Patrick hernandez - Born to be alivequote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Born In The USA
Pearl Jam - Alivequote:Op donderdag 20 april 2006 21:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
Patrick hernandez - Born to be alive
The Ramones - Surfin' birdquote:
The Beatles - Blackbirdquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Ramones - Surfin' birdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frank Boeijen - Zwart Witquote:
Michael Jackson - Black Or Whitequote:Op donderdag 20 april 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Boeijen - Zwart Witom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bing Crosby - White Christmasquote:
Velvet Underground - White Light/White Heatquote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bing Crosby - White Christmasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gene Clark - White Lightquote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Velvet Underground - White Light/White Heat
quote:
David Bowie - Teenage Wildlifequote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef GLO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Undertones - Teenage Kicks
Prince - Under the cherry moonquote:
Cherry - Dame Uit Surinamequote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prince - Under the cherry moonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
David Bowie - Fall Dog Bombs The Moon
David Bowie - Diamond Dogsquote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
David Bowie - Fall Dog Bombs The Moon
The Stranglers - Golden Brownquote:
Pavement - Gold Soundzquote:Op donderdag 20 april 2006 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Stranglers - Golden Brownom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duncan Brown - Goldquote:
Tom Browne - Funkin' For Jamaicaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duncan Browne - Goldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dead Kennedy's - Too drunk to fuckquote:
They Suckquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:33 schreef bukgeit het volgende:
Allmusic en ik kennen geen Gold van Duncan Browneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt er grappen over maken, feit is dat het spel zo niet werkt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
They Suckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lul niket ik kan dat nummer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je kunt er grappen over maken, feit is dat het spel zo niet werkt.
Laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul niket ik kan dat nummer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of je bedoelt Gold van Spandau Ballet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Gezocht maar niet gevonden.Bestaat het dan nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan me niet meer pijn doenquote:
My Morning Jacket - Goldenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef xericax het volgende:
golddigger- kanye west ft. jamie foxx
Amazing Stroopwafels - Oude Maaswegquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Jan Rot - By the docks of the golden river
Notourious B.I.G. - Juicyquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - Lan Van Maas En Waal
snoop dogg - gin and juicequote:
gloricz jim - faster now!quote:
TNT - better than betterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop