Ik had het eigenlijk over feyenoord, maar laat maar zittenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het woord boycot mag geen eens in de mond genomen worden. 410 wilde het, maar het is onhaalbaar. Als je je eigen kaart niet koopt, koopt een ander hem en als je wel je kaart koopt, maar niet gaat, dan lacht Jeroen Slop zich nog steeds de tyfus. Dus boycotten is niet aande orde, ieder voor zich, persoonlijk en/of uit principe.
Snap ik, maar een boycot is in alle gevallen niet mogelijk. Zoiets als bij Internazionale afgelopen vrijdag (toen de hele Curva Nord leegbleef) lijkt me geweldig tijdens de play-offs, een prima statement, maar helaas onhaalbaar. Dan maar naar Zeist!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over feyenoord, maar laat maar zitten.
Zeker!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zet van Babel om lessen volgens de Coerver methode te gaan volgen, zo doorgaan heeft niet zoveel zin.
begrijp, dat ze daar Tahamata voor willen gaan aantrekkenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:40 schreef keijz het volgende:
[..]
Zeker!
Ik zag pas in Holland Sport een item over Jenner, die ook volgens die methode traint...Eigelijk zouden ze bij Ajax ook zo iemand in dienst moeten nemen![]()
Moet je Ajaxkoffie drinkenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, sorry. Weet ik ook wel, maar 's ochtends vroeg ben (en zie) ik nooit zo helder.![]()
Ja, de ME...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen met 1600 man wij zijn er klaar voor
nog mensen van jullie die de treinen opwachten ?
We weten nou onderhand wel dat er 1600 man komen en dat je het kut vindt dat er een wand tussenzit. Post iets normaals of blijf weg.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen met 1600 man wij zijn er klaar voor
nog mensen van jullie die de treinen opwachten ?
vertel...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Dat bericht over de bijlessen van Babel vind ik trouwens veelzeggend over de positie van Blind.
zie bericht jorien vd herik 3 posts boven jequote:Op woensdag 19 april 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Zeg, met hoeveel komen die Feijenoorders morgen eigenlijk? En hebben ze die wand in het uitvak weggehaald?
Dat bericht over de bijlessen van Babel vind ik trouwens veelzeggend over de positie van Blind.
kijk zn knipoogquote:Op woensdag 19 april 2006 13:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
zie bericht jorien vd herik 3 posts boven je![]()
quote:Ryan Babel heeft zijn geluk bij Ajax weer hervonden, zo blijkt uit een interview metRTV Noord-Holland."Ik wil graag bij Ajax blijven," vertelde Babel, die eerder dit seizoen nog op een zijspoor leek te belanden.
Ook de bondscoach heeft weer van zich laten horen. "Van Basten heeft me gebeld en me verteld dat hij me in de gaten blijft houden,’’ begint Babel. ‘‘Ik hoop op een plaatje bij de selectie, maar eerst de voorronde van de Champions League halen en dan óf het WK óf het EK,’’ aldus de jeugdige aanvaller.
Ach,het jochie is ook blij dat ie een keer naar een uitwedstrijd gaat,laat hemquote:Op woensdag 19 april 2006 12:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
We weten nou onderhand wel dat er 1600 man komen en dat je het kut vindt dat er een wand tussenzit. Post iets normaals of blijf weg.
Feyenoord is de laatste tijd ook niet echt sterk bezig, misschien dat ze gokten op een vijfde plaats van Ajax en ze de Amsterdammers wilden ontlopen of gewoon een lichte vormcrisis?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:17 schreef leolinedance het volgende:
ik denk 1-2 en 2-0
Voor Feyenoord dan. Feyenoord heeft een vrij goed seizoen achter de rug, wat van ajax niet bepaald te zeggen is. Het leek aan het eind beter te gaan, maar het blijft te wisselvallig. Ik denk dat ze het niet gaan redden tegen Feyenoord.
http://www.parool.nl/nieuws/2006/APR/19/p2.htmlquote:AMSTERDAM - Mocht Ajax in de finale van de play-offs voor Champions League-voetbal tegen Groningen spelen, dan verbiedt burgemeester Job Cohen de thuiswedstrijd op 3 mei vanwege een tekort aan politiemensen.
En als we tegen AZ spelen? Mag de wedstrijd dan wel doorgaan? Want dat zie ik eerder gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:31 schreef venomsnake het volgende:
ehhh. stel dat wij AZ verslaan en jullie Feyenoord, waar gaan we dan voetballen??
[..]
http://www.parool.nl/nieuws/2006/APR/19/p2.html
![]()
mwah, doen veel meer voetballers, van Persie deed dat onder andere. Komt misschien ook dat er bij Ajax niet met de werkwijze van Coerver wordt gewerkt en dat Babel daar nu behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Zeg, met hoeveel komen die Feijenoorders morgen eigenlijk? En hebben ze die wand in het uitvak weggehaald?
4e keer op rij naar ajax uitquote:Op woensdag 19 april 2006 13:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,het jochie is ook blij dat ie een keer naar een uitwedstrijd gaat,laat hem
Je kan al bijna een Ajax-supporter genoemd worden.quote:
Sommige moeten dan ook 300km reizenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan al bijna een Ajax-supporter genoemd worden.![]()
Sommige Ajax-supporters hier zijn minder in de Amsterdam ArenA geweest dan jij.![]()
ja net zoals ajax ''fans'' van me voetbalteam die nog minder zijn geweestquote:Op woensdag 19 april 2006 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan al bijna een Ajax-supporter genoemd worden.![]()
Sommige Ajax-supporters hier zijn minder in de Amsterdam ArenA geweest dan jij.![]()
Ja want dan spelen we eerst thuisquote:Op woensdag 19 april 2006 13:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als we tegen AZ spelen? Mag de wedstrijd dan wel doorgaan? Want dat zie ik eerder gebeuren.
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Sommige moeten dan ook 300km reizen![]()
413, gewoon eigen plaatsquote:Op woensdag 19 april 2006 11:03 schreef deejaylethal het volgende:
Nog meer mensen in vak 120??
Waar heb je kaarten voor? Laat t ff weten
Lijkt me niet dat Ajax-Az een minder grote risicowedstrijd is dan Ajax-Groningen, dus denk dat het dan ook niet mag.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als we tegen AZ spelen? Mag de wedstrijd dan wel doorgaan? Want dat zie ik eerder gebeuren.
Je bedoelt dat vaatje van een keer niet achterkomen en dan pas gaan voetballen, maar een keer gewoon gelijk goed voetballen en de tegenstander wegtikken?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Ajax zal uit een heel ander vaatje moeten tappen om f'noord te verslaan.
Dan speelt Ajax eerst thuis en is er geen probleem. Tegen Groningen zou Ajax pas op 3 mei thuisspelen (return). De wedstrijden kunnen omgedraaid worden, maar dat wil Ajax logischer wijs niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:43 schreef Riro het volgende:
Lijkt me niet dat Ajax-Az een minder grote risicowedstrijd is dan Ajax-Groningen, dus denk dat het dan ook niet mag.
Klopt, heb nu het hele artikel gelezen. In de play-offs begint het hoogst geëindigde team met een uitwedstrijd en eindigt het thuis, AZ is boven Ajax geëindigd, dus wordt er eerst in Amsterdam gespeeld.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:41 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ja want dan spelen we eerst thuis
Ik ook 2 keer in de week, dat is dus geen argument om niet te gaanquote:Op woensdag 19 april 2006 13:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Sommige moeten dan ook 300km reizen![]()
Straks zit je nog naast mequote:Op woensdag 19 april 2006 11:28 schreef J.P. het volgende:
Net kaarten voor 425 gehaald.
Ik ken ook iemand die in 410 gaat, ik had het hem nog afgeraden omdat er toch weinig aan zal zijn imoquote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
409/410 is vol, las ik net. Terwijl veel van die vakken in stad zijn en ook gedeelte op Zuid staat. Play-offs blijken dus uiteindelijk een leuk initiatief voor mensen die nooit aan kaarten voor de Klassieker kunnen komen, in het stadion zullen maar weinig SCC-houders te vinden zijn.
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die in 410 gaat, ik had het hem nog afgeraden omdat er toch weinig aan zal zijn imo![]()
Daarom, ze denken dat het lijp is om in 410 te zitten tegen Feyenoord(wat normaal ook wel zo is) maar het zal ze erg tegenvallen.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]Dat hele vak straks vol met mensen die een beetje om zich heen kijken en zich afvragen waar die sfeer dan is.
Jawel maar volgens mij de echte kern niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef deejaylethal het volgende:
Komt er totaal niemand uit 410? Er zullen vast wel een paar zijn die t niet kunnen laten...
Opvallend, van die "jongen zonder inzet".quote:Op woensdag 19 april 2006 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zet van Babel om lessen volgens de Coerver methode te gaan volgen, zo doorgaan heeft niet zoveel zin.
Je wacht totdat je vrienden en vriendin zo melig zijn dat ze je niet missen, dan kan je naar Ajax.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb een dubbelle agenda morgen...
Ik wilde uiteraard graag Ajax volgen, aldan niet in de kroeg dan wel in het stadion..
Maar ik heb ook concert kaartjes gekocht voor een optreden in Haarlem, wat ik al maanden terug beloofd heb naar mee te gaan aan mijn vrienden en vriendin..
M'n vriendin slaapt hier bij mij thuis, en we gaan naar Haarlem (30km verderop) dus dat is een beetje cru..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je wacht totdat je vrienden en vriendin zo melig zijn dat ze je niet missen, dan kan je naar Ajax.
Er dringt wat door.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opvallend, van die "jongen zonder inzet".
relaxquote:Op woensdag 19 april 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:.
Ik ga waarschijnlijk morgen ook, gratis via mijn werk.
Die hebben we ook, maar dat gaat me tever.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef keijz het volgende:
[..]
relax
Mijn werk heeft alleen maar soms kaarten voor feijenoord![]()
Via mijn werk weleens bij PSV geweest en bij Sparta, kan nu af en toe naar Ajax, maar heb een SCC. Feyenoord ook al viermaal dit seizoen kaarten voor aangeboden gekregen, maar geen interesse!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef keijz het volgende:
[..]
relax
Mijn werk heeft alleen maar soms kaarten voor feijenoord![]()
Ben jij ook een 410 Clown?quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom vind je dat vreemd? Bijna niemand durft te gok te nemen met Trabelsi.
Steef z'n gezanik op Ajaxtalk:quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aan zijn voetballende kwaliteiten ligt het ook niet. Trabelsi z'n knie hangt met losse draadjes aan elkaar.
Triest manquote:Trabelsi z'n knie hangt met losse draadjes aan elkaar. Niemand durft de gok te nemen.
denk niet dat je ver komtquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef Nashje het volgende:
Die cultheld neemt ook alles letterlijk over van 'Steef'.
[..]
[..]
Steef z'n gezanik op Ajaxtalk:
[..]
Triest man.
Als je echt een statement zou willen maken, dan ga je en niet naar de play-offs en niet naar de eventuele CL rondes die daar volgend seizoen door zouden volgen. Dan maak je een principieel statement en sta je echt voor je zaak.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
De echte kern van 410 dacht een statement te maken, door niet te komen. Maar aangezien het stadion toch (nagenoeg) uitverkocht zal zijn, heeft hun afwezigheid weinig zin. Puur op basis van je eigen mening moet je wel of niet gaan, zelf weet ik het nog niet. Kaart is binnen, maar ben 's middags al in stad en misschien blijf ik daar wel.
quote:De KNVB biedt de mogelijkheid om uit- en thuiswedstrijden om te wisselen. Houden Ajax en Cohen voet bij stuk en kan de laatste finalewedstrijd niet plaatsvinden, dan volgt een reglementaire nederlaag voor Ajax en mag Groningen naar de voorronde van de Champions League.
* venomsnake zou daar geen traan om laten.quote:
Nee inderdaad, Feyenoord wint namelijk altijd 9 van de 10 wedstrijden tegen Ajax, dus het wordt een walk-over. Wat een iets beter seizoen dan normaal, en dan nog derde worden, al niet met de kakkerlakjes kan doen zegquote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef daaaaan het volgende:
Niet dat Ajax de finale haalt overigens
Gaat het daarover?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
over treinen wegsturen ?
Ajaxquadloterij is anders een mooi initiatiefquote:Op woensdag 19 april 2006 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Even het loterij gebeuren weggehaald, kan gezellig zijn maar was wel offtopic.
Stuur Boukhari en z'n vriendjes erop af, dan gaat ie vast om na een kopje thee.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Cohen houdt toch geen voet bij stuk...
Maar hij heeft goede bronnen!quote:
quote:1. STEKELENBURG, Maarten 27 0
2. TRABELSI, Hatem (TUN) 20 0
3. GRYGERA, Zdenek (TSJ) 18 1
4. HEITINGA, John 19 1
5. ESCUDÉ, Julien (FRA) 2 0
6. GALÁSEK, Tomás (TSJ) 26 4
7. ROSALES, Mauro Damián (ARG) 29 0
8. MADURO, Hedwiges 28 3
9. CHARISTEAS, Aggelos (GRI) 17 8
10. PIENAAR, Steven (ZAF) 15 2
11. BABEL, Ryan 25 2
12. VONK, Hans (ZAF) 8 0
14. MAXWELL (BRA) 0 0
15. VERMAELEN, Thomas (BEL) 24 3
16. JONG, Nigel de 16 2
17. ANASTASIOU, Ioannis (GRI) 6 0
18. SNEIJDER, Wesley 19 5
19. EMANUELSON, Urby 26 1
20. RIDDER, Daniël de 0 0
21. LINDENBERGH, Olaf 18 0
22. LINDGREN, Rasmus (ZWE) 0 0
23. DE MUL, Tom (BEL) 0 0
24. ROSENBERG, Markus (ZWE) 31 12
25. OBODAI, Anthony (GHA) 0 0
26. LOBONT, Bogdan (ROE) 0 0
27. MANUCHARYAN, Edgar (ARM) 4 0
28. BOUKHARI, Nourdin (MAR) 24 4
29. MITEA, Nicolae (ROE) 1 0
30. VERMEER, Kenneth 0 0
22. JUANFRAN (SPA) 16 0
31. BOAKYE, Emanuel (GHA) 6 0
25. HUNTELAAR, Klaas Jan * 16 16
38. SARPONG, Jeffrey 9 0
33. SCHILDER, Robbert 4 0
45. TIMISELA, Michael 4 1
32. ANITA, Vurnon 1 0
kan hij beter bij van Geel langs gaan, die krijgt veel voor elkaar bij een kopje koffiequote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Stuur Boukhari en z'n vriendjes erop af, dan gaat ie vast om na een kopje thee.
In ieder geval goed om te zien hoe Rosenberg gesteund wordt ipv volledig afgebrandt.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:54 schreef twi het volgende:
Rosenberg met de meeste wedstrijden
Held Markus
Uhh die blijft in principe.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk aflopen met Vermeer? neem aan dat die verkocht gaat worden, gun het hem wel!
WAT?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk aflopen met Vermeer? neem aan dat die verkocht gaat worden, gun het hem wel!
En Ioannis in Nederland opmerkelijk weinig gespeeld. Denk dat hij die 6 duels Europees zelfs benadert.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:54 schreef twi het volgende:
Rosenberg met de meeste wedstrijden
Held Markus
Inderdaad. Van Duin is volgend seizoen te bewonderen in Jong Ajax.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft weinig zin om hem nog een jaar in het twee te laten keepen.
En Genk wil onderhandelen met Ajax over Defourquote:Ajax verhuurt Kalkhuis aan FC Omniworld
Tom Kalkhuis speelt volgend seizoen voor FC Omniworld. De aanvaller wordt door Ajax voor een jaar verhuurd aan de club uit de Gouden Gids Divisie. De negentienjarige Kalkhuis, die de afgelopen periode bij Jong Ajax niet op een basisplaats kon rekenen, moet bij FC Omniworld ervaring gaan opdoen.
Dinsdagavond stond de Ajacied voor het eerst sinds lange tijd in de basis bij de beloften in het thuisduel met Jong NEC (2-0 winst). "Ik ben allang blij dat ik weer een keer mocht spelen", zei Kalkhuis na afloop van de wedstrijd op de website Highlow.nl.
Heb zo'n gevoel dat die jongen volgend seizoen hier is te bewonderenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Genk wil onderhandelen met Ajax over Defour
Jammer dat het toen al 0-2 stond. Maar goed, toch het begin van een imponerende reeks van Arsenal.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:04 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg scoorde in de ArenA, niet op highbury.
Heb zelf helemaal niets met Arsenal, vind het maar een kutclub. In dece,ber 2005 nog in Highbury geweest voor CL, misschien dat ik komende zomer ook wel ga, maar dan ga ik voor Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:22 schreef deejaylethal het volgende:
Arsenal is gewoon niet normaal goed. Gisteren trouwens een briljante wedstrijd, ook van Villereal. Ik vind deze twee clubs beter dan Barcelona en AC Milan. De verdediging staat beter dan bij Barcelona en er wordt meer gevoetbald.
Weet iemand al wat over de kaartverkoop voor de Testimonial? Daar wil ik graag heen namelijk...
Ten Cate heeft vandaag een gesprek met Psvquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Zin in morgen, hopen dat Ajax eindelijk een keertje lekker speelt.
Hoe zit het met TenCate.
Persoonlijk hoop ik dat van Gaal naar Ajax komt
BRON??????quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ten Cate heeft vandaag een gesprek met Psv
Netjes afzeggen bij PSV.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ten Cate heeft vandaag een gesprek met Psv
Alles geregeld met zijn vriend Co ja. Henk gaat denk ik toch naar PSV.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Netjes afzeggen bij PSV.
Martin van Geel denkt tenminste wél vooruit, volgens mij is alles voor volgend seizoen al geregeld.
De houding van Hedwiges Maduro valt te prijzen, toch denk ik dat een ontslag van DB (of functiewijziging, van mij mag hij best weer hoofd-opleidingen worden) voor iedereen het beste is, ook voor Hedwiges Maduro.quote:Maduro: geen aanval op bestuur
Hoewel Maduro nog steeds achter Blind staat en hij van mening is dat Blind weinig aan te rekenen valt, laat hij in een interview met De Volkskrant weten dat zijn oproep tot steun van Blind door het bestuur enigzins uit zijn verband is gerukt in de media.
‘Zo stellig als dat naar buiten is gebracht, heb ik het niet gezegd. Er is bijvoorbeeld geschreven dat ik eiste dat het bestuur zich zou uitspreken voor Blind, maar dat heb ik nooit gezegd. Ik las ook dat ik namens de hele groep zou hebben gesproken, maar dat is ook niet waar.
‘Ik heb gewoon namens mezelf gesproken, want ik weet 100 procent zeker dat het niet aan Blind alleen ligt. Ik heb er mijn twijfels over dat nu alles wordt afgeschoven op hem. Hoe kan hij nou aan een team bouwen als er zo veel spelers weggaan? Eigenlijk moet hij pas volgend seizoen worden beoordeeld.’
Ik vond het een drama wedstrijd, van beide kanten eigenlijk....quote:Op donderdag 20 april 2006 09:22 schreef deejaylethal het volgende:
Arsenal is gewoon niet normaal goed. Gisteren trouwens een briljante wedstrijd, ook van Villereal. Ik vind deze twee clubs beter dan Barcelona en AC Milan. De verdediging staat beter dan bij Barcelona en er wordt meer gevoetbald.
Me tooquote:Weet iemand al wat over de kaartverkoop voor de Testimonial? Daar wil ik graag heen namelijk...
Mocht het ontgaan zijn, dit is: Het grote AFC Ajax-topic #335: Nog vijf finales te gaan!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:47 schreef Chadi het volgende:
Arsenal was goed en Villareal was een drama en Barcelona is toch iets beter hoor. Op het middenveld heb je meer creatieve spelers lopen . Verdedigend is het kut maar dat valt niet zo snel op zolang de middenvelders en de spitsen de tegenstander te ver van het doel houden om echt eruit te kunnen komen. Milan had in de wedstrijd de betere kansen en Barcelona is nog lang niet zeker van en finale plaats. Maar wie de winnaar ook wordt Barca Milan of Arsenal .. ze verdienen het alle 3.
Henry was weer meester gister door de pass te verzorgen en daarna eigenlijk de bal terug had moeten krijgen omdat hij er het beste voor stond. Ik denk dat Arsenal via de vleugels te kloppen is op snelheid. In het midden zit het prop vol maar via de vleugels heb je genoeg mogelijkheden.
mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)quote:
Als ie niet voor Ajax kiest hebben we volgend jaar wss Blind.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)
hopen datie voor Ajax kiest
Ajax Netwerk forum, MaStar.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)
hopen datie voor Ajax kiest
Mwah. Soms zitten ze er aardig wel in de buurt.quote:
Dat vond ik zo'n overtrokken zin, die wil om perse van Ajax te winnen leeft veel sterker dan andersom....quote:Een zege op Feyenoord telt immers zwaar in Amsterdam
Nee hoor. Dat is dus het verschilquote:Op donderdag 20 april 2006 12:36 schreef Siemerink het volgende:
Maar een nederlaag tegen Feyenoord is maar moeilijk te accepteren.
Verliezen tegen Feyenoord weegt echt wel wat zwaarder hoor bij mij.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is dus het verschil.
verliezen is altijd erg, dus ook tegen f'noord.
nee ok, niet helemaal het zelfde. Maar inderdaad dus NIET zo als andersom als f'noord van Ajax verliest....quote:Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef Siemerink het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat een nederlaag tegen Feyenoord hetzelfde gevoel heeft als tegen Roda JC. Het is waar (helaas) dat ze in Rotterdam meer naar Amsterdam wijzen dan andersom, maar om nou te zeggen dat Feyenoord één van de overige 17 clubs is (dat maak ik tenminste op uit je post) is natuurlijk niet waar.
Laten we hopen dat beide clubs er vanavond (& zondag) een spannende strijd van maken.
In principe zit daar ook wat in. Verliezen van f'noord is erg, maar het is een topclub, dus het KAN gebeuren. Maar verliezen van Roda "mag" eigenlijk niet, dus dat is misschien idd nog wel ergerquote:Op donderdag 20 april 2006 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Verliezen in Amsterdam is ALTIJD zwaar kloten. Wat zeg ik, uberhaupt verliezen is klote... Of dat nu feyenoord, psv of roda is.. Misschien is verliezen in eigen huis van Roda nog wel erger...
Misschien een beetje, maar dat komt ook vaak omdat je er dan weer zoveel ziet hierquote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Siemerink het volgende:
Maar zo'n nederlaag is bij wijze van spreken vergeten na de volgende wedstrijd. Wedstrijden tegen (met name) Feyenoord 'zeuren' nog wat langer na, toch?
quote:Plee-off breekt wetten?
Vanavond de klassieker. Een wedstrijd in de hoogste risico-categorie. Combiverplichting, 1 op 1 kaartverkoop, alleen bij ticketbox en niet bij het stadion, altijd spelen bij daglicht (fuck 12.30 uur), extra politie-inzet etc. etc. Blijkbaar gelden er voor de commerciele spons van de plee offs andere regels want vanavond wordt de klassieker om 20.15 uur aangevangen en is er vandaag gewoon stadionverkoop aan clubcardhouders. Eerdere veiligheidsmaatregelen worden blijkbaar overboord gezet om de wedstrijden maar te spelen en extra geld binnen te halen. Fuck de plee offs!
Heb hier ook al aan zitten denken. Waarom nu ineens wel?quote:
Omdat normaliter het stadion altijd heel snel is uitverkocht en men nu slechts 35.000 kaarten heeft verkocht.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb hier ook al aan zitten denken. Waarom nu ineens wel?
Ja gek he, normaal zijn er al bijna 40000 plekken bezet voor seizoenskaarthouders. Tevens is de verkoop nu maar drie dagen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat normaliter het stadion altijd heel snel is uitverkocht en men nu slechts 35.000 kaarten heeft verkocht.
Omdat het nu niet anders kan.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat mij meer om het waarom nu wel 's avonds...
Cohen kan nu toch zeggen, we gaan naar donderdagmiddag want Klassiekers worden niet 's avonds gespeeld? Zo zie je maar weer, 12.30 is puur voor de commercie.quote:
Tsja. Raar is het inderdaad.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat mij meer om het waarom nu wel 's avonds...
Leuk. Italiaanse taferelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Cohen kan nu toch zeggen, we gaan naar donderdagmiddag want Klassiekers worden niet 's avonds gespeeld?
Joh?quote:Zo zie je maar weer, 12.30 is puur voor de commercie.
Ja, maar dat is PSV- Roda JC, of AZ - Twente op zondagmiddag 12.30 toch ook? Je hebt toch te maken met publiek, tv-zenders. En om 12.30 kun je meer mensen bereiken dan om 14.30, ivm amateurvoetbal.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Cohen kan nu toch zeggen, we gaan naar donderdagmiddag want Klassiekers worden niet 's avonds gespeeld? Zo zie je maar weer, 12.30 is puur voor de commercie.
Dan moeten de overheden het niet hebben over veiligheid en blaat...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk. Italiaanse taferelen. [afbeelding]
[..]
Joh?
Dat bekt electoraal wat lekkerder.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moeten de overheden het niet hebben over veiligheid en blaat...
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat bekt electoraal wat lekkerder.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:02 schreef Fral het volgende:
Telden uitdoelpunten nou wel of niet mee vanavond en zondag?
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zelfde regels als de Europa Cup, zal wel wennen zijn voor Feyenoord.
Zitten Ajacieden daar nou echt heel erg mee of vinden ze het gewoon vervelend?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Jasza het volgende:
Trouwens een nederlaag tegen Feyenoord is veel kutter dan tegen een ander team in Nederland hoor.
Mwa denk et niet hoor, iig bij mij is dat niet zoquote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef daaaaan het volgende:Ik wens je vriendin alvast sterkte dan
Het altijd het idee dat het andersom veel erger is (Feyenoorders vinden het veel erger om te verliezen van Ajax dan andersom).
Alleen overkomt het ons een stuk minderquote:Op donderdag 20 april 2006 15:39 schreef Houniet het volgende:
Geloof me, het gevoel is wederzijds.
Jullie hebben meer titels behaald, maar de onderlinge resultaten zijn geloof ik redelijk in balans (zelfs als Feyenoord 3e of 4e wordt, winnen ze nog wel eens van Ajax op inzet).quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen overkomt het ons een stuk minder
quote:Kalou's tegenstander Boakye: winnaar in een slecht seizoen
Waar heel Ajax treurt over een slecht seizoen, is er één speler die zijn kans heeft gegrepen en als overwinnaar uit de bus is gekomen: Emmanuel Boakye. De Ghanees, die donderdag wellicht tegenover Salomon Kalou kan komen te staan, stond voor een aflopend contract bij Ajax maar tekende onlangs voor nog twee jaar.
Eigenlijk was Emmanuel Boakye (21) al in de nadagen van zijn carrière bij Ajax. De verdediger van Jong Ajax boekte te weinig progressie en begin dit seizoen speelde hij bij de beloftes routineus zijn wedstrijden. Zijn trainer bij Jong Ajax, John van den Brom, was in het algemeen niet tevreden over de inzet van zijn spelers die voor het tweede jaar bij de selectie zaten. In de uitwedstrijd tegen Jong Volendam verwijderde hij Boakye uit de basis. Hij was plotseling vlak voor de wedstrijd naar de bank verwezen. Noch de centrumverdediger noch Van den Brom wilde ingaan op het waarom, behalve dat het “in het belang van het team” was. Echter, door de vele blessures in de verdediging van het eerste elftal kreeg hij de kans zich te bewijzen. Een kans die hij met beide handen aangreep. Hij speelde zes keer mee, twee keer in de basis en vier keer als wisselspeler.
Begin april tekende Emmanuel Imma Boakye een contract dat hem nog twee jaar aan Ajax bindt. “Maar”, waarschuwde technisch directeur Martin van Geel, “hij zal zich komende zomer in de voorbereiding zijn kans proberen te pakken. Als dat door de hevige concurrentie niet lukt, zullen we hem eventueel verhuren.” De verdediger gelooft niet dat het zover zal komen dat hij verhuurt wordt. “Van mijn kant niet”, zegt Imma stellig. “Als je bij de selectie komt, dan moet je vooral laten zien wat je kan. Het kan heel snel gaan in het voetbal. Ik ben wel trots, maar ook altijd op zoek naar verbeteringen. Ik wil me verbeteren en een betere voetballende verdediger of rechtsback worden.”
In de wedstrijd tegen RKC had Boakye het niet erg moeilijk. Maar donderdag staat hij in de ArenA tegenover een heel andere speler. Hij weet al wie dat waarschijnlijk zal zijn. “Kalou”, zegt hij met een brede grens. Of hij al weet hoe hij de Ivoriaan zal aanpakken. “Dat zien we dan wel weer. Het is een topwedstrijd. Ik zal al mijn aandacht erbij moeten hebben, want verslappen kan natuurlijk niet. Het wordt zeker spannend.”
quote:Ajax, Feyenoord en PSV met eigen tv-kanaal
Ajax, Feyenoord en PSV krijgen iedereen een eigen tv-kanaal via KPN, zo meldt het Algemeen Dagblad. De clubs gaan hun eigen nieuws, wedstrijden en achter-de-schermen reportages brengen. De clubs zelf zijn verantwoordelijk voor de inhoud van Club TV. De kanalen komen op het scherm via internettelevisie, IPTV, van KPN. De kanalen worden via speciale abonnementen verkocht. Supporters en andere sportliefhebbers kunnen rond de start van het nieuwe voetbalseizoen een abonnement nemen.
Dats nogal wat inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
De opstelling tegen Feyenoord thuis in het begin van het seizoen. Moet je kijken wat er allemaal veranderd is ten opzichte van vanavond
Vonk
Trabelsi
Escudé
Grygera
Emanuelson ?
De Jong
Maduro
Sneijder
Pienaar
Rosenberg
Babel ?
Link
Hmmm zo slecht was die opstelling niet. Andere keeper, verdeding is prima, middenveld idem, maar wellicht had De Jong deruit moeten staan.. en aanval gewoon zoals het nu is..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Houniet het volgende:
De opstelling tegen Feyenoord thuis in het begin van het seizoen. Moet je kijken wat er allemaal veranderd is ten opzichte van vanavond
Vonk
Trabelsi
Escudé
Grygera
Emanuelson
De Jong
Maduro
Sneijder
Pienaar
Rosenberg
Babel
Link
Feyenoord Netwerkquote:Vermoedelijke opstelling Feyenoord [wijzig]
Feyenoord:
Lodewijks
Greene, Vlaar, Bahia, Bosschaart
Hofs, Paauwe, De Guzman
Castelen, Kuyt en Kalou
Afkomstig van de website www.ajaxlive.nl voor de goede ordequote:Op donderdag 20 april 2006 16:29 schreef Houniet het volgende:
Klaas Jan Huntelaar Compilatie
video 19.5mb
![]()
quote:Maduro: Blind is een grote coach 20 april 2006
Ajacied Hedwiges Maduro vertelt vandaag in de Volkskrant dat zijn steunbetuiging aan trainer Danny Blind niet moet worden uitgelegd als kritiek op het bestuur van Ajax. "Zo stellig als dat naar buiten is gebracht, heb ik het niet gezegd", aldus de middenvelder. "Er is geschreven dat ik eiste dat het bestuur zich zou uitspreken voor Blind, maar dat heb ik nooit gezegd. Ik las ook dat ik namens de hele groep zou hebben gesproken, maar dat is ook niet waar."
Hedwiges Maduro: 'Blind heeft mij als voetballer volwassener gemaakt' Maduro vindt het jammer dat Blind momenteel onder vuur ligt. "Ik heb gewoon namens mezelf gesproken, want ik weet honderd procent zeker dat het niet aan Blind alleen ligt. Ik heb er mijn twijfels over dat nu alles wordt afgeschoven op hem. Hoe kan hij nou aan een team bouwen als er zoveel spelers weggaan? Eigenlijk moet hij pas volgend seizoen worden beoordeeld."
De international denkt dat die gedachte in de hele spelersgroep leeft. "Bij de meeste spelers wel, denk ik. Jaakke en Van Geel hadden het naar buiten toe ook wel anders kunnen zeggen, want het heeft onrust gebracht in de groep. Het klonk ook zo bot: 'Blind heeft nog een contract voor het volgende seizoen'. Het is ook moeilijk geweest voor het bestuur. Want als ze hem wel openlijk hadden gesteund, had dat weer tot speculaties geleid."
Maduro vindt dat Blind niet veel is aan te rekenen. "Heel weinig eigenlijk. Ik vind hem tactisch heel sterk en je merkt dat hij als voetballer veel heeft meegemaakt. Hij heeft met Van Gaal natuurlijk zelf ook een toptrainer gehad en dat merk je. Hij brengt alles goed. Blind heeft mij als voetballer volwassener gemaakt en hij heeft me geleerd hoe je je moet handhaven op een andere positie in het elftal."
Volgens de 21-jarige jongeling kan de coach de spelersgroep ook nog voldoende stimuleren. "Ja. Als ik dat gevoel niet meer zou hebben, dan was het mis. Hij heeft ook nooit laten merken dat het hem zwaar valt dat de clubleiding het niet voor hem heeft opgenomen. Dat vind ik kenmerkend voor hem. Blind kan zelf nog zo onder vuur liggen, hij beschermt ons altijd. En dat vind ik het kenmerk van elke grote coach. Blind geeft ons er alleen intern van langs. Spelers waarderen dat."
Je moet Maduro maar gewoon vertrouwenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je trainer vertrouwen in je heeft is je trainer goed, deze uitspraken geven niet aan of het een topper is ook niet. Tactisch sterk? Ik weet niet waar Maduro op doelt dan.
In 10 jaar? Das knapquote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben meer titels behaald, maar de onderlinge resultaten zijn geloof ik redelijk in balans (zelfs als Feyenoord 3e of 4e wordt, winnen ze nog wel eens van Ajax op inzet).
De laatste 10 jaar won Feyenoord 16 keer en Ajax 16 keer geloof ik.
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet Maduro maar gewoon vertrouwen![]()
Dezelfde als zondag.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik wil de opstelling weten...
Zit er dik inquote:
Ik had hem vandaag verwacht, nog nietsquote:
Je hebt het over de wedstrijden in De Kuip? Klopt inderdaad, daar verliezen jullie evenveel als jullie winnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben meer titels behaald, maar de onderlinge resultaten zijn geloof ik redelijk in balans (zelfs als Feyenoord 3e of 4e wordt, winnen ze nog wel eens van Ajax op inzet).
De laatste 10 jaar won Feyenoord 16 keer en Ajax 16 keer geloof ik.
Hoe zit dat in de Arena? Naar mijn weten doet Feyenoord het in de Arena toch vaak beter dan in de Kuip?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt het over de wedstrijden in De Kuip? Klopt inderdaad, daar verliezen jullie evenveel als jullie winnen.
Sinds 1999-2000 doen jullie het goed in de Arena. 1 keer winst Ajax, 4 keer gelijk en 2 maal winst Feyenoord.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:39 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hoe zit dat in de Arena? Naar mijn weten doet Feyenoord het in de Arena toch vaak beter dan in de Kuip?
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef The_Hives het volgende:
het voelt vreemd om nu niet op weg naar het stadion te zijn
Ag Klaas-Jan gaat wel door het middenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
De zwakke schakel bij Feyenoord ligt dus zowel rechts als links achterin...
De zwakke plek bij Ajax is het middenveld weer eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
die was toch nog niet fit genoeg voor 90 minutenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Houniet het volgende:
Ja inderdaad, waarom speelt Pienaar niet
Iddquote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef Fok_you het volgende:
[..]
och ik zou het wel leuk vinden als die er nog even in komt, kan die zondag iig ook weer zeker niet spelen
och zo zwak is gyan nog niet hoor... heeft al eerder goed staan ballen tegen ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft pienaar dit seizoen ook maar 1 goede wedstrijd gespeeld?
goeie vraagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft ajax dit seizoen ook maar 1 goede wedstrijd gespeeld?
Ja hoor. Zeker Europees.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft pienaar dit seizoen ook maar 1 goede wedstrijd gespeeld?
Niet dat Galasek in vorm is...
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef Fok_you het volgende:
[..]
och zo zwak is gyan nog niet hoor... heeft al eerder goed staan ballen tegen ajax.
daarbij heeft feyenoord daar bewust voor gekozen om zodoende meer overwicht te hebben op jullie zwakke middenveld. Als Gyan het niet aan zou kunnen zet Koeman snel genoeg Greene achterin en Hofs op het middenveld.....
alleen bosschaart..........![]()
![]()
maar och daar hebben jullie die argentijnse bal rondhuppelen![]()
![]()
![]()
jou avatarquote:
ach ja hij heeft zn best gedaan zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Pienaar had moeten spelen, juist tegen Feyenoord.
Dank je! Sportiefquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd. Bah.
frustratie druipt ervan afquote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef daaaaan het volgende:
Groningen de CL in dus.
verkeerde topicquote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef Nashje het volgende:
kampioenen
Sportieve reactiequote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning.
En jullie kunnen trots zijn op je team. Veel verloren, maar stonden er wanneer het moest.
Ik kots op ons elftal
ik snap niet hoe dat je dat nog kan zeggen, ''ons'' team ze lopen zich het hele jaar kapot voor de supporters en wat krijgen ze als ze 1x slecht spelen zoiets. beetje het gedrag van een sucses supporterquote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
En jullie kunnen trots zijn op je team. Veel verloren, maar stonden er wanneer het moest.
Ik kots op ons elftal
Sportief van je. Topquote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Ik kots op ons elftal
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Ik kots op ons elftal
Haha ja tegen RBC hebben ze zich kapot gewerkt! En tegen ADO : woooow!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik snap niet hoe dat je dat nog kan zeggen, ''ons'' team ze lopen zich het hele jaar kapot voor de supporters en wat krijgen ze als ze 1x slecht spelen zoiets. beetje het gedrag van een sucses supporter
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Moeten jullie op letten. Schijnt erg gevaarlijk te zijn
feyenoord was beter dan andere seizoenen. Het is alleen de pech dat dat net is in het nieuwe playoff seizoen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Haha ja tegen RBC hebben ze zich kapot gewerkt! En tegen ADO : woooow!
Dank voor de felicitaties, maaruh: ik neem toch aan dat we een hel kunnne verwachten bij jullie, of geven jullie het al opquote:Op donderdag 20 april 2006 22:14 schreef daaaaan het volgende:
Ik kots op ons elftal
Jullie hebben geen klagen, ga eens kijken hoeveel ajax heeft verloren. En dan ga ik toch ook niet zeggen dat ik kots op onze spelers of wel danquote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Haha ja tegen RBC hebben ze zich kapot gewerkt! En tegen ADO : woooow!
Ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht nog een felicitatie van DK, want die is hier vaste klant normaalgesproken
Toen het 2-0 werd heb ik hem niet meer gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht nog een felicitatie van DK, want die is hier vaste klant normaalgesproken
pff, 3-0 van die gasten gewonnen en dan heb jij het over pienaar?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:
Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"
[afbeelding]
Hij lacht!!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Trancelocator het volgende:
Koeman: "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!"
Blind: "Join the club!"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |