Ik kon me niet inhouden had hem al gezien...quote:
Ja gelukkig wel...moet er niet aan denken dat de serie afgelopen zou zijnquote:
Hoop wel dat het seizoen enigzins fatsoenlijk wordt afgesloten. Al heb ik daar weinig hoop inquote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel...moet er niet aan denken dat de serie afgelopen zou zijn![]()
Nope, de andere is veel populairder. Komt vast door de pakkende titelquote:Op donderdag 20 april 2006 18:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Er zijn 2 topic's..
Is dit de officiele?
euhh, dan gaan we switchenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:50 schreef CySt het volgende:
[..]
Nope, de andere is veel populairder. Komt vast door de pakkende titel.
Het is sowieso een aanrader om bij ELKE serie bij het eerste seizoen te beginnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:47 schreef Razor21 het volgende:
Lost en 24 nog nooit gezien....wordt maar eens tijd dat ik daarmee begin...je moet zeker bij deze series echt bij seizoen 1 beginnen om het te snappen?
Ik gelukkig nog wel, en gelukkig heb ik het weekend geen tijdquote:Op donderdag 20 april 2006 18:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik kon me niet inhouden had hem al gezien...![]()
Moet je maar geen gelekte afleveringen kijken.quote:
Is wel okee inderdaad. Maar ik vind het niet de PB-sfeer hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik weet niet of dit mag maar heb hier een link naar een mp3 met een remix van de theme song van Prison Break door Ferry Corsten!!. En hij is heel goed ...![]()
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=2AFXA9AMLQAT22DS7MYM80GDHX
tevens tvp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |