das heel erg snelquote:Op donderdag 20 april 2006 07:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsja, het is hier anders soms best gezellig! het laatste topic was zelf binnen 50 uur vol
Is dat nieuw?quote:
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Praten over afleveringen die we over 2 jaar in Nederland kunnen zien. [afbeelding]
Dat zou nog snel zijn. Hoewel The Box nu bij seizoen 7 is volgens mij. Maar het zou me niets verbazen als ze van de ene op de andere dag weer midden in s3 verder gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Praten over afleveringen die we over 2 jaar in Nederland kunnen zien. [afbeelding]
Ik ben maar eens begonnen met seizoen 1 t/m 9 te downloaden afgelopen weekend. 19.5 GBquote:Op donderdag 20 april 2006 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.
Jij bent natuurlijk ook al bij aflevering 19 van Prison Break?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wachten op series tot ze in Nederland op TV komen is zooo zjroentje.
En dan een SP-week houden!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben maar eens begonnen met seizoen 1 t/m 9 te downloaden afgelopen weekend. 19.5 GB
Uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook al bij aflevering 19 van Prison Break?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hadden ze ook een dag-marathon. Volgens mij heb ik de videobanden nog steeds
Ik heb de eerste 5 seizoen nu op DVD en de rest nog op mijn schijf. Origineel uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
Ik het thuis nog 3 videobanden (!!) van seizoen 1 en 2. Originele ...
Ha, heel veul plezier dan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook. Op vakantie dan wel
Ronde van Sardinië rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |