das heel erg snelquote:Op donderdag 20 april 2006 07:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsja, het is hier anders soms best gezellig! het laatste topic was zelf binnen 50 uur vol
Is dat nieuw?quote:
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Praten over afleveringen die we over 2 jaar in Nederland kunnen zien. [afbeelding]
Dat zou nog snel zijn. Hoewel The Box nu bij seizoen 7 is volgens mij. Maar het zou me niets verbazen als ze van de ene op de andere dag weer midden in s3 verder gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Praten over afleveringen die we over 2 jaar in Nederland kunnen zien. [afbeelding]
Ik ben maar eens begonnen met seizoen 1 t/m 9 te downloaden afgelopen weekend. 19.5 GBquote:Op donderdag 20 april 2006 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.
Jij bent natuurlijk ook al bij aflevering 19 van Prison Break?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.
En dan een SP-week houden!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben maar eens begonnen met seizoen 1 t/m 9 te downloaden afgelopen weekend. 19.5 GB
Uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook al bij aflevering 19 van Prison Break?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hadden ze ook een dag-marathon. Volgens mij heb ik de videobanden nog steeds
Ik heb de eerste 5 seizoen nu op DVD en de rest nog op mijn schijf. Origineel uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
Ik het thuis nog 3 videobanden (!!) van seizoen 1 en 2. Originele ...
Ha, heel veul plezier dan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook. Op vakantie dan wel
Ronde van Sardinië rijden
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef Remzz het volgende:
Idd veeel plezier en succes
Ik ga ook weg, weekendje Engeland
Ach ja over 3 dagen heb ik het er al weer opzitten en ga jij nog een week naar Spanjequote:Op vrijdag 21 april 2006 07:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moet nog twee weken wachten voor ik ene week naar Spanje ga..
hef vun in inglend
Snooker is rustgevend.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:15 schreef mitt het volgende:
Drukte alweer overgewaaid?
En op dit moment ook goed voor de slaap.quote:
Slaap ze vrindjequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:19 schreef mitt het volgende:
[..]
En op dit moment ook goed voor de slaap.
Prima, dan kom ik terug.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:15 schreef mitt het volgende:
Drukte alweer overgewaaid?
Nee, helaas niet.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:24 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Even was ik er blij om want Lopez liep behoorlijk te choken in zijn partij tegen hem.
Mijn huidige team is mogelijk wel op het nippertje genoeg om de mede-fokkers te verslaan.
Ik heb Roger en Rafael
Dan ben ik weer weg.quote:
2 x Roger natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie van beiden gaat winnen. In MC en op RG
quote:
Wij moeten vanmiddag ook uitspelen. Verder dan vanmiddag hoeven we de hele competitie niet. Bijna 15 kilometer!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef pfaf het volgende:
Een uitwedstrijd om 8.45 15 km van 'huis' Wie dat bedacht heeft.
Ik wil er niet eens aan denken, pfap.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:30 schreef pfaf het volgende:
Dan had jij gisterenavond de kroeg moeten laten schieten.
Om nog maar te zwijgen over vannacht, als ik er weer achter kom dat ik 24 uur wakker ben en weer 3 dagen recuperatie nodig ben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan denken, pfap.
Ik leef met je mee.
Wat een woordkeuzequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:34 schreef pfaf het volgende:
recuperatie
Hierheenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godschristus, waar is de zon nou weer heen?
Hij speelt verstoppertje. Telkens als ik buiten kom, gaat ie wegquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou, niet naar mij iig
nu ook nog niet nodig.. toch op 't werk...
Zelfs geen zon daarquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:40 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi. Ik heb ook zon nodig
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:46 schreef Brahimov het volgende:
Ik ben over m'n wielerprono aan het nadenken, kom er nog niet uit
Hij won vorig jaar...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:51 schreef MiLalaa het volgende:
oh nee dat probleem heb ik niet.
zaterdagquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:55 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind die Vino maar niks dus die komt bij mij uberhaupt niet in m'n lijstje, ook al is ie in megavorm.
Weten jullie trouwens wat voor speciale dag het is?![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:55 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind die Vino maar niks dus die komt bij mij uberhaupt niet in m'n lijstje, ook al is ie in megavorm.
Weten jullie trouwens wat voor speciale dag het is?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:00 schreef komrad het volgende:
Feliicteer hier MIlalaa met haar 24e verjaardag
Nevermindquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:59 schreef MiLalaa het volgende:
edit foutje verkeerd begrepen
Je ster is rijzendequote:Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
een topic in GC oh hellup
dat was nou niet direct m'n bedoeling ..
denk ik ook een keer aardig te zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
een topic in GC oh hellup
dat was nou niet direct m'n bedoeling ..
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind het natuurlijk WEL heel lief van je![]()
Hou de deurbel in de gaten!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
Het is wel meteen stil hier ..zijn jullie soms allemaal vertrokken richting hier voor een taartje?
volgens mij duurt het nog wel ff voor ik er ben dan, maar taartquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
Het is wel meteen stil hier ..zijn jullie soms allemaal vertrokken richting hier voor een taartje?
er werd gebeld, ik had wat te doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:17 schreef komrad het volgende:
heb vanavond al een andere verjaardag dus ga het helaasch niet redden
appeltaartquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
daar hebben ze vast geen zelfgemaakte appeltaart
![]()
nee, absoluut niet... gelukkig issie al gestopt met zingenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
Marco Borsato? Ik ben niet zo'n fan.. jij wel jelle?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
daar hebben ze vast geen zelfgemaakte appeltaart
![]()
Definitief?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, absoluut niet... gelukkig issie al gestopt met zingen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
oh. De bel. Daar zul je Brahimov hebben. Tot later![]()
veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
doe mij ook zo'n prive straalvliegtuigquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
![]()
Groningen - Ergens in Zeeland: 29 minuten. Dat zou wat zijn![]()
Voor een keertje mag er wel gezwaaid worden:quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
Frans?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:37 schreef snellejelle het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg Frans gesproken voor vandaag![]()
Tiens!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jups voor mijn werk. al een keer over tien naar Frankrijk gebeld (ik werk in 't toerisme)
ja die prono..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:46 schreef komrad het volgende:
ik spreek gewoon geen frans, is echt hopeloos
maareh ik zit nog steeds met mijn prono
Mooie taal, mooi landquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef MiLalaa het volgende:
frans, wat leuk dat jullie dat kunnen![]()
Ik heb het wel 6 jaar gehad als vak, maar tis nou niet echt je-van-het.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mooie taal, mooi land
BTW, MiLalaa, je feli-topic is dicht
Zoveel te doen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
ik zag het van het topicnee hoor ik vind het allang best
![]()
En frans is zeker een mooie taal. Zou het graag fatsoenlijk kunnen spreken want kom nu niet verder dan lezen en wat schrijven. Maar ja ik wil ook nog beter spaans kunnen, duits verbeteren en italiaans leren.. Wat een drukte. Er zal dus wel niets van terecht komen.
En de appeltaart was lekker jamaar er is nog wat over
hey appeltaart meisjequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef MiLalaa het volgende:
frans, wat leuk dat jullie dat kunnen![]()
Ik heb het wel 6 jaar gehad als vak, maar tis nou niet echt je-van-het.
ja je woont zo ver weg he, dus ff langskomen zit er niet in voor een stukje appeltaartquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
ik zag het van het topicnee hoor ik vind het allang best
![]()
En frans is zeker een mooie taal. Zou het graag fatsoenlijk kunnen spreken want kom nu niet verder dan lezen en wat schrijven. Maar ja ik wil ook nog beter spaans kunnen, duits verbeteren en italiaans leren.. Wat een drukte. Er zal dus wel niets van terecht komen.
En de appeltaart was lekker jamaar er is nog wat over
We hebben de mods niet mee, terwijl we toch zo keurig zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef komrad het volgende:
[..]
een of andere pauperige mod vond dat niet nodig
Als je met Fransen kunt telefoneren, is het vast wel goed. Dat vond ik een ramp bij m'n stagequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hey appeltaart meisje![]()
leuke verjaardag totnutoe?
En zo goed is mijn Frans niet hoor
Ach ik lul maar wat en versta de helft van wat ze terug zeggenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als je met Fransen kunt telefoneren, is het vast wel goed. Dat vond ik een ramp bij m'n stage![]()
Doctor Who mét Billie, SJquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:25 schreef snellejelle het volgende:
Liverpool
Paul de Leeuw is weer hilarisch
Was eenmalig je mag ook meefeliciteren trouwensquote:
Waldorf & Stadler denken daar anders over, geloof ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het niveau stijgt
een SC zoals een SC bedoeld is
een beetje vers bloed kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waldorf & Stadler denken daar anders over, geloof ik![]()
Echt gemingled wordt er nog niet...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een beetje vers bloed kan nooit kwaad
misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Echt gemingled wordt er nog niet...
Dat hou je toch in een bar. Zolang onze hoek gezellig is, maakt het mij niet uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien maar beter ook
ik vind die linkerkant van de bar maar niets
de winterhoek is topquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:13 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat hou je toch in een bar. Zolang onze hoek gezellig is, maakt het mij niet uit![]()
o.a.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 09:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
o.a.
Er is vandaag weer zoveel lekkere sport
* London Marathon
* Luik-Bastenaken-Luik
* Formule 1 San Marino
* Feyenoord - Ajax & AZ - Groningen
* WK Snooker
Ik zal nog wel meer vergeten zijn, maar het is nog vroeg.quote:
Ik neem ook een bakjequote:Op zondag 23 april 2006 09:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik zal nog wel meer vergeten zijn, maar het is nog vroeg.
Eerst maar eens een pot sterke koffie en dan zien we wel weer verder.
Misschien dat het hier niet mag maar Milallaa ik ben te laat met feliciteren exuce moiquote:
Ik moet mijn slaapkamer nog stofzuigen, en in de tuin wat onkruid wieden en dat allemaal voor L-B-Lquote:
Ik wist hem gister ook goed te raken.quote:
Ik had m'n computer gewoon nog aanstaan.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 09:34 schreef Bruce117 het volgende:
o.a.
* London Marathon
* Luik-Bastenaken-Luik
* Formule 1 San Marino
* WK Snooker
* Federer - Nadal
en de rest kan me gestolen wordenquote:Op zondag 23 april 2006 09:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
o.a.
* London Marathon
* Luik-Bastenaken-Luik
* Formule 1 San Marino
* WK Snooker
Ben je inmiddels al klaar? Hup hup!quote:Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef maril het volgende:
Ik moet mijn slaapkamer nog stofzuigen, en in de tuin wat onkruid wieden en dat allemaal voor L-B-L
ik heb er geen zin in![]()
Mijn slaapkamer (het huis boven eigenlijk met 3 katten dan weet je het welquote:Op zondag 23 april 2006 12:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al klaar? Hup hup!
Je hebt nog eventjes he..![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef XL het volgende:
Wat zijn volleyballers toch onsportief zeg!
Ja, dat wel ja!quote:
Valverde bijvoorbeeldquote:Op zondag 23 april 2006 14:24 schreef snellejelle het volgende:
Zo, nu nog een mooie winnaar bij L-B-L
24842
Ik niet hoor, Spongebob the movie gekeken.quote:
Hadi Mirri! Ook van de sportzondag aan het genieten? Of van het mooie weer?quote:Op zondag 23 april 2006 14:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik niet hoor, Spongebob the movie gekeken.Had geen alcohol nodig om een goeie avond te hebben.
![]()
Ik wilde volleybal even volgen, maar ik ben vergeten de laatste set te kijken. Wielrennen interesseert me even niet. Ik moet vandaag veel voor school doen. Zondag is altijd mijn leerdag.quote:Op zondag 23 april 2006 14:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hadi Mirri! Ook van de sportzondag aan het genieten? Of van het mooie weer?
Succes!quote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wilde volleybal even volgen, maar ik ben vergeten de laatste set te kijken. Wielrennen interesseert me even niet. Ik moet vandaag veel voor school doen. Zondag is altijd mijn leerdag.![]()
Heb ook zin in vakantie, maar moet wachten tot Hemelvaartquote:Op zondag 23 april 2006 15:22 schreef snellejelle het volgende:
Zondag is mijn uitrustdag
straks weer vijf dagen werken
nog 13 nachtjes en dan vakantie![]()
Jij ook?!quote:Op zondag 23 april 2006 15:22 schreef snellejelle het volgende:
Zondag is mijn uitrustdag
straks weer vijf dagen werken
nog 13 nachtjes en dan vakantie![]()
Ik ga naar Salou (quote:Op zondag 23 april 2006 15:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij ook?!Ik over 14 nachtjes. Dan ga ik naar Rome.
![]()
Waar ga jij heen?![]()
Rome is mooi!quote:Op zondag 23 april 2006 15:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij ook?!Ik over 14 nachtjes. Dan ga ik naar Rome.
![]()
Waar ga jij heen?![]()
Edit: of bedoel je met vakantie dat je dan vrij hebt?Ook prettig natuurlijk.
maarrrrr ondertussen zit je wel te fokkenquote:Op zondag 23 april 2006 15:30 schreef Bruce117 het volgende:
Ik voel me weer sportjunk.
1 TV op SBS voor de F1 en 1 op Studio Sport voor het wielrennen.
foto's?quote:Op zondag 23 april 2006 15:30 schreef komrad het volgende:
Milalaa, LBL gaat mooi worden, koers is al goed hardgemaakt
foto's Milalaa
goede verjaardag gehad
quote:Op zondag 23 april 2006 15:30 schreef Bruce117 het volgende:
Ik voel me weer sportjunk.
1 TV op SBS voor de F1 en 1 op Studio Sport voor het wielrennen.
Wat een geluk heb jij!quote:Op zondag 23 april 2006 15:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik ga naar Salou (). Samen met een vriend die de reis heeft gewonnen
En nee, niet met de bus
Rome....
Ja, mag dat niet.quote:Op zondag 23 april 2006 15:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maarrrrr ondertussen zit je wel te fokken
btw, 2 TV's
Vliegenquote:Op zondag 23 april 2006 15:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat een geluk heb jij!Ga je met het vliegtuig?
Ik ga wel met de bus, en daar zie ik behoorlijk tegenop.
Lijkt me wel gezellig als mee gaat Milalaa, maar er gaan 65 tieners mee. Weet je zeker dat mee wilt?![]()
ohja hoor, ik ben ook heel kinderlijkquote:Op zondag 23 april 2006 15:32 schreef Mirri het volgende:
Lijkt me wel gezellig als mee gaat Milalaa, maar er gaan 65 tieners mee. Weet je zeker dat mee wilt?![]()
tuurlijk mag datquote:Op zondag 23 april 2006 15:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja, mag dat niet.
Van 1 hoor ik alleen maar het geluid.
Heb ze niet naast elkaar staan als je dat soms dacht.
We gaan 11 dagen (incl reisdagen dus), we stoppen onderweg 3 dagen in Florence, dus dat wordt allemaal onwijs gaaf natuurlijk!quote:Op zondag 23 april 2006 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja hoor, ik ben ook heel kinderlijk![]()
![]()
Hoe lang ga je? Ik was eens 6 dagen in Rome. In november. En het was heeeel warm![]()
Firenzequote:Op zondag 23 april 2006 15:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
We gaan 11 dagen (incl reisdagen dus), we stoppen onderweg 3 dagen in Florence, dus dat wordt allemaal onwijs gaaf natuurlijk!![]()
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik erover aan het denken ben om een 3e te kopen voor op de slaapkamer.quote:Op zondag 23 april 2006 15:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat![]()
ik heb maar 1 TV
Ja, wat is Firenze, ik heb erover gelezen, volgens mij heet onze camping zo.quote:
Firenze is de Italiaanse naam voor Florencequote:Op zondag 23 april 2006 15:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, wat is Firenze, ik heb erover gelezen, volgens mij heet onze camping zo.
Trouwens, David van Michelangelo staat toch in Florence, of toch in Rome?![]()
David staat in Florence AKA Firenze. Piazza del Populo, als ik het wel heb. Met vijgebladquote:Op zondag 23 april 2006 15:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, wat is Firenze, ik heb erover gelezen, volgens mij heet onze camping zo.
Trouwens, David van Michelangelo staat toch in Florence, of toch in Rome?![]()
Oh..quote:Op zondag 23 april 2006 15:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
firenze is de italiaanse naam voor florence![]()
nog niet, maar Madrid is nog verquote:Op zondag 23 april 2006 15:54 schreef Brahimov het volgende:
De trekker maakt rechtsomkeerd
Jaquote:
kloptquote:Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja
Na de 0-1 had ik weer ff hoop....
Maar ach 13e had niemand durfen te denken aan het begin van het seizoen
Tenminste ik neem aan dat je het over Heracles hebt
Wielrennen ook balenquote:Op zondag 23 april 2006 16:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klopt
aha toch gewonnen! ik was afgeleid door wielrennen
dat is het enige wat wel goed gingquote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef MiLalaa het volgende:
nog niet zo'n succesvolle dag tot nu toe.
De voetbaluitslagen zijn ook niet echt hoe ik ze had willen zien.
Hup Nadal!
Iew Nadal.quote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef MiLalaa het volgende:
nog niet zo'n succesvolle dag tot nu toe.
Uiteindelijk wou ik juist toch niet dat Valverde zou winnen en hij won![]()
Alonso kon Schumi niet inhalen
De voetbaluitslagen zijn ook niet echt hoe ik ze had willen zien.
Hup Nadal!
Roger vind ik eng.quote:Op zondag 23 april 2006 16:56 schreef Mirri het volgende:
Iew Nadal.![]()
Ik dacht dat jij niet van gladjakkers hield.![]()
Roger is leuker![]()
Hou a.u.b. op over de wielerprono, mijn hele humeur is naar de klote door die prono.quote:Op zondag 23 april 2006 17:39 schreef Brahimov het volgende:
edit: doe daar de wielerprono maar bij
quote:Op zondag 23 april 2006 18:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hou a.u.b. op over de wielerprono, mijn hele humeur is naar de klote door die prono.![]()
Geen idee, ik keek even op de ATP site (voor het eerst) en precies op dat moment was het matchpoint...quote:Op zondag 23 april 2006 18:32 schreef MiLalaa het volgende:
mooie afsluiting van de sportmiddag dan. Was het nog ergens te zien?
Idd, en Federer heeft dit jaar z'n tweede partij verloren, weer tegen Nadal. Slechte vooruitzichten voor RG...quote:Op zondag 23 april 2006 18:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet eens vijf sets..
hij is nu ruim 40 wedstrijden op gravel ongeslagen toch?
pfffffffff
Geeft niet, maar ik baal er zo vreselijk van.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef snellejelle het volgende:
vrij lege bar
kan ik wel mooi aan de tap hanger
quote:Op zondag 23 april 2006 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha ook een biertje voor de jongedame?
ben je wel zestien?
ID graag![]()
ach, ik "stond" toch aan de tapquote:Op zondag 23 april 2006 20:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer ben jij de barman van deze sportbar?![]()
Lekker hoor! Eetse.quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb nog 1 stukje taart over. En dat ga ik nu etenaardbeienbavarois
eet smakelijkquote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef MiLalaa het volgende:
Bier met aardbei wel hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eet smakelijk
aardbei met bier is toch niet lekker
quote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bier met aardbei wel hoor!![]()
Als je maar eerste de bier opdrinkt, dan smaakt de aardbei lekker zoet.![]()
ook zonder m&s zekerquote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef Brahimov het volgende:
Doe mij maar koffie!
Hmmm, zou best smaken bij de koffiequote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef MiLalaa het volgende:
Un café noir, s.v.p.quote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook zonder m&s zeker
lekker goedkoop!
Ik drink eigenlijk het liefst wijn, ben niet zo'n bierdrinker...quote:
whehehequote:Op zondag 23 april 2006 20:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk het liefst wijn, ben niet zo'n bierdrinker...![]()
Maar heb tijdens de Spongebob film 2 van die zoute mixdrankjes op...niet mijn favoriet..![]()
ik heb het stiekum aangepast, ik vond het namelijk zo leukquote:Op zondag 23 april 2006 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
typfout.![]()
Ik dacht laat ik het snel verbeteren, maar jij was te snel met je quote.
Nerd!![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb het stiekum aangepast, je was snel genoeg met verbeteren
quote:Op zondag 23 april 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb het stiekum aangepast, je was snel genoeg met verbeteren
aha! niet gezien.quote:Op zondag 23 april 2006 20:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Er stond zelfs zoute misdrankjes. Maar die x had je laten staan!![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 20:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha! niet gezien.
met zoute drankjes is wel een hoop mis dus dan klopte het wel weer
maarreh, ben jij niet een beetje oud voor Spongebobquote:Op zondag 23 april 2006 20:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dus zoute nootjes met zoete mixdrankjes op.![]()
Anders moest ik computerspelletjes gaan doen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maarreh, ben jij niet een beetje oud voor Spongebob
okee, beter SB dan computerspelletjes, dat snap ik welquote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Anders moest ik computerspelletjes gaan doen.![]()
Dat heb je nu eenmaal met jongens van 16..
Bovendien was de film erg grappig, ik proeste bijna mijn zoute misdrankje over de grond.
![]()
Denk het wel. Z'n woorden, z'n blik, z'n houding: alles wees er volgens mij op dat dit z'n laatste wedstrijd voor Feijenoord wasquote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een huilende Dirk Kuijt, wat is er aan de hand?
Gaat ie weg bij Feyenoord?
ik denk het ook..quote:Op zondag 23 april 2006 20:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Denk het wel. Z'n woorden, z'n blik, z'n houding: alles wees er volgens mij op dat dit z'n laatste wedstrijd voor Feijenoord was
quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk het ook..
hij zal nu wel es om de knikkers willen gaan spelen...
Ik weet het nog niet.quote:
Londen - Katwijk is niet zo ver varenquote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Las vandaag in VBL dat zijn vader kanker heeft en het niet zo goed gaat. Je weet natuurlijk nooit of iets wat je in VBL leest klopt, maar als het waar is, lijkt Kuijt me wel het type dat dan niet graag naar het buitenland gaat.
Maar je weet het nooit zeker.
MiLalaa heeft aardbeienbavarois over (inmiddels opgegeten, denk ik), Mirri heeft Spongebob gekeken en Pfap en XL zijn retedronken geworden gisterenquote:Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef komrad het volgende:
wat is er allemaal gebeurd hier sinds vanmiddag??
ben nog steeds zuur dat boogie niet gewonnen heeft
Ik bedoelde het nog serieus ookquote:
marilquote:Op zondag 23 april 2006 23:02 schreef maril het volgende:
bij mij deed hij het ook niet.
The usual......quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
en Pfap en XL zijn retedronken geworden gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |