quote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie kan er een stukje Duits voor mij vertalen?
Je helpt me er echt ontzettend mee
babelfishquote:
12quote:Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef dennistd het volgende:
IK BEN 17
oh ja, allemaal op IRC komen he
ahaquote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef plumbum het volgende:
Loodgieter vindt 15.000 euro in toilet Duitser
dat was ik
ja jaquote:
liever nietquote:
neuh, andere keer mischienquote:
doe es niet zo lullig allemaal, jullie kennen me helemaal nietquote:
Ik wil theequote:
yequote:Op donderdag 20 april 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil thee![]()
Jij krijgt nog een cd van mij
hoe zal ik die versturen? msn, ergens online dumpen?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Niemand die hier Duits kent?
gmail?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hoe zal ik die versturen? msn, ergens online dumpen?
Maximale bijlage 10mb, ik probeer rapidshare.de welquote:
*eens isquote:
inderdaad, kuttaalquote:
wat danquote:
okquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maximale bijlage 10mb, ik probeer rapidshare.de wel
ik heb geen duits meer!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb nog nooit een voldoende voor die kuttaal gehad, ik sta nu een 3.9.
Ja dat kan ik niet vertalen, misschien dat D->N nog net lukte..quote:
Ik heb het prachtig afgesloten met een 4.8quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik heb nog nooit een voldoende voor die kuttaal gehad, ik sta nu een 3.9.
www.google.nlquote:Op donderdag 20 april 2006 19:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet vertalen, misschien dat D->N nog net lukte..
Heeft iemand trouwens een goede omschrijving van een meteoriet ergens?
Frans is nog veel ergerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:58 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik kies trouwens volgend jaar flitsend snel Frans. Optiefen met Duits.[afbeelding]
Weet ik, maar dan krijg je allemaal verschillende omschrijvingenquote:
Nee, ik heb net al een stukje dat net zo groot was vertaald, daar heb ik 1.5 uur overgedaan :Squote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef snopprinses het volgende:
of je probeert het eerst zelf en vraagt dan of iemand het wil checken
In de 2e heb ik geen duits gehad want mijn leraar was aan het doodgaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Frans is nog veel ergerDaar heb ik nooit hoger dan een 4.5 voor gehaald op een enkele uitzondering na
Jup.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:01 schreef plumbum het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meteoriet
tjaquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, ik heb net al een stukje dat net zo groot was vertaald, daar heb ik 1.5 uur overgedaan :S
Ik had eerst het hele werkstuk in het NL gemaakt omdat iemand zei dat mocht, blijft het in het Duits te moeten...![]()
Dat is echt boeren Duitsquote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja
http://babelfish.altavista.com/![]()
wikipedia is overal goed voorquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup., wikipedia is trouwens wel goed voor dingen uit het heelal ontdek ik net.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit zijn ouders katholiek were omdat. Van 1979 dead 1981 heeft hij OI de Grundschule Lockweiler gezeten. Daarna is hij naar de extended six-form high school Wadern gegaan. Dit heeft hij van 1981 dead 1987 gedaan. Daarna is hij it een jaartje tussenuit gegaan COM zich volume-single width unit arrange OI engine CROSS. Hij heeft in dat jaar ook de "German Klassenlotterie Berlin" won. Hij is sound verhuisd naar het Kasteel Trade Union of German Employees chair omdat those toevallig width unit koop stond.
Naar het engels vertaald
Hij heeft gewoon de helft overgeslagenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit zijn ouders katholiek were omdat. Van 1979 dead 1981 heeft hij OI de Grundschule Lockweiler gezeten. Daarna is hij naar de extended six-form high school Wadern gegaan. Dit heeft hij van 1981 dead 1987 gedaan. Daarna is hij it een jaartje tussenuit gegaan COM zich volume-single width unit arrange OI engine CROSS. Hij heeft in dat jaar ook de "German Klassenlotterie Berlin" won. Hij is sound verhuisd naar het Kasteel Trade Union of German Employees chair omdat those toevallig width unit koop stond.
Naar het engels vertaald
Jup, ik heb alleen nooit wat toe te voegenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef plumbum het volgende:
[..]
wikipedia is overal goed voor![]()
wikipedia de gekste![]()
![]()
ach, dat doen anderen welquote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup, ik heb alleen nooit wat toe te voegen
Ik begrijp nooit wie dat dan daadwerkelijk zijn...quote:
Levenloze mensen, betweters.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit wie dat dan daadwerkelijk zijn...
Van dat soort zitten er ook een hoop op Fok!quote:
u riep?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van dat soort zitten er ook een hoop op Fok!![]()
dankuquote:Op donderdag 20 april 2006 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
snopp, je hebt mail met downloadlinks
Latijn is toch voor noobs.quote:
Gaat dat downloaden bij rapidshare nog een beetje snel?quote:
Check anders je nicknamequote:
ik ontken ook niet dat ik een noob benquote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef faberic het volgende:
[..]
Check anders je nickname
WHAHAHA N00B OMG@!!!1fDEROFLSA!@!21o:Dd;D:D;D:!@!;!;!:DF;d::
Is dat latijn?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef faberic het volgende:
[..]
Check anders je nickname
WHAHAHA N00B OMG@!!!1fDEROFLSA!@!21o:Dd;D:D;D:!@!;!;!:DF;d::
zal wel modern latijn zijn ofzoquote:
Kerklatijnquote:Op donderdag 20 april 2006 20:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zal wel modern latijn zijn ofzo
ens ookquote:
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het is gewoon onzin, ze zeggen op school tegen me dat ik niks te vrezen heb, en in die brief zetten ze dat ik gewoon blijft zitten.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.
Huppa slechte quote er tegenaan!![]()
-2 Bad Quote.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tegenstrijdigheid kent geen tijd.
Huppa slechte quote er tegenaan!![]()
op irc....quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Waarvoor heb je ze nodig dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
doe niet zo wijs, je bent nog maar 12quote:
ja hoi ik ook hoor ja morgen 1e uur economie man hoooohooooquote:Op donderdag 20 april 2006 21:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Goedenavond. Ik ben moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |