Definitief?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, absoluut niet... gelukkig issie al gestopt met zingen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
oh. De bel. Daar zul je Brahimov hebben. Tot later![]()
veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
doe mij ook zo'n prive straalvliegtuigquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
![]()
Groningen - Ergens in Zeeland: 29 minuten. Dat zou wat zijn![]()
Voor een keertje mag er wel gezwaaid worden:quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
Frans?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:37 schreef snellejelle het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg Frans gesproken voor vandaag![]()
Tiens!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jups voor mijn werk. al een keer over tien naar Frankrijk gebeld (ik werk in 't toerisme)
ja die prono..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:46 schreef komrad het volgende:
ik spreek gewoon geen frans, is echt hopeloos
maareh ik zit nog steeds met mijn prono
Mooie taal, mooi landquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef MiLalaa het volgende:
frans, wat leuk dat jullie dat kunnen![]()
Ik heb het wel 6 jaar gehad als vak, maar tis nou niet echt je-van-het.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mooie taal, mooi land
BTW, MiLalaa, je feli-topic is dicht
Zoveel te doen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
ik zag het van het topicnee hoor ik vind het allang best
![]()
En frans is zeker een mooie taal. Zou het graag fatsoenlijk kunnen spreken want kom nu niet verder dan lezen en wat schrijven. Maar ja ik wil ook nog beter spaans kunnen, duits verbeteren en italiaans leren.. Wat een drukte. Er zal dus wel niets van terecht komen.
En de appeltaart was lekker jamaar er is nog wat over
hey appeltaart meisjequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef MiLalaa het volgende:
frans, wat leuk dat jullie dat kunnen![]()
Ik heb het wel 6 jaar gehad als vak, maar tis nou niet echt je-van-het.
ja je woont zo ver weg he, dus ff langskomen zit er niet in voor een stukje appeltaartquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
ik zag het van het topicnee hoor ik vind het allang best
![]()
En frans is zeker een mooie taal. Zou het graag fatsoenlijk kunnen spreken want kom nu niet verder dan lezen en wat schrijven. Maar ja ik wil ook nog beter spaans kunnen, duits verbeteren en italiaans leren.. Wat een drukte. Er zal dus wel niets van terecht komen.
En de appeltaart was lekker jamaar er is nog wat over
We hebben de mods niet mee, terwijl we toch zo keurig zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef komrad het volgende:
[..]
een of andere pauperige mod vond dat niet nodig
Als je met Fransen kunt telefoneren, is het vast wel goed. Dat vond ik een ramp bij m'n stagequote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hey appeltaart meisje![]()
leuke verjaardag totnutoe?
En zo goed is mijn Frans niet hoor
Ach ik lul maar wat en versta de helft van wat ze terug zeggenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als je met Fransen kunt telefoneren, is het vast wel goed. Dat vond ik een ramp bij m'n stage![]()
Doctor Who mét Billie, SJquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:25 schreef snellejelle het volgende:
Liverpool
Paul de Leeuw is weer hilarisch
Was eenmalig je mag ook meefeliciteren trouwensquote:
Waldorf & Stadler denken daar anders over, geloof ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het niveau stijgt
een SC zoals een SC bedoeld is
een beetje vers bloed kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waldorf & Stadler denken daar anders over, geloof ik![]()
Echt gemingled wordt er nog niet...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een beetje vers bloed kan nooit kwaad
misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Echt gemingled wordt er nog niet...
Dat hou je toch in een bar. Zolang onze hoek gezellig is, maakt het mij niet uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien maar beter ook
ik vind die linkerkant van de bar maar niets
de winterhoek is topquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:13 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat hou je toch in een bar. Zolang onze hoek gezellig is, maakt het mij niet uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |