quote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Elliott Smith - Oh well, Okay
Krezip - Finequote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Adam Carroll - Allright
Fine young cannibals - She drives me crazyquote:
Gnarls Barkley - Crazyquote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Fine young cannibals - She drives me crazy
Madness - Baggy trousersquote:Op donderdag 20 april 2006 17:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mannix vs Kaymak - World Gone Mad
Kinderen voor kinderen - Op een onbewoond eilandquote:Op donderdag 20 april 2006 17:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Cocktail Trio - Op Een Kangoeroe-Eiland
Weezer - Island in the sunquote:Op donderdag 20 april 2006 17:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen - Op een onbewoond eiland
Boney M - Sunnyquote:Op donderdag 20 april 2006 17:33 schreef Flibble het volgende:
[..]
Weezer - Island in the sunom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ash - Burn Baby Burnquote:
Shery Crow - Run Baby Runquote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Ash - Burn Baby Burnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cypress Hill - Rock superstarquote:
Eels - I like birdsquote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De Electronica's - De Vogeltjesdans
The Crickets - I Fought The Lawquote:Op donderdag 20 april 2006 20:16 schreef Flibble het volgende:
[..]
Beastie boys - Fight for your right
Patrick hernandez - Born to be alivequote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Born In The USA
Pearl Jam - Alivequote:Op donderdag 20 april 2006 21:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
Patrick hernandez - Born to be alive
The Ramones - Surfin' birdquote:
The Beatles - Blackbirdquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Ramones - Surfin' birdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frank Boeijen - Zwart Witquote:
Michael Jackson - Black Or Whitequote:Op donderdag 20 april 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Boeijen - Zwart Witom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bing Crosby - White Christmasquote:
Velvet Underground - White Light/White Heatquote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bing Crosby - White Christmasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gene Clark - White Lightquote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Velvet Underground - White Light/White Heat
quote:
David Bowie - Teenage Wildlifequote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef GLO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Undertones - Teenage Kicks
Prince - Under the cherry moonquote:
Cherry - Dame Uit Surinamequote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prince - Under the cherry moonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
David Bowie - Fall Dog Bombs The Moon
David Bowie - Diamond Dogsquote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
David Bowie - Fall Dog Bombs The Moon
The Stranglers - Golden Brownquote:
Pavement - Gold Soundzquote:Op donderdag 20 april 2006 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Stranglers - Golden Brownom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duncan Brown - Goldquote:
Tom Browne - Funkin' For Jamaicaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duncan Browne - Goldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dead Kennedy's - Too drunk to fuckquote:
They Suckquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:33 schreef bukgeit het volgende:
Allmusic en ik kennen geen Gold van Duncan Browneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt er grappen over maken, feit is dat het spel zo niet werkt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
They Suckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lul niket ik kan dat nummer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je kunt er grappen over maken, feit is dat het spel zo niet werkt.
Laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul niket ik kan dat nummer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of je bedoelt Gold van Spandau Ballet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Gezocht maar niet gevonden.Bestaat het dan nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan me niet meer pijn doenquote:
My Morning Jacket - Goldenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef xericax het volgende:
golddigger- kanye west ft. jamie foxx
Amazing Stroopwafels - Oude Maaswegquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Jan Rot - By the docks of the golden river
Notourious B.I.G. - Juicyquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - Lan Van Maas En Waal
snoop dogg - gin and juicequote:
gloricz jim - faster now!quote:
TNT - better than betterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
the zutons - you will you won'tquote:
Deacon Blue - When will you (make my phone ring)?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the zutons - you will you won't
adult. - hand to phonequote:Op vrijdag 21 april 2006 10:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Deacon Blue - When will you (make my phone ring)?
Silver jews - room games and diamond rainquote:
Milli Vanilli - Blame it on the rainquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Silver jews - room game and diamond rain
Rammstein - Feuer freiquote:
DJ Jean - Supersoundsquote:
quote:
Dr. Hook - Baby makes her blue jeans talkquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
The Frank Popp Ensemble - Hip teens don't wear blue jeans
Blue Murder - Talk Talk Talkquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Dr. Hook - Baby makes her blue jeans talk
Urbanus - Madammen in een bontjasquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Psychedelic Furs - Pretty in Pink van het album Talktalktalk
quote:
Linda, Roos, Jessica & Katja?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:14 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Katja Schuurman - Druppels
Ryuichi Sakamoto - Drip Dripquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Linda, Roos, Jessica & Katja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Planet Orange - Drip Drop Drippin'
Status Quo - Down The Dustpipequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Johnny Cash - Down At Drippin' Springs
quote:
Stephen Stills - Change Partnersquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Manassas - Down the Road
Van dik hout - Stil in mijquote:
Urbanus van Anus - Bakske vol met stroquote:
Anal Cunt - I Sold Your Dog To A Chinese Restaurantquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Urbanus van Anus - Bakske vol met stro
Snoop Dogg - Drop it like it's hotquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Anal Cunt - I Sold Your Dog To A Chinese Restaurant
Nelly - Hot In Herrequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Snoop Dogg - Drop it like it's hot
Kahmal - The Elephant Songquote:
Adam Ant - Stand and deliverequote:
Paul McCartney - Hope on deliverancequote:Op vrijdag 21 april 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Adam Ant - Stand and delivereom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eddy Grant - Gimme hope Joannaquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Paul McCartney - Hope on deliverance
Ultravoc - Joan of Arcquote:
Joan Osborne - One of usquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ultravoc - Joan of Arcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spargo - You and mequote:
Sophie Zelmaniquote:
Bad Religion - Youquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Sophie Zelmaniom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.- You and himJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sugarcubes - Deusquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bad Religion - Youom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sweet - Ballroom blitzquote:
Sophie Ellis Baxtor - Murder on the dancefloorquote:
Lynyrd Skynyrd - Sweet home Alabamaquote:
It's Immaterial - Driving away from homequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lynyrd Skynyrd - Sweet home Alabamaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
It Bites - Calling all the heroesquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
It's Immaterial - Driving away from home
David Bowie - Heroesquote:
Tin Machine - Working Class Heroquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
David Bowie - Heroesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mick Jagger - Let's workquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Tin Machine - Working Class Hero
Dubbele punten jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heideroosjes - Ga werken lul!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mick Jagger - Let's workom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Miracles - Got A Jobquote:
Klein Orkest - Koos Werkeloosquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:22 schreef GLO het volgende:
[..]
The Miracles - Got A Jobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Henk & The Stainless Steel Band - Wij Willen WWquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Klein Orkest - Koos Werkeloosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Henk en Henk - Sinterklaasquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Henk & The Stainless Steel Band - Wij Willen WW
Het Goede Doel - Vriendschapquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk en Henk - Sinterklaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electric?quote:
Electric six - Danger! high voltagequote:Op zaterdag 22 april 2006 10:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electric?
Sneaker Pimps - Six undergroundquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:26 schreef Flibble het volgende:
[..]
Electric six - Danger! high voltage
Evanescence - Going underquote:
Tom Tom Club - Under the boardwalkquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:50 schreef Flibble het volgende:
[..]
Evanescence - Going under
Sneaker pimps!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Smoke City - Dark walkquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Tom Tom Club - Under the boardwalk
George Michael - Jesus to a childquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Jesus and Mary Chain - Darklands
Nightwish - Bless the Childquote:
Kate Bush - The man with the child in his eyesquote:
Nirvana - The Man Who Sold The Worldquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Kate Bush - The man with the child in his eyes
Ilse DeLange - World of Hurtquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nirvana - The Man Who Sold The World
counting crows - time and time againquote:
Black Crowes - Remedyquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
counting crows - time and time again
eels - cancer for the curequote:
Cure - Catchquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
eels - cancer for the cure
autopulver - remedy/surgeryquote:
Autolux - Here comes everybodyquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
autopulver - remedy/surgery
the beatles - here comes the sunquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Autolux - Here comes everybodyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
House of Love - The Beatles & The Stonesquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the beatles - here comes the sun
east 17 - house of lovequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
House of Love - The Beatles & The Stones
Racoon - Love you Morequote:
captain hollywood project - more and morequote:
Junkie XL - A little less conversationquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
captain hollywood project - more and more
kaiser chiefs - everyday i love you less and lessquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Junkie XL - A little less conversation
Chef - Choclate Salty Ballsquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
kaiser chiefs - everyday i love you less and less
shanks & bigfoot - sweet like chocolatequote:
Outlawz - Chocomelquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
shanks & bigfoot - sweet like chocolate
Outkast - Rosesquote:
dEUS - (for the) rosesquote:
robots in disguise - the dj's got a gunquote:
Goldie Lookin' Chain - Guns Don't Kill People, Rappers Doquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
robots in disguise - the dj's got a gun
sugarhill gang - rappers delightquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Goldie Lookin' Chain - Guns Don't Kill People, Rappers Do
Bloodhound Gang - Fire water burnquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
sugarhill gang - rappers delight
ik zie geen problemen met Seal
nofx - hotdog in a hallwayquote:
Elvis - Hounddogquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
nofx - hotdog in a hallway
dubbelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
elvis costello - watching the detectivesquote:
Dire Straits - Private Investigationsquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
elvis costello - watching the detectives
massive attack - spying glassquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dire Straits - Private Investigations
Nick Lowe - I love the sound of breaking glassquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
massive attack - spying glass
prodigy - break and enterquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Nick Lowe - I love the sound of breaking glass
members of mayday - rave olympia (enter the arena)quote:
Abba - S.O.S.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
members of mayday - rave olympia (enter the arena)
rhianna - sosquote:
faithless - salva mea (save me)quote:
Enigma - Mea culpaquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
faithless - salva mea (save me)
armand van helden - my my myquote:
De La Soul - Me myself and Iquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
armand van helden - my my my
live - i alonequote:
Survivor - Eye of the tiger.quote:
unkle - eye for an eyequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Survivor - Eye of the tiger.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Who - See me hear mequote:
Tubes - Don't Touch Me Therequote:Op zaterdag 22 april 2006 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Who - See me hear feel meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Outsiders - Touchequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Tubes - Don't Touch Me Thereom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edgar Broughton Band - Out Demon Outquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Outsiders - Touchom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U2 - Out of controlequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Edgar Broughton Band - Out Demon Outom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
US3 - Cantaloop (flip fantasia)quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
U2 - Out of controleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
UB40 - Rat in the kitchenquote:
JJ72 - October Swimmerquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
UB40 - Rat in the kitchenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U2 - Octoberquote:
Prince - Sometimes it snows in Aprilquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
U2 - Octoberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soul Asylum - April Foolquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Prince - Sometimes it snows in April
Scritti Politti - Asylums in Jerusalemquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soul Asylum - April Foolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Beatles - Fool on the hillquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soul Asylum - April Foolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ten CC - Egyptian Reggaequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Scritti Politti - Asylums in Jerusalem
Jonathan Richmond and the Modern Lovers, toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten CC - Egyptian Reggaeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johnny Cash - Walk the linequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Jonathan Richmond and the Modern Lovers, toch?
Bangles - Walk like an Egyptian
Hollywood Beyond - What's the color of money?quote:
Pink Floyd - Moneyquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hollywood Beyond - What's the color of money?
Def Rhymz - Doekoequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pink Floyd - Moneyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doequote:
Captain & Tenille - Do that to me one more timequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wudstik - Doemalauwquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Captain & Tenille - Do that to me one more time
Richman, ja. Tong haalt wel vaker dingen door elkaarquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Jonathan Richmond and the Modern Lovers, toch?
Redbone - Wounded kneequote:
Ton Lensink - Voetbalknieënquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Redbone - Wounded kneeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ton lebbink - Voetbalknieënquote:
Johan Cruijff - Oei oei, wat was me dat een loeiquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ton lebbink - Voetbalknieënom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johan - Pervolaquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Johan Cruijff - Oei oei, wat was me dat een loei
Soul Assassins - John 3:16quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Johan - Pervolaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Metallica - Fade to blackquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Faders - Girls can make you cry
Soundgarden - Blak hole sunquote:
Creed - don't stop dancingquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Cozy Powell - Dance with the Devil
ABBA- Dancing queenquote:
Queens of the Stone Age - Little Sisterquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
ABBA- Dancing queenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Creation-The Girls Are Nakedquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age - Little Sister
Luscious Jackson - Naked Eyequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
The Creation-The Girls Are Naked
Guano Apes - Open your eyesquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Ceriel het volgende:
Keane - Your Eyes Open
Guano Apes - Open your Eyesquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Ceriel het volgende:
Keane - Your Eyes Open
Robbie Williams - Me And My Monkeyquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Guano Apes - Open your eyes
volgende keer graag quotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
editquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Ceriel het volgende:
Keane - Your Eyes Open
Foo Fighters - Monkey wrenchquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:36 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Robbie Williams - Me And My Monkey
Ok.
Suzanne Vega - Left of centerquote:
Breakfast Club - Right on trackquote:
Stealer's Wheel - Stuck In The Middlequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Suzanne Vega - Left of centerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop