Ben terug!
En dank nog
![]()
Ben dus toch maar gegaan en even lekker de schaar in mijn haar.
Vind het wel cool eigenlijk. Nog steeds lang, lijkt nog langer want ze heeft zo of op een bepaalde manier geknipt, wat lagen idd, maar ziet ze van achter niet. En van voren van kort naar lang, plukjes voor mijn gezicht ed.
Ik ging als een meisje zitten in de stoel, ze vond het erg schattig dat ik zelf een 'pony' had geknipt, en over mijn kreuntje zei ze ook wat
![]()
. Wat is er nou weer bijzonder aan een kreuntje, naja. En ging weg als een echte model
![]()
. Ze had het ook gesteild. Een kapper daar en 2 omstanders zeiden 'Wow!'. Das altijd leuk natuurlijk.
Moet nog een beetje wennen, vooral gezien de plukjes in mijn ogen (meestal doe ik het naar achter in een staart), maar ben er wel tevree mee. Vast staat leuk, anders, los ook. Maargoed, het is altijd maar de vraag hoe het zit na het wassen, komt er weer slag in enzo
![]()
. En heb zelf wel een stijltang maar lukt mezelf toch minder vind ik.
Kleurtjes doe ik misschien volgende week, gezien ik het zo al heel leuk vond of zelfs voorlopig niet. Dan heb ik over een poosje weer een nieuwe coupe namelijk
![]()
.. En kan het zo mooi tot rust komen, heb goede (lekker reukende) kappershampoo erbij gekocht. Dus en genoeg centjes, en dit is goed voor mijn haar zo en mijn eigen kleur komt eigenlijk en/of idd mooi of nog mooier tot zijn recht zo met deze nieuwe coupe..
Dat was mijn haarverhaal
![]()
Foto's plaats ik maar niet, want die heb ik nog niet en daar ben ik nu way to sexy (sportief) voor
[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 20-04-2006 15:31:41 ]