2x10 minuten trein en een uurtje busquote:
waar woon je dan? en waar ga je naar school?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
2x10 minuten trein en een uurtje bus![]()
Luie muts!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:39 schreef carmiie het volgende:
dit is de OP, ik heb geen zin om hem te halen, mess, doe jij het maar
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:41 schreef -Mo- het volgende:
Whajooo...zo groot heb ik ze nog nooit gezien.
Ik woon in Aalten en ga in Enschede naar schoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
waar woon je dan? en waar ga je naar school?
Bedankt..quote:
dat is best een lang stuk !quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik woon in Aalten en ga in Enschede naar school
Lichtgroen: Trein
Donkergroen bus
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
ga jij nou maar een verblijfsvergunning regelen
micheal scofield is stoerder!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt..
Anyway...zo heel erg was het niet hoor...je maakte alleen ff duidelijk dat Jack Bauer inderdaad stoerder is dan een gozert die niet uit een gevangenis kan ontsnappen.![]()
Geweaun in de pan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef faberic het volgende:
Hoe maak je nou een appel warm? Magnetron gewoon? Of ontploft hij dan !?
MP3 speler met 40cd's, slapen, toetsen leren, Sp!ts of Metro lezenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is best een lang stuk !
word dat niet saai iedere dag?
Eigenlijk moeten we zulke mensen gewoon tegen de muur zetten. Vind je nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo onwetend kan zijn.![]()
ik ken jack bauer nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo onwetend kan zijn.![]()
En ik zwaai 1 keer:quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ken jack bauer niet
en scofield wel
Wat een pussy!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu ken je Jack Bauer.
Nu weet je dat Jack Bauer stoerder is.
Nu weet je dat je stem goed was.
Ik zou er eigenlijk geeneens bezwaar tegen hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk moeten we zulke mensen gewoon tegen de muur zetten. Vind je niet?
mag ik er naast?quote:
Jack Bauer post niet in Pub.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is goed. Ik ben stoerder dan Jack Bauer.
gezelligquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Graag...mensen zoals jou zijn overbodig in deze wereld.
Wat een rare vraagquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom ben je zo'n fan van die gozer?
Die verlaten spoorbaan vind ik mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef Casparovvv het volgende:
Dan kunnen jullie mooi van de rust gebruik maken mijn DA account te bekijken.
Whehe jullie zijn met z'n 2en, had ik niet eens door.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die gozerttt is raaaarrrr...![]()
Maja...hij zit dan ook in Pub.
Jack Bauer is de coolste persoon op deze planeet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe jullie zijn met z'n 2en, had ik niet eens door.
Maar even terugkomende op mijn reactie? Leg mij even de obsessie uit voor deze man die klaarblijkelijk in 24 speelt?
als wallpaper magquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die verlaten spoorbaan vind ik mooi![]()
Heb je daar mischien een grotere versie van (1280 pixerls breed)? Kan ik hem als wallpaper gebruiken![]()
Wat is er leuk aan Scofield?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe jullie zijn met z'n 2en, had ik niet eens door.
Maar even terugkomende op mijn reactie? Leg mij even de obsessie uit voor deze man die klaarblijkelijk in 24 speelt?
Die ken ik niet man.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
als wallpaper magAls je 'm ergens anders voor gebruikt even melden
![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs77&d=06162&f=Rotterdam4.jpg
Jack Bauer heeft haar zowat hoogstpersoonlijk gebaard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die ken ik niet man.
Ik vind Elisha een van de mooiste vrouwen die er zijn trouwens. Jammer dat Jack Bauer zo'n slappe lul is. Jammer.
Weet ik, dat vind ik wel een voordeel aan hem. Maar de stoerste persoon op aarde, dat is Leslie Nielsen al.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jack Bauer heeft haar zowat hoogstpersoonlijk gebaard.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bedankt![]()
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06162/newdesktop.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Je hebt hééélemaal gelijk...Sorry.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Weet ik, dat vind ik wel een voordeel aan hem. Maar de stoerste persoon op aarde, dat is Leslie Nielsen al.
Kan aan de jpeg compressie van paint liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Tof.
Jammer dat hij wat vervormd lijkt, een beetje gecropped ofzo. Vooral linksonder valt het op.
gebruik paint.netquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kan aan de jpeg compressie van paint liggenIk had geen zin om photoshop aan te slingeren voor ctrl-v
![]()
Jij altijd schat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik voeg wel wat toe hier denk
Ik vind hem er hier goed uitzienquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gebruik paint.net
geniaal programma, en gratis ook.
Heb 'm met paint.net verkleind, dus misschien ligt 't daar wel aan hoor
Speciaal voor Casparovv maar die ging ineens slapen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
is een spoortje
met vieze oude zakken
wie?quote:
*Auto voor deur heeft*quote:
Congratsquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef 14.gif het volgende:
Nahh, ik ben halfweg![]()
Het theoriecertificaat is iig binnen![]()
Dat is mooi. En die toets had je net?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef 14.gif het volgende:
Nahh, ik ben halfweg![]()
Het theoriecertificaat is iig binnen![]()
uuhm, vanmiddag om half 2, maar ben pas net weer thuisquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is mooi. En die toets had je net?![]()
Er is iets veranderd. Je haar?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
ja
En waar is het hondje?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja geknipt
hoi stofjequote:Op woensdag 19 april 2006 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n usericon is dood
dus ik leen deze ff
Jawelquote:
Ik ben bij 18. heb em morgen binnenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zojuist eerste aflevering van prison break gekeken, nu op naar de tweede..
heb nog aardig wat in te halen
*zucht*.quote:
Ik moet werken om 16 uurquote:Op woensdag 19 april 2006 00:38 schreef VASND het volgende:
Ja ik moet naar school
Truste (kusje) TLK en Oorwaxje.
Ik heb in 1 dag voor 2 dagen gewerktquote:Op woensdag 19 april 2006 09:16 schreef B_BOY het volgende:
weer trug na 3 dagen hard werken.
Dan zet ik 'm nog even koud voor vanmiddagquote:
quote:
Beetje veel schuim boven de rand uit, maar een biertje zou er wel ingaanquote:
Ik ga koffie zetten.. zo meteen, zo sterk dat de caffeine weer door de aderen stroomt ipv bloedquote:Op woensdag 19 april 2006 10:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu heb ik een grote lekkere warme beker thee![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Beetje veel schuim boven de rand uit, maar een biertje zou er wel ingaan
ik werk geowon 10 uur per dagquote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag voor 2 dagen gewerkt
Je wilt wakker wordenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ga koffie zetten.. zo meteen, zo sterk dat de caffeine weer door de aderen stroomt ipv bloed![]()
Daagquote:Op woensdag 19 april 2006 10:13 schreef B_BOY het volgende:
ik ga naar school.
13.5quote:
Jeps, of bierquote:
Mooie zondag dusquote:Op woensdag 19 april 2006 10:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jeps, of bierAfgelopen zondag zat ik om 12:00 uur ook al in de kroeg aan het bier, dat was ook het eerste wat naar binnen wou. Daarna effe naar de BK voor een gezond ontbijt, en toen weer aan het bier....
Zekersquote:Op woensdag 19 april 2006 10:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooie zondag dus
Morgen weer maandelijkse borrel op school, flesje bier voor 50 cent
Oooh, van werkenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:46 schreef Sloffie het volgende:
ik ben sinds half 9 al weer bezig op stage..... alleen beetje lam van werken gisteravond![]()
Van gisterquote:4. 209 -Marlii-
wat? Dat aantal posts?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Tsssj nep
sorry, hoor had ik geen tijd meer voorquote:Op woensdag 19 april 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ga dan meteen voor plek 1
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan was je gewoon langzaam in het posten
dat kloptquote:Op woensdag 19 april 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat de andere om je heen ook snel zijn.
Dus dan valt het nog wel mee.
wanneer ben je naar school gegaan dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef B_BOY het volgende:
weer rtug van school
(nog geen bladzijde vol terwijl ik naar school was :S)
heb ik ook wel es last vanquote:
zie me laatste post. en dat was net me eerste post van na schoolquote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wanneer ben je naar school gegaan dan?
inderdaadquote:Op woensdag 19 april 2006 14:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kom door die TT![]()
Moeten gewoon cijfers instaan![]()
Leer zequote:
soepquote:Op woensdag 19 april 2006 14:21 schreef -Marlii- het volgende:
wat zal ik nu eerst eten, mn eitje of mn soep?
was ook maar aan mn soep begonnenquote:
Hij moet hardquote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was ook maar aan mn soep begonnensoep bijna op, eitje helemaal
Was alleen iets té zacht gekookt
zacht! Maar hij was nu iets te zachtquote:
Als hij zacht is flubbert alles er zo uitquote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zacht! Maar hij was nu iets te zacht
das lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 14:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Als hij zacht is flubbert alles er zo uit
ik kan niet lerenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, erg hè
Nee ik kan niet zo lang leren zonder tussenpozen
Gunstig!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
Eerste uur gespijbeld bij mn mentor , hij was boos.Gelukkig liet ik achteraf ff mn huiswerk zien..anders zou ik na de vakans elke dinsdag tot 5 uur moeten zitten
ik zei zo : "Jaa meneer, het spijt me, ik heb me verslapen, voetbal duurde wel ff"
hij zo : "Ja, was een mooie wedstrijd hé"
ik : "joah!"
hij zo : "njah, als je je se goed maakt hoef je niet meeer na te komen"
quote:
Ik denk dat hij pizza wouquote:Op woensdag 19 april 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
net vaag telefoontjewerd gebeld door zo'n computerstem
in het Engels
kon het niet helemaal volgen, heb maar weer opgehangen
![]()
Ik ben ook ffkes weg
het was een vrouwquote:
ja? ff zoekenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Daar was gister een topic over in gc
waarom ga je dan niet naar huis?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Sloffie het volgende:
* sloffie gaat hier heel stiekem zijn laaste uur van de dag doorbrengen![]()
Jij doet de hele dag ook niks anders dan TV kijken en Fokkenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Boh gek zoeen hendig sjieke KUTdag vandaag.
Hoi.
Fijn dat je het vraagtquote:
Ik heb het ingeleverdquote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
En? Mag je naar het eindexamen?
das echt nutteloosquote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Fijn dat je het vraagt
Goed.
Ik en een vriend zouden dus vandaag een dagje meelopen met een chirurg, projectje van school. Komen we in dat ziekenhuis, gaat alles goed tot een uurtje of twee na de aankomst. Dan komen we namelijk aan op de afdeling chirurgie (hiervoor hadden we op de begane grond geresideerd, in de EHBO-koffiekamer en eerst bij de ochtendoverdracht van de chirurgen). Hier blijkt dat het afdelingshoofd nog nooit ook maar van ons project gehoord heeft, en dat alleen de arts met wie we mee zouden lopen van onze komst wist. Dit kan niet, want er zijn allerlei protocollen voor meeloopdagen. Slechte organisatie van onze school dus.
Conclusie: uiteindelijk gewoon een schooldag gehad, en om kwart over zes opgestaan terwijl ik eigenlijk de eerste twee uur vrij had.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das echt nutteloosScholen en organisatie gaat totaal niet samen
![]()
Net tentamen gehad. Begon om half 4, bleek dat het lokaal te klein was voor het aantal mensen. Zijn we 10 minuten aan het werk, word er gezegd dat we naar een ander lokaal moeten. Lopen we gezellig met de hele klas met tentamenblaadjes in de hand de halve school door naar het andere lokaal. Ondertussen iedereen aan elkaar de antwoorden van de eerste vragen doorgeven
Maar ik heb toch een onvoldoende dus het maakt niet uit
tjaquote:
Ik ook voor engels letterkunde.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja![]()
Herkansing na de meivakantie![]()
Het kloterige is dat je daar zo weinig aan kan leren ofnie?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ook voor engels letterkunde.
Bah kutvak en ik moet er minstens een 4.5 voor halen.
wtf! iemand weet mijn naam?quote:
Jaquote:
Nadenken is blijkbaar niet de sterkste kant van mensen die ervoor doorgeleerd hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das echt nutteloosScholen en organisatie gaat totaal niet samen
![]()
Net tentamen gehad. Begon om half 4, bleek dat het lokaal te klein was voor het aantal mensen. Zijn we 10 minuten aan het werk, word er gezegd dat we naar een ander lokaal moeten. Lopen we gezellig met de hele klas met tentamenblaadjes in de hand de halve school door naar het andere lokaal. Ondertussen iedereen aan elkaar de antwoorden van de eerste vragen doorgeven
Maar ik heb toch een onvoldoende dus het maakt niet uit
waar?????quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaIk zag het het zomaar ergens staan
![]()
Niet echt, als je die leraren ziet die hier rondlopenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Nadenken is blijkbaar niet de sterkste kant van mensen die ervoor doorgeleerd hebben.
Juist welquote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het kloterige is dat je daar zo weinig aan kan leren ofnie?![]()
Dat weet ik niet meerquote:
saaiquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Juist wel.
Het gaat over engelse gedichten, schrijvers en de geschiedenis daarvan.
haha succesquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer![]()
Maar ik ga nu mijn bus halen en naar huis toe
Uur de tijd om na te denken waar ik de naam van plumbum ook al weer heb gezien
Zn username enzo?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer![]()
Maar ik ga nu mijn bus halen en naar huis toe
Uur de tijd om na te denken waar ik de naam van plumbum ook al weer heb gezien
Europese Unie....en dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef Blaxje het volgende:
EUY!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=frankerenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat betekent het als je iets gefrankeerd moet opsturen?
Wie z'n moeder?quote:
Was dat een dooddoener?quote:
hoiquote:
waarom typ je dan zo gek?quote:
quote:
Jij ook hoi enzoquote:
Waar kun je die stats vinden smatje?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
HahaVan gister.
4. 209 -Marlii-
5. 208 Dark_Killah
6. 208 carmiie
7. 179 --Christiaan--
Face it, ik reis iedere dag 2x anderhalf uur.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
dat kost me meer dan ANDERHALF UUR reizen![]()
dat kon ook in 1 post..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
dat kost me meer dan ANDERHALF UUR reizen![]()
A) Gaat me intotaal 30 euro + een strippenkaart kostenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Face it, ik reis iedere dag 2x anderhalf uur.
Ben beetje gefrustreerdquote:
Vraag een focking OV aan dan.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
A) Gaat me intotaal 30 euro + een strippenkaart kosten
B) Waarom gaat bijna elke lamlendeling in zijn eigen woonplaats en moet ik (die woont in Groningen) naar Leeuwarden
C) zonder OV en een ander vervoersmiddel in Leeuwarden? Bijna elke bimbo in de klas heeft er een![]()
D) "Ja, maar die kosten maakt iedereen" - "Ook 36 fckng euro's?" - "Tja, het is belangrijk voor je school" - "Ik zei toch dat ik geen OV heb? Ik heb toch nog gezegt houden jullie daar rekening mee? Ja dat kon wel.."
Face it.
Tiefusleijers![]()
[..]
Ben beetje gefrustreerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |