quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef Remzz het volgende:
Idd veeel plezier en succes
Ik ga ook weg, weekendje Engeland
Ach ja over 3 dagen heb ik het er al weer opzitten en ga jij nog een week naar Spanjequote:Op vrijdag 21 april 2006 07:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moet nog twee weken wachten voor ik ene week naar Spanje ga..
hef vun in inglend
Snooker is rustgevend.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:15 schreef mitt het volgende:
Drukte alweer overgewaaid?
En op dit moment ook goed voor de slaap.quote:
Slaap ze vrindjequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:19 schreef mitt het volgende:
[..]
En op dit moment ook goed voor de slaap.
Prima, dan kom ik terug.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:15 schreef mitt het volgende:
Drukte alweer overgewaaid?
Nee, helaas niet.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:24 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Even was ik er blij om want Lopez liep behoorlijk te choken in zijn partij tegen hem.
Mijn huidige team is mogelijk wel op het nippertje genoeg om de mede-fokkers te verslaan.
Ik heb Roger en Rafael
Dan ben ik weer weg.quote:
2 x Roger natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie van beiden gaat winnen. In MC en op RG
quote:
Wij moeten vanmiddag ook uitspelen. Verder dan vanmiddag hoeven we de hele competitie niet. Bijna 15 kilometer!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef pfaf het volgende:
Een uitwedstrijd om 8.45 15 km van 'huis' Wie dat bedacht heeft.
Ik wil er niet eens aan denken, pfap.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:30 schreef pfaf het volgende:
Dan had jij gisterenavond de kroeg moeten laten schieten.
Om nog maar te zwijgen over vannacht, als ik er weer achter kom dat ik 24 uur wakker ben en weer 3 dagen recuperatie nodig ben.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan denken, pfap.
Ik leef met je mee.
Wat een woordkeuzequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:34 schreef pfaf het volgende:
recuperatie
Hierheenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godschristus, waar is de zon nou weer heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |