Soul Asylum - April Foolquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Prince - Sometimes it snows in April
Scritti Politti - Asylums in Jerusalemquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soul Asylum - April Foolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Beatles - Fool on the hillquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soul Asylum - April Foolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ten CC - Egyptian Reggaequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Scritti Politti - Asylums in Jerusalem
Jonathan Richmond and the Modern Lovers, toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten CC - Egyptian Reggaeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johnny Cash - Walk the linequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Jonathan Richmond and the Modern Lovers, toch?
Bangles - Walk like an Egyptian
Hollywood Beyond - What's the color of money?quote:
Pink Floyd - Moneyquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hollywood Beyond - What's the color of money?
Def Rhymz - Doekoequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pink Floyd - Moneyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doequote:
Captain & Tenille - Do that to me one more timequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wudstik - Doemalauwquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Captain & Tenille - Do that to me one more time
Richman, ja. Tong haalt wel vaker dingen door elkaarquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Jonathan Richmond and the Modern Lovers, toch?
Redbone - Wounded kneequote:
Ton Lensink - Voetbalknieënquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Redbone - Wounded kneeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ton lebbink - Voetbalknieënquote:
Johan Cruijff - Oei oei, wat was me dat een loeiquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ton lebbink - Voetbalknieënom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johan - Pervolaquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Johan Cruijff - Oei oei, wat was me dat een loei
Soul Assassins - John 3:16quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Johan - Pervolaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Metallica - Fade to blackquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Faders - Girls can make you cry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop