Eels - I like birdsquote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De Electronica's - De Vogeltjesdans
The Crickets - I Fought The Lawquote:Op donderdag 20 april 2006 20:16 schreef Flibble het volgende:
[..]
Beastie boys - Fight for your right
Patrick hernandez - Born to be alivequote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Born In The USA
Pearl Jam - Alivequote:Op donderdag 20 april 2006 21:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
Patrick hernandez - Born to be alive
The Ramones - Surfin' birdquote:
The Beatles - Blackbirdquote:Op donderdag 20 april 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Ramones - Surfin' birdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frank Boeijen - Zwart Witquote:
Michael Jackson - Black Or Whitequote:Op donderdag 20 april 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Boeijen - Zwart Witom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop