?
heb je een fobo dan ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jah een kerel die postte in mijn fok fotoboek een berichtje: "fipoblijft leuk"
snapte t al nie maar bedankt![]()
haha nee ben vannochtend terug gekomenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef Sloffie het volgende:
ik mag misschien gek zijn, maar spenky... jij zit toch in frankrijk??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |