autopulver - remedy/surgeryquote:
Autolux - Here comes everybodyquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
autopulver - remedy/surgery
the beatles - here comes the sunquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Autolux - Here comes everybodyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
House of Love - The Beatles & The Stonesquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the beatles - here comes the sun
east 17 - house of lovequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
House of Love - The Beatles & The Stones
Racoon - Love you Morequote:
captain hollywood project - more and morequote:
Junkie XL - A little less conversationquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
captain hollywood project - more and more
kaiser chiefs - everyday i love you less and lessquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Junkie XL - A little less conversation
Chef - Choclate Salty Ballsquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
kaiser chiefs - everyday i love you less and less
shanks & bigfoot - sweet like chocolatequote:
Outlawz - Chocomelquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
shanks & bigfoot - sweet like chocolate
Outkast - Rosesquote:
dEUS - (for the) rosesquote:
robots in disguise - the dj's got a gunquote:
Goldie Lookin' Chain - Guns Don't Kill People, Rappers Doquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
robots in disguise - the dj's got a gun
sugarhill gang - rappers delightquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Goldie Lookin' Chain - Guns Don't Kill People, Rappers Do
Bloodhound Gang - Fire water burnquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
sugarhill gang - rappers delight
ik zie geen problemen met Seal
nofx - hotdog in a hallwayquote:
Elvis - Hounddogquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
nofx - hotdog in a hallway
dubbelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
elvis costello - watching the detectivesquote:
Dire Straits - Private Investigationsquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
elvis costello - watching the detectives
massive attack - spying glassquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dire Straits - Private Investigations
Nick Lowe - I love the sound of breaking glassquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
massive attack - spying glass
prodigy - break and enterquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Nick Lowe - I love the sound of breaking glass
members of mayday - rave olympia (enter the arena)quote:
Abba - S.O.S.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
members of mayday - rave olympia (enter the arena)
rhianna - sosquote:
faithless - salva mea (save me)quote:
Enigma - Mea culpaquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
faithless - salva mea (save me)
armand van helden - my my myquote:
De La Soul - Me myself and Iquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
armand van helden - my my my
live - i alonequote:
Survivor - Eye of the tiger.quote:
unkle - eye for an eyequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Survivor - Eye of the tiger.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Who - See me hear mequote:
Tubes - Don't Touch Me Therequote:Op zaterdag 22 april 2006 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Who - See me hear feel meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Outsiders - Touchequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Tubes - Don't Touch Me Thereom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edgar Broughton Band - Out Demon Outquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Outsiders - Touchom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U2 - Out of controlequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Edgar Broughton Band - Out Demon Outom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
US3 - Cantaloop (flip fantasia)quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
U2 - Out of controleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
UB40 - Rat in the kitchenquote:
JJ72 - October Swimmerquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
UB40 - Rat in the kitchenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
U2 - Octoberquote:
Prince - Sometimes it snows in Aprilquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
U2 - Octoberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop