weet ik niet ;/ als ik écht moet bellen..bijv voor mn werk ofzo. Dan bel ik wel..maar voor de rest probeer ik echt zo weinig mogelijk te bellen. Ik weet niet wat het is..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hoe is dat gekomen dan?![]()
Ja, vroeger had ik dat ook. Je moet gewoon veel bellen en dan is het ineens weg ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet ;/ als ik écht moet bellen..bijv voor mn werk ofzo. Dan bel ik wel..maar voor de rest probeer ik echt zo weinig mogelijk te bellen. Ik weet niet wat het is..
en wat een saaie TT
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, vroeger had ik dat ook. Je moet gewoon veel bellen en dan is hethij ineens weg ofzo.![]()
wil je nu een ballon ofzo?quote:
Die slaat echt nergens opquote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
Er is een PUB Game in ontwikkeling!Download Hit The Pub! (0.0.2 Beta - door Christiaan)
En nu hou je op.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef snopprinses het volgende:
ik ben niemands schatje mên![]()
ofja stiekem wel van 1 iemand ♥
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag laat mij ook eens verliefd zijn
Tuurlijk schat, van mij mag je.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag laat mij ook eens verliefd zijn
is goed voor je humeur verliefd zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, van mij mag je.
Heb ik ook weleens gehad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |