Leer zequote:
soepquote:Op woensdag 19 april 2006 14:21 schreef -Marlii- het volgende:
wat zal ik nu eerst eten, mn eitje of mn soep?
was ook maar aan mn soep begonnenquote:
Hij moet hardquote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was ook maar aan mn soep begonnensoep bijna op, eitje helemaal
Was alleen iets té zacht gekookt
zacht! Maar hij was nu iets te zachtquote:
Als hij zacht is flubbert alles er zo uitquote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zacht! Maar hij was nu iets te zacht
das lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 14:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
Als hij zacht is flubbert alles er zo uit
ik kan niet lerenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, erg hè
Nee ik kan niet zo lang leren zonder tussenpozen
Gunstig!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
Eerste uur gespijbeld bij mn mentor , hij was boos.Gelukkig liet ik achteraf ff mn huiswerk zien..anders zou ik na de vakans elke dinsdag tot 5 uur moeten zitten
ik zei zo : "Jaa meneer, het spijt me, ik heb me verslapen, voetbal duurde wel ff"
hij zo : "Ja, was een mooie wedstrijd hé"
ik : "joah!"
hij zo : "njah, als je je se goed maakt hoef je niet meeer na te komen"
quote:
Ik denk dat hij pizza wouquote:Op woensdag 19 april 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
net vaag telefoontjewerd gebeld door zo'n computerstem
in het Engels
kon het niet helemaal volgen, heb maar weer opgehangen
![]()
Ik ben ook ffkes weg
het was een vrouwquote:
ja? ff zoekenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Daar was gister een topic over in gc
waarom ga je dan niet naar huis?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Sloffie het volgende:
* sloffie gaat hier heel stiekem zijn laaste uur van de dag doorbrengen![]()
Jij doet de hele dag ook niks anders dan TV kijken en Fokkenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Boh gek zoeen hendig sjieke KUTdag vandaag.
Hoi.
Fijn dat je het vraagtquote:
Ik heb het ingeleverdquote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
En? Mag je naar het eindexamen?
das echt nutteloosquote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Fijn dat je het vraagt
Goed.
Ik en een vriend zouden dus vandaag een dagje meelopen met een chirurg, projectje van school. Komen we in dat ziekenhuis, gaat alles goed tot een uurtje of twee na de aankomst. Dan komen we namelijk aan op de afdeling chirurgie (hiervoor hadden we op de begane grond geresideerd, in de EHBO-koffiekamer en eerst bij de ochtendoverdracht van de chirurgen). Hier blijkt dat het afdelingshoofd nog nooit ook maar van ons project gehoord heeft, en dat alleen de arts met wie we mee zouden lopen van onze komst wist. Dit kan niet, want er zijn allerlei protocollen voor meeloopdagen. Slechte organisatie van onze school dus.
Conclusie: uiteindelijk gewoon een schooldag gehad, en om kwart over zes opgestaan terwijl ik eigenlijk de eerste twee uur vrij had.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das echt nutteloosScholen en organisatie gaat totaal niet samen
![]()
Net tentamen gehad. Begon om half 4, bleek dat het lokaal te klein was voor het aantal mensen. Zijn we 10 minuten aan het werk, word er gezegd dat we naar een ander lokaal moeten. Lopen we gezellig met de hele klas met tentamenblaadjes in de hand de halve school door naar het andere lokaal. Ondertussen iedereen aan elkaar de antwoorden van de eerste vragen doorgeven
Maar ik heb toch een onvoldoende dus het maakt niet uit
tjaquote:
Ik ook voor engels letterkunde.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja![]()
Herkansing na de meivakantie![]()
Het kloterige is dat je daar zo weinig aan kan leren ofnie?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ook voor engels letterkunde.
Bah kutvak en ik moet er minstens een 4.5 voor halen.
wtf! iemand weet mijn naam?quote:
Jaquote:
Nadenken is blijkbaar niet de sterkste kant van mensen die ervoor doorgeleerd hebben.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das echt nutteloosScholen en organisatie gaat totaal niet samen
![]()
Net tentamen gehad. Begon om half 4, bleek dat het lokaal te klein was voor het aantal mensen. Zijn we 10 minuten aan het werk, word er gezegd dat we naar een ander lokaal moeten. Lopen we gezellig met de hele klas met tentamenblaadjes in de hand de halve school door naar het andere lokaal. Ondertussen iedereen aan elkaar de antwoorden van de eerste vragen doorgeven
Maar ik heb toch een onvoldoende dus het maakt niet uit
waar?????quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaIk zag het het zomaar ergens staan
![]()
Niet echt, als je die leraren ziet die hier rondlopenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Nadenken is blijkbaar niet de sterkste kant van mensen die ervoor doorgeleerd hebben.
Juist welquote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het kloterige is dat je daar zo weinig aan kan leren ofnie?![]()
Dat weet ik niet meerquote:
saaiquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Juist wel.
Het gaat over engelse gedichten, schrijvers en de geschiedenis daarvan.
haha succesquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer![]()
Maar ik ga nu mijn bus halen en naar huis toe
Uur de tijd om na te denken waar ik de naam van plumbum ook al weer heb gezien
Zn username enzo?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer![]()
Maar ik ga nu mijn bus halen en naar huis toe
Uur de tijd om na te denken waar ik de naam van plumbum ook al weer heb gezien
Europese Unie....en dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef Blaxje het volgende:
EUY!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=frankerenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat betekent het als je iets gefrankeerd moet opsturen?
Wie z'n moeder?quote:
Was dat een dooddoener?quote:
hoiquote:
waarom typ je dan zo gek?quote:
quote:
Jij ook hoi enzoquote:
Waar kun je die stats vinden smatje?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
HahaVan gister.
4. 209 -Marlii-
5. 208 Dark_Killah
6. 208 carmiie
7. 179 --Christiaan--
Face it, ik reis iedere dag 2x anderhalf uur.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
dat kost me meer dan ANDERHALF UUR reizen![]()
dat kon ook in 1 post..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
dat kost me meer dan ANDERHALF UUR reizen![]()
A) Gaat me intotaal 30 euro + een strippenkaart kostenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Face it, ik reis iedere dag 2x anderhalf uur.
Ben beetje gefrustreerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |