das heel erg snelquote:Op donderdag 20 april 2006 07:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsja, het is hier anders soms best gezellig! het laatste topic was zelf binnen 50 uur vol
Is dat nieuw?quote:
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Praten over afleveringen die we over 2 jaar in Nederland kunnen zien. [afbeelding]
Dat zou nog snel zijn. Hoewel The Box nu bij seizoen 7 is volgens mij. Maar het zou me niets verbazen als ze van de ene op de andere dag weer midden in s3 verder gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Praten over afleveringen die we over 2 jaar in Nederland kunnen zien. [afbeelding]
Ik ben maar eens begonnen met seizoen 1 t/m 9 te downloaden afgelopen weekend. 19.5 GBquote:Op donderdag 20 april 2006 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.
Jij bent natuurlijk ook al bij aflevering 19 van Prison Break?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.
En dan een SP-week houden!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben maar eens begonnen met seizoen 1 t/m 9 te downloaden afgelopen weekend. 19.5 GB
Uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook al bij aflevering 19 van Prison Break?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hadden ze ook een dag-marathon. Volgens mij heb ik de videobanden nog steeds
Ik heb de eerste 5 seizoen nu op DVD en de rest nog op mijn schijf. Origineel uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
Ik het thuis nog 3 videobanden (!!) van seizoen 1 en 2. Originele ...
Ha, heel veul plezier dan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook. Op vakantie dan wel
Ronde van Sardinië rijden
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef Remzz het volgende:
Idd veeel plezier en succes
Ik ga ook weg, weekendje Engeland
Ach ja over 3 dagen heb ik het er al weer opzitten en ga jij nog een week naar Spanjequote:Op vrijdag 21 april 2006 07:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moet nog twee weken wachten voor ik ene week naar Spanje ga..
hef vun in inglend
Snooker is rustgevend.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:15 schreef mitt het volgende:
Drukte alweer overgewaaid?
En op dit moment ook goed voor de slaap.quote:
Slaap ze vrindjequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:19 schreef mitt het volgende:
[..]
En op dit moment ook goed voor de slaap.
Prima, dan kom ik terug.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:15 schreef mitt het volgende:
Drukte alweer overgewaaid?
Nee, helaas niet.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:24 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Even was ik er blij om want Lopez liep behoorlijk te choken in zijn partij tegen hem.
Mijn huidige team is mogelijk wel op het nippertje genoeg om de mede-fokkers te verslaan.
Ik heb Roger en Rafael
Dan ben ik weer weg.quote:
2 x Roger natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie van beiden gaat winnen. In MC en op RG
quote:
Wij moeten vanmiddag ook uitspelen. Verder dan vanmiddag hoeven we de hele competitie niet. Bijna 15 kilometer!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef pfaf het volgende:
Een uitwedstrijd om 8.45 15 km van 'huis' Wie dat bedacht heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |